Szerintem nem éri meg beleugrani egy felújításba mert olyankor mindig előjön, hogy még ezt is meg azt is ki kéne cserélni ha már szét lett szedve és hamar el lehet érni a komplett motor árát, de még ha csak azt is veszed meg amit nagyon kéne akkor is bőven 100 fölé fogsz jutni pillanatok alatt, blokkot nem tudom mennyiért kapni, de az is lutri. Ha van egy kis plusz lé akkor javítgatás helyet eladás és egy fiatalabb vásárlása néha jobb.
Sziasztok!van egy K1 sv 650em. Erő hiányos, 10-11 bar kompresszió végnyomással mindkét hengerben (alsó limiten van), indításkor füstöl, és alapjáraton már egy hengerezik. Ugorjak bele egy blokk felujításba, kockáztatva azt hogy a főtengely jó...? vagy blokkcsere? Nehéz döntés. Injektoros blokkot bele lehet pattintatni, karbira ötvözve? Azt többet találok bontottat. Minden építő jellegű kritikát, ajánlást, ajánlatot nagyon szívesen fogadok. Régóta húzom az ügyet, meg szeretném oldani. Köszönöm, Norbert
na ezt jól megmondtad fater.:)
már van 70e meg egy 58ezres ajánlat.
lehet nekifogok magam megcsinálni.
az anyagot hozzá(1l 10w olaj, 2szimering+porvédö - 1pár koyo 32006jr kormánycsapágy) 13-16ért kapnám meg.
simogatással takaritással együtt 5órába telt.
már van 70e meg egy 58ezres ajánlat.
lehet nekifogok magam megcsinálni.
az anyagot hozzá(1l 10w olaj, 2szimering+porvédö - 1pár koyo 32006jr kormánycsapágy) 13-16ért kapnám meg.
semmit nem viszek,szerelő ad mindent+munkadija?!
köszi
milyen?
bárdinál van kedvezmény, ott akarnám elintézni a bulit.
márkát nemtom mi volna jo.
a gyári 88.000 per db.
üt a jobb oldali....
meg tán a bal is....
Kevered a Hondával.....