de legalább egyenes kormányt rakj rá, ne azt az egekig kiemelt gyári kormányt, ami olyan mint a csepel tacskó kerékpáré...
Te se egy százötven centis manus vagy... nem fogod a helyedet megtalálni a nyeregben, ha azt a magas N-es kormányt rakod. legalábbis előredőlős támadós pozícióban semmiképp. gurulgatósan felegyenesedve talán...
Nekem anno egy pazzaz kormányt raktunk fel a z750-re.Kicsit sportosabb volt mint a gyári és szebb is..Talán jó lehet sv-re is de meg kell vizuálni a dolgot.Van aranyszínben és kékmetálban is..
Nem kell teljesen.Nekem az mivel szétjön a bowden az állítónál az alsó rövidebb részét cserélték hosszabbra 4e körüli összegért.Délelőtt bevittem délután érte mentem.
Nekem mar csak egy fasza kormany hianyzik es megvan minden az atalakitashoz . Eddig 63ezerbe fajt...ha gazbowdent nem kell cserelni akkor meg max 16-17+munkadij
SV 650S. 2009 áprilisban volt olajcsere + szervíz. Még az előző tulajdonos csináltatta. Azóta 2000 km. lett belerakva. Meg kell csinálni az éves olajcsere dolgot ( erősen ajánlott-e ? ) vagy gond nélkül használhatom a nyáron a 12.000 km-es szervízig?
Hát nemigen.Csutkássá alakításhoz viszont meg kell vágni a lámpatartót és simán feldobni két csutkát oszt annyi.Ha s-es villahidat raksz fel ohne műszerfaltartó.
Te se egy százötven centis manus vagy... nem fogod a helyedet megtalálni a nyeregben, ha azt a magas N-es kormányt rakod. legalábbis előredőlős támadós pozícióban semmiképp. gurulgatósan felegyenesedve talán...
A mesterművem elkészült Szatyikám a Te legnagyobb megelégedésedre
sajna csak 3gp-be engedte feltenni
Úgy várom a bizti pozitív pénzben gazdag hívását, mint a zsidók a megváltót...
Májki, neked jó lenne az Ezredes csutkája?Mert, ha gondolod, s elindul a project, szívesen boltolok veled!