Én vettem egy halom ilyen csatlakozót: http://m.ebay.com/itm/10-Kits-...
Egyet rákötöttem az akksira egy biztosítékkal, és bevezettem az utasülés alá. Az általam ritkán használt USB töltőre, és a motor akkutöltőjére folszereltem a párját. Azt dugom bele, ami éppen kell. A levágott csipeszeket is össze tudom dugni a töltővel természetesen.
Nekem is Banner van benne.....6 éve azzal vettem, akkor tették bele újonnan a redbaronban és igazából semmi baja pedig nem egyszer fordult elő, hogy 4-5 hónapig felé sem néztem a motornak. Eddig kétszer fordult elő, hogy töltöttem és eddig mindig indított és a garázs messze nem fűtött. Ahogy olvasom ezeket a banner gondokat arra gondolok, hogy van belőlük kamu vagy az enyém véletlenül egy terminátor akksija.
nem tökölök, vettem egy ilyet...
erröl mit gondoltok?
főként motor aksijának kényeztetésére venném!!!
de akár az mazda 98Ah aksijához is jo lesz majd... https://www.auto-motor-akkumul...
Az én akksim is gatya, új banner akksi, állt kb fél évet és kuka. Nem aggódok, ha kinyiffan nyugaton bárhol tudok venni akksit bele, idén már úgysem megyek a balkánra.
várjunk még, tesztelem pár hajnalon...
most az is közrejátszhat,h reggel rajtahagytam a gyujtást kb 10percig mielött inditottam...
a hülye kutyám a hajnali örömtöl feltekerte magát a szölökaróra és amig letekertem a pórázt a fárol meg visszamentem kezetmosni ,addig a motor világitott...de az max 10perc volt..
és ezt akkor hogy csinálod?
szivargyujto vezetékét rákötöd az aksi pólusaira...
és utána hogy fogod tölteni? szivargyujto dugót rax a töltőd 2 kimenö vezetékére a csipeszek helyett??
nem halt meg...még...de az inditogomb nyomásakor picit mintha megtorpant volna a lendület...tudod mikor már gyenge az aksi.. mondjuk most már 1 hete,8napja nem is mentem vele...
bemelegedés után már faján inditott,dinamikusan...
http://m.ebay.com/itm/10-Kits-...
Egyet rákötöttem az akksira egy biztosítékkal, és bevezettem az utasülés alá. Az általam ritkán használt USB töltőre, és a motor akkutöltőjére folszereltem a párját. Azt dugom bele, ami éppen kell. A levágott csipeszeket is össze tudom dugni a töltővel természetesen.
a biztositékot kicseréltem 1 kisebbre és tsá...
http://www.ebay.com/itm/331938210982
holnap ráeszkábálom a töltöhöz kapott gyorscsatit...
most ugyan rajtavan töltön, most néztem,már átkapcsolt csepptöltésre...
erröl mit gondoltok?
főként motor aksijának kényeztetésére venném!!!
de akár az mazda 98Ah aksijához is jo lesz majd...
https://www.auto-motor-akkumul...
Nincs valakinek porrá tört 650, k3 vagy utáni?
Thx!
meg rárakom az aksit töltöre...
még nem töltöttem miota nálam van...márc óta...
most az is közrejátszhat,h reggel rajtahagytam a gyujtást kb 10percig mielött inditottam...
a hülye kutyám a hajnali örömtöl feltekerte magát a szölökaróra és amig letekertem a pórázt a fárol meg visszamentem kezetmosni ,addig a motor világitott...de az max 10perc volt..
szivargyujto vezetékét rákötöd az aksi pólusaira...
és utána hogy fogod tölteni? szivargyujto dugót rax a töltőd 2 kimenö vezetékére a csipeszek helyett??
bemelegedés után már faján inditott,dinamikusan...
de a töltéskor hogy csiptetem rá a töltö 2 csipeszét? ezt nemtom elképzelni!!?
kint fog telelni szabadlevegön,féltetö alatt...