Nekem volt a lajosos kézi cucc és ritka gagyi volt, azóta a kompresszorra köthető van és az 1 fokkal jobb csak az is tönkre szokott menni mikor megeszi a fékfolyadék a belsejét. ....épp most is vennem kell egyet.
Húzz egy szilikon csövet a légtelenítőre a végét egy kis tartályba, nyisd ki a légtelenítőt és csak pumpáld folyamatosan úgy hogy nem zárod el a legtelenítőt, fent folyamatosan pótold.
Hétvégén újra neki ugrok, remélem nem a főmunkahenger adta meg magát míg a féknyergeket újítottam fel. Kaptam egy ötletet, hogy egy nagy fecskendővel kell a folyadékot átszívatni a légtelenítőn keresztül így talán kiszedi a levegőt is. Megpróbálom, veszteni nem vesztek vele semmit.
Na csavar nem lényeg már, összeraktam. Viszont egy kis segítséget szeretnék kérni fék légtelenítéssel kapcsolatosan. Sajna hiába légtelenítem elég puhának tűnik a fék, sőt pár óra vagy 1 nap után sokkal puhább a fékkar. Van valami trükk, vagy sorrend amit be kell tartani? Jobb vagy bal oldalon kell kezdeni a légtelenítést? Buborék már nem jön ki a rendszerből, de sajna így is puha, most lettek felújítva a nyergek. Folyni, ereszteni sehol nem ereszt. Hátsó féknyeregnél is van sorrend? Ugye ott két légtelenítő van a nyergen. Köszönöm előre is aki tud érdemben hozzátenni. Nem ABS-es a fék.
Hátsó féknyereghez nincs véletlenül valakinek összefogató csavara? Csakis hibátlan érdekelne 1db. Enyémben kicsit megforgott a kulcs, igaz nem vészes, de ha tudok szerezni cserélném:
Köszi még elválik mit veszek igazából szerintem megvárom az őszt vagy a telet addig is gyűjtögetek még... illetve talán kicsit olcsóbbak lesznek szezon után a gépek.
https://www.ebay.com/itm/Car-H...