Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyértelmű hogy ha van akkor jo :D csak ugye az 5 gazallassal messze nem lehet tuti beallitast csinalni :D
Mire kevés? A pc és mottikhoz képest valóban gyengébb, de utcai harcosnak és esetleg hobbi pályára pont megfelel, nyilván padon a legjobb, de azért ha van itthon ilyesmi el lehet vele szórakozni.
A nutot kend meg zsirral, en a legszuro box fedelet is be szoktam kenni zsirral vagy zsirsprayvel befujom, rengeteg port megfog, azt mar nem jut el a legszuroig
Attol hogy radugja a gepet nem piszkal bele. En is radugnam. Mondjuk sv-re nem mert felesleges, de auto vasarlasnal radugnam, okos embert viszek magammal akkor egybol ki is derul a valos km allas... porlasztok allapota stb... ha nem engedi a tulaj hogy radugjam akkor nem is erdekel :D
van rajta gumiperem,ami felfekszik.
Na a témába jól belefolytatok, sokat megtudtam, köszi, akkor eredeti szűrő lesz, valaki annyit meg tud mondani hogy a gyári szűrő körbe gumi peremű mint a k&n vagy műanyag? Mert egyszer mar probalkoztam ezzel de akkor muanyag peremű volt es elrepedt es szivta be a homokot ott(lehet valami gagyi lett volna? Regebben volt) es a gyari az is gumi lenne? Amúgy jó hogy ilyen altív a társaság :)
áh,nem kell ezt piszkálni. föleg meg nem viszem sehova ezügyben.
amugy ennek a motornézésnek az utolso 10perce átment okoskodásba részéröl.
sima hiflo levegöszürö van benne, nem variáltam.
a dob sem olyan vészes, föleg mióta benne van a db killer.
tény,h szebb mint a gyári hurkatöltője.
Én hagytam volna hogy kiolvassa, nem tud elrontani semmit, és ha ez miatt megveszi akkor nem vesztettél semmit :D
Azért az még ugyis kevés
Dehogynem,a hangja nagy lesz,.................jobban meghallják.
Az én cuccommal sajna nem lehet kiolvasni (elvileg van ilyen funkci csak le van tiltva), hogy átírták-e már és úgy tudom, hogy más holmikkal sem bár a gyári kiolvasó nem tudom, hogy tudja-e ezt. A sportdobhoz nem árt megpiszkálni, de ha csak a dob volt cserélve a szűrő nem akkor az ecu simán lekezeli és így nem kötelező, gond nélkül eljár vele legfeljebb nem lesz kihasználva a sportdob.
a multheti telefonos érdeklödök közül az egyik 50es faszi tegnap eljött és megnézte élőben az eladó svmet. ugytünt ért hozzá...vagy csak bemagolta a használati utasitást,de nagyon képben volt. burgman400ról akar svre váltani.
azt kérdezte,h a vezérlés meg az ecu át van e irva a gépben a sportdobhoz. nem tudtam pontosan, nálam tuti nem lett átirva meg az elözö tulaj sem emlitette. ugyanezt a pár gázkar állást emlegette meg vmi környezetvédő funkció kitörlését.
mondta,h du visszajönne vmi haverjával és hoznának gyári suzuki elektronikát,h kiderüljön mi a stájsz. vagy guruljak el 4kerbe a mühelyükbe.
de mondtam,h ezért ne jöjjenek,mert nem engedek belepiszkálni és ezügyben nem is viszem a motort sehova.
gyanitom,h itt el is állt a vásárlási szándékától.
Nem, alapjárat hengerenként és 5 gázállás +- 15%.
De azzal cska 4 gázálláson, nem ?
Én lassan egy végrendeletet írok................oszt majd jó átírom többször.
A suzukit lehet írni legalábbis a 2010 előttieket, olyan eszközöm van, magamnak os írogatom épp mit akark........oszt visszaírom.
Ez egyebkent erdekes. Igazi buzik a motorgyartok. Az autom ecujaba is bele van egetve,de azt legalabb ki lehet olvasztani es egy irhatot a helyere forrasztani...
Nembertem mkert titkoloznak ennyire a japanok.
Triumph, ktm hozzajuk csak egy obd kell meg a tuneecu es teszel ra olyan terkepet amit csak akarsz.
Dehogynem, drasztikusan. Ki kell belole dobni jo messze a sportszurot. Az en ezresem 11litert evett a sportal, undorito benzin szaga volt, nem is ment igazan a motor, panaszkodtak hogy budos van mogottem. Szerencsere a masodik utam pont Pécsre vezetett es vettem is egy gyari legszurot, ut szelen kicsereltem. Elmult a tuldusitott benzinszaga, megjott az ereje... Utána kimostam benzinnel a legszurot, beitattam azzal a legszuro olajjal amit a krosszban hasznaltam es lass csodat megint nem volt jo.

Ha nem a gyari k&n olajaval kened akkor tragya az egesz.
Amugy is utcara hulyeseg
hogyne már...
remélem nem ülepitve szűrt napraforgo olaj az az olaj,amiben már ki lett sütve 50 lángos...
Így van.
Dehogynem.
Még se jó neki sose....
A sandor is mindig irja a gyari ecu-t.
Érdekes, úgy tudtam hogy ezekben a vezérlőkben az EPROM be van égetve. Mindig van új a nap alatt. :)