Érdemes ránézni a másodlagos pillangószelepre. Lehetséges hogy a vezérlő nem megfelelően adaptálja le néha a helyzetét, ezért nem nyit ki teljesen. szedd le a légszűrőházat, és néhány nagy gázfröccsre teljesen ki kell nyitnia annak is. Avagy keress egy hozzáértőt, aki ismeri ezeket a rendszereket.
2007-es 24.000 km-es gyári állapotú, tuningmentes SV 650S-nél az alábbi hiba fordul elő már 3-4. alkalommal:
A motor 7000 fordulat felett fulladozik, nem forog tovább, hiába engedem vissza a gázt majd húzom újra továbbra is megreked 7000-nél.A végsebessége így 160, ha rajtahagyom a teljesen nyitott gázt, elkezd visszalassulni minimálisan.Ha felnyitom a tanksapkát a tünet eltűnik amint visszazárom 5 perc múlva újra csinálja.Ha leállítom a motort és újrainditom azonnal akkor is eltűnik a hiba majd kis idő után előjön, ha menetközben a vészleállítóval leállítom majd újraindítom a motort újra eltűnik a hiba és 5 perc múlva jön elő megint. Ez az eset néha-néha fordul elő vele, van hogy 1000-2000 km semmi baja, aztán rájön 200 km-ként. A benzinsapka szellőzője tisztítva volt amikor először csinálta ezt az esetet 6000 km-el ezelőtt, majd eltűnt a hiba most azonban 500 km-el ezelőtt 2 hét állás után előjött.Azóta kapott telitank új benzint a motor viszont most, hogy már csak 5-6 liter van benne fulladozik.
A motorban 4000-kmt futott, 3 hónapos eredeti NGK CR9E gyertyák vannak, 6000 km-es gyári Suzuki levegőszűrő.
A minap motoroztam vele akkor meghajtottam, gond nélkül produkálta végsebességet, szélpen húzott nem fulladt, mai motorozás során 30 percig szépen muzsikált majd előjött a fulladás a végsebesség pedig 160 km/h-nál állt meg.A motor 7000 fordulat felett csak hörgött, semmiféle gázállásra nem akart tovább pörögni, behúzott kuplungnál viszont felpörgött leszabályzásig.A motor szépen egyenletesen jár szépen ejti az alapjáratot és a gyári értéken áll folyamatosan, nem melegszik, nem ad szokatlan hangokat.
Aki esetleg tunáa hiába okát vagy előfordult vele is kérem jelezze.
Azt bassz hogy a legtöbb A.korl gép minimum 10 éves,a legtöbben már csak a forgalmi 25 Kw-os.A rendőrt meg csak az érdekli mi van a forgalmiban,És az A2-vel NAGYOBBAT nem lehet 35KW-nál vezetni de nincs ráírva hogy KISEBBET sem lehet.
Tehát keres egy 25KW-os gépet bármiből,vagy már eltávolították vagy most fogja eltávolítani a fizikai korlátozását és olcsóbban jut használható géphez,kevesebb macerával.
Mit nem lehet ezen érteni?
Nincs baj amíg nincs baj. Ha ne adj Isten egyszer balesetbe keveredik, azonnal kiderül, hogy NINCS JOGOSÍTVÁNYA az adott motorkerékpár kategóriára. Onnantól kezdve mindent rá fognak verni, akkor is, ha esetleg nem ő a hibás. Megéri?
Az A korlátos jogsi 25kW-ig volt jó, de ezt tanfolyam nélkül ki lehet cseréltetni A2 re, ami már 35 kW-ig érvényes.
A GS500 fojtatlan állapotában éppen 35kW-os (tehát éppen belefér), az ER5 az 37kW, a CB500 meg 42kW-os, tehát A2-vel nem vezethetők.
Mit nem lehet ezen érteni?
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, most csinálok A2es jogosítványt, és a későbbiekben is majd egy sv-t szeretnek.
Találtam egy 2000-es evjaratut,magyar papíros kb 50kw lehet,nem tudom most fejből mennyi,fojtatlan sv. .A2vel szeretném használni, forgalmiban is ezt szeretnem,hogy feltuntessek. Ha jól tudom létezik , belőle 35kw-os verzió csak azok nekem dragak.
Ez lenne a kérdésem, hogy ez kivitelezheto-e? A fojtas a kisebbik probléma ugye, azt sok helyen megcsinaltathatom, a papirozas ami nem tudom hogy mukodik.
Ebben kérnék segitseget.
Még én vettem de sajna a számlám nincs meg. De szalonban vettem, szóval nem kínai beszállítótól van :)
2007-es 24.000 km-es gyári állapotú, tuningmentes SV 650S-nél az alábbi hiba fordul elő már 3-4. alkalommal:
A motor 7000 fordulat felett fulladozik, nem forog tovább, hiába engedem vissza a gázt majd húzom újra továbbra is megreked 7000-nél.A végsebessége így 160, ha rajtahagyom a teljesen nyitott gázt, elkezd visszalassulni minimálisan.Ha felnyitom a tanksapkát a tünet eltűnik amint visszazárom 5 perc múlva újra csinálja.Ha leállítom a motort és újrainditom azonnal akkor is eltűnik a hiba majd kis idő után előjön, ha menetközben a vészleállítóval leállítom majd újraindítom a motort újra eltűnik a hiba és 5 perc múlva jön elő megint. Ez az eset néha-néha fordul elő vele, van hogy 1000-2000 km semmi baja, aztán rájön 200 km-ként. A benzinsapka szellőzője tisztítva volt amikor először csinálta ezt az esetet 6000 km-el ezelőtt, majd eltűnt a hiba most azonban 500 km-el ezelőtt 2 hét állás után előjött.Azóta kapott telitank új benzint a motor viszont most, hogy már csak 5-6 liter van benne fulladozik.
A motorban 4000-kmt futott, 3 hónapos eredeti NGK CR9E gyertyák vannak, 6000 km-es gyári Suzuki levegőszűrő.
A minap motoroztam vele akkor meghajtottam, gond nélkül produkálta végsebességet, szélpen húzott nem fulladt, mai motorozás során 30 percig szépen muzsikált majd előjött a fulladás a végsebesség pedig 160 km/h-nál állt meg.A motor 7000 fordulat felett csak hörgött, semmiféle gázállásra nem akart tovább pörögni, behúzott kuplungnál viszont felpörgött leszabályzásig.A motor szépen egyenletesen jár szépen ejti az alapjáratot és a gyári értéken áll folyamatosan, nem melegszik, nem ad szokatlan hangokat.
Aki esetleg tunáa hiába okát vagy előfordult vele is kérem jelezze.
Tehát keres egy 25KW-os gépet bármiből,vagy már eltávolították vagy most fogja eltávolítani a fizikai korlátozását és olcsóbban jut használható géphez,kevesebb macerával.
Mit nem lehet ezen érteni?
A GS500 fojtatlan állapotában éppen 35kW-os (tehát éppen belefér), az ER5 az 37kW, a CB500 meg 42kW-os, tehát A2-vel nem vezethetők.
Mit nem lehet ezen érteni?
Keress egy jogosítványnak megfelelő GS500-as/ER5,/CB500-ast.
Lenne egy kérdésem, most csinálok A2es jogosítványt, és a későbbiekben is majd egy sv-t szeretnek.
Találtam egy 2000-es evjaratut,magyar papíros kb 50kw lehet,nem tudom most fejből mennyi,fojtatlan sv. .A2vel szeretném használni, forgalmiban is ezt szeretnem,hogy feltuntessek. Ha jól tudom létezik , belőle 35kw-os verzió csak azok nekem dragak.
Ez lenne a kérdésem, hogy ez kivitelezheto-e? A fojtas a kisebbik probléma ugye, azt sok helyen megcsinaltathatom, a papirozas ami nem tudom hogy mukodik.
Ebben kérnék segitseget.
most 2toyotán 1mazdán textar szett van több 10e km óta...minden faja velük..