Hali! Tegnap időjárás jelentés azt mondta fasza motoros idő lesz, aztán annyira rommááztunk, hogy az SV-nek beázott valamelyik hengernél az elektronika, mert nem kapott gyújtást. Nem rossz dolog a henger lekapcsolás, csak nem egy 2 hengeres motornál... Nem volt senkinek ilyen gondja? Hátha van valami típus probléma, ami ilyenkor előjön :)
Ok, így értem. Nem biztos, hogy írta valaki, találkoztam 2 db-al itt a fórumról akiknek gyárilag igen erős volt a gépe, mindkettő 230 körül ment míg ugye egy normál 650 jó ha tudja a 210-et (óra szerint értendő) és mindkettő hót gyári volt.
az a gs...
az sv az alvázszámot a vázon baloldalt a blokk fölött találod...
a motorszám meg a blokk alsó peremén az olajleeresztö csavart fölött van... P betüvel kezdödik...
Köszi a válaszokat ! Kinéztem egy 2008-as M.o.- i 24ekm.-es példányt ezért kérdeztem.. Van valami amire odakell figyelni ?! Külseje rendben sérülés nem látható, nem füstöl...
Meglepődtem, ők is, a kipuff mellé valószínűleg irtak egy ECU-t is. Azt mondták, tökéletes :)
Happy :)
kicsi nekem...nem kényelmes a lábamnak...magas vagyok.
a vstrom meg fazer is kényelmesebb...
k9, fekete, abs. 18500km.
képek és elérhetöség az adatlapomon,thanx...
az sv az alvázszámot a vázon baloldalt a blokk fölött találod...
a motorszám meg a blokk alsó peremén az olajleeresztö csavart fölött van... P betüvel kezdödik...
Csak mi az amit érdemes, jellemző esetleges típushiba lehet...
Segítség kellene: -2008-as Sv650n motoron hol található a motor-, és alvázszám ?!