Jótanács! Ha még nem raktátok össze akkor a szabadonfutó csavarjait vegyétek ki és menetrögzítővel tegyétek vissza, nehogy egyszer beleess ugyanabba a szarba amibe én a 650-essel...
650nél már nálam is volt egy ilyen. Fellazultak a szabadonfutó csavarjai és szétdarálták az állórész tekercseit, ha jól emlékszem kb. 80e km.-nél volt ez a móka. cseréltem a tekercset illetve a szabadonfutó csavarjait menetrögzítővel tettem vissza, azóta nem jelentkezett a hiba.
Akkor érdekes a dolog, nekem eccer volt, hogy a szabadonfutó csavarjai fellazultak, de ott előtte mint kiderült belenyúltak, megköszörülték eladásra a főtengelyt ami kb 6000km után ketté is tört, valahoé megvan még.
4 éve van meg a karbis SV-m. Az elején voltak vele gondok mert az előző tulajok valamelyike egy trehány f@sz volt és hagyta állni a mocit üres tankkal. Aminek rozsdásodás lett a vége, ami persze bejutott a karbiba és úszott minden a benzinben. De a motor még ekkor is ment, igaz egy éjszakai állás alatt maga alá pisilte a benzint mert se a tűszelepek se a csap nem zárt el. Na de saját kezűleg felújítottam benne mindent, karbikat, tankot, csapot, anyagköltségbe került (~35e Ft). Csináltam rajta szelephézag ellenőrzést, karbi szinkront, gyertya, fékfolyadék, teló szimmering és olaj cserét, ugye a szokásos kopó fogyó dolgokat. Na és azóta 4 éve nem kellett hozzányúlni! Csak a kötelező karbantartásokat csináltam meg, teszi a dolgát, megy, indul, stb, ja és fogyaszt 5L-t ha tépem neki, ha lazán megyek 4,5L. Ennyit egy karbisról...
Baaaaar sportcsopper.
Azt mondják az sv soha el nem romlik
Valakinek kell ilyen teljes oldalidom tartókonzol?
4000-be viheti...
saját papás túra tempómmal 4l az átlagfogy. de ha sietek vhova,akkor 6ot is beszív.
Elég nekem a Honda/Suzuki.