Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszokat.
A linkelt manulban a vízjel alatti bekezdésben látható csavaron kell állítanod.
https://www.manualslib.com/man...
Én vagy 5 éve állítottam a sajátomon, nekem 1.21 Volttal nem volt jó, kb 3000-re feltolta hidegen a fordulatot.
Úgy állítottam be, hogy hidegen ~2000-ig felpörög, ahogy melegszik folyamatosan esik vissza a fordulat.
Valahol az Owner's manualban vagy a Service manualban le van írva hogy így kell működnie, azt nem akartam előkeresni.
Fontos viszont hogy az akksid jó legyen, nekem mikor a gyári akksi már megfáradt 12 évesen akkor voltak hullámzások a fordulatszámban.
Kozmaxmoto, 9. ker :)
Én magamnak szoktam van róla valahol videó is itt a fórumban.
Köszönöm.
Tudsz ajánlani, vagy valaki tud ajánlani hozzáértő szervízt Bp-en, ahol fogják tudni mihez kell nyúlni a gépen?
Szép meg minden, de ha lehet ne pont ezt.
Lehet rajta állítani, hogy magasabb fordulat legyen (az enyémen is kell már ha erőt veszek magamon), de igazából valami érzékelőre gyanakszom, ez amúgy ezeréves téma már a TL-eknél is volt, mindenesetre ha állítasz rajta vagy valakivel megcsináltatod akkor jobb lesz, nem fog leállni.
Üdv minden motoros Barátomnak,
hátha tudtok segíteni intruder témában. Motor vásárlás előtt állok és egy vs 800-ast néztem ki (95-ös). Kérdésem az lenne van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, mennyire megbízható, mire kell oda figyelni, alkatrész kapható e hozzá, hibák esetleg?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy 2006-os évjáratú SV 650 S-em van, ez már az injektoros verzió.
Hidegen indításkor, ha nem adok neki egy kis gázt, akkor leáll a motor, ezért ilyenkor csak úgy tudom beindítani, ha kis gázt kap kb. 10 mp-ig. Utána már megtartja a fordulatot, nem áll le, de az első kb. 1 percben nagyon alacsony, 1.100-1.200-as fordulaton ketyeg. A normál alapjárati fordulatszáma 1.500.
Azt gondolnám, hogy hidegen, amíg az üzemmeleg állapotot nem éri el, emelt fordulaton kellene forognia, ami szép fokozatosan visszaesik 1.500-ra, plusz nem hiszem hogy indításkor gázt kellene adnom neki. Egy injektoros motort úgy képzelek el hogy megnyomom az indítógombot, aztán minden megcsinál magának.
Mi romolhatott el, mi kellete cserélni, vagy állíttatni rajta? Van másnak ilyen tapasztalata?
köszönöm
Na végre sikerült a féket normálisan légteleníteni, 100ml-es fecskendőt használtam hozzá. Délután meg is járattam a vasat a Mecsekben, had kopjanak be az új fékpofák.
Addig úgysem nyugszok míg be nem foltozom az a lyukat
Hónap végén robogó lesz a következő, addig a sajátomat meg kéne csinálnom :D
Az is elképzelhető, még nem volt időm a második nekifutásnak
Esetleg nem visszalevegősödik az alsó vagy a felső karmantyúknál?
Hogy én mit össze kínlódtam egy vacak robogó első fékjével,te jó ég.
Pedig a többi simán ment.
Azt mondják a cipész cipője a lyukas mindig
Lehet. Csak azért vagyok dühös mert mindenki más motorját simán megcsináltam eddig, s pont az enyémet nem tudom rendesen légteleníteni
Akkor valamit nem jól csináltál
Ezt csináltam eddig is, aztán mikor már nem jött buborék, légtelenítő elzár, kar felpumpálva, és 1-2 óra múlva szar volt. Most nem volt időm még megnézni szóval majd jövő héten próba valamelyik módszerrel.
Vetemény letudva, olajcsere szintén meg némi gömbfej csere is az autókon.
Na megyek palántát venni, veteményezni és mellékesen olajat is cserélek a sövöben, motulra.
Egyszer, de mindig?
van ez igy.
Mondjuk akkor megy tönkre ha nem ürítem időben a tartályt hanem beszívja a szűrőbe és hiába takarítom ki már nem szív úgy mint előtte tehát igazából én rontom el, de már kétszer.
nekem még megy.