Mire kevés? A pc és mottikhoz képest valóban gyengébb, de utcai harcosnak és esetleg hobbi pályára pont megfelel, nyilván padon a legjobb, de azért ha van itthon ilyesmi el lehet vele szórakozni.
A nutot kend meg zsirral, en a legszuro box fedelet is be szoktam kenni zsirral vagy zsirsprayvel befujom, rengeteg port megfog, azt mar nem jut el a legszuroig
Attol hogy radugja a gepet nem piszkal bele. En is radugnam. Mondjuk sv-re nem mert felesleges, de auto vasarlasnal radugnam, okos embert viszek magammal akkor egybol ki is derul a valos km allas... porlasztok allapota stb... ha nem engedi a tulaj hogy radugjam akkor nem is erdekel :D
Na a témába jól belefolytatok, sokat megtudtam, köszi, akkor eredeti szűrő lesz, valaki annyit meg tud mondani hogy a gyári szűrő körbe gumi peremű mint a k&n vagy műanyag? Mert egyszer mar probalkoztam ezzel de akkor muanyag peremű volt es elrepedt es szivta be a homokot ott(lehet valami gagyi lett volna? Regebben volt) es a gyari az is gumi lenne? Amúgy jó hogy ilyen altív a társaság :)
Az én cuccommal sajna nem lehet kiolvasni (elvileg van ilyen funkci csak le van tiltva), hogy átírták-e már és úgy tudom, hogy más holmikkal sem bár a gyári kiolvasó nem tudom, hogy tudja-e ezt. A sportdobhoz nem árt megpiszkálni, de ha csak a dob volt cserélve a szűrő nem akkor az ecu simán lekezeli és így nem kötelező, gond nélkül eljár vele legfeljebb nem lesz kihasználva a sportdob.
a multheti telefonos érdeklödök közül az egyik 50es faszi tegnap eljött és megnézte élőben az eladó svmet. ugytünt ért hozzá...vagy csak bemagolta a használati utasitást,de nagyon képben volt. burgman400ról akar svre váltani.
azt kérdezte,h a vezérlés meg az ecu át van e irva a gépben a sportdobhoz. nem tudtam pontosan, nálam tuti nem lett átirva meg az elözö tulaj sem emlitette. ugyanezt a pár gázkar állást emlegette meg vmi környezetvédő funkció kitörlését.
mondta,h du visszajönne vmi haverjával és hoznának gyári suzuki elektronikát,h kiderüljön mi a stájsz. vagy guruljak el 4kerbe a mühelyükbe.
de mondtam,h ezért ne jöjjenek,mert nem engedek belepiszkálni és ezügyben nem is viszem a motort sehova.
gyanitom,h itt el is állt a vásárlási szándékától.
Ez egyebkent erdekes. Igazi buzik a motorgyartok. Az autom ecujaba is bele van egetve,de azt legalabb ki lehet olvasztani es egy irhatot a helyere forrasztani...
Nembertem mkert titkoloznak ennyire a japanok.
Triumph, ktm hozzajuk csak egy obd kell meg a tuneecu es teszel ra olyan terkepet amit csak akarsz.
Dehogynem, drasztikusan. Ki kell belole dobni jo messze a sportszurot. Az en ezresem 11litert evett a sportal, undorito benzin szaga volt, nem is ment igazan a motor, panaszkodtak hogy budos van mogottem. Szerencsere a masodik utam pont Pécsre vezetett es vettem is egy gyari legszurot, ut szelen kicsereltem. Elmult a tuldusitott benzinszaga, megjott az ereje... Utána kimostam benzinnel a legszurot, beitattam azzal a legszuro olajjal amit a krosszban hasznaltam es lass csodat megint nem volt jo.
Ha nem a gyari k&n olajaval kened akkor tragya az egesz.
Amugy is utcara hulyeseg
amugy ennek a motornézésnek az utolso 10perce átment okoskodásba részéröl.
a dob sem olyan vészes, föleg mióta benne van a db killer.
tény,h szebb mint a gyári hurkatöltője.
azt kérdezte,h a vezérlés meg az ecu át van e irva a gépben a sportdobhoz. nem tudtam pontosan, nálam tuti nem lett átirva meg az elözö tulaj sem emlitette. ugyanezt a pár gázkar állást emlegette meg vmi környezetvédő funkció kitörlését.
mondta,h du visszajönne vmi haverjával és hoznának gyári suzuki elektronikát,h kiderüljön mi a stájsz. vagy guruljak el 4kerbe a mühelyükbe.
de mondtam,h ezért ne jöjjenek,mert nem engedek belepiszkálni és ezügyben nem is viszem a motort sehova.
gyanitom,h itt el is állt a vásárlási szándékától.
Nembertem mkert titkoloznak ennyire a japanok.
Triumph, ktm hozzajuk csak egy obd kell meg a tuneecu es teszel ra olyan terkepet amit csak akarsz.
Ha nem a gyari k&n olajaval kened akkor tragya az egesz.
Amugy is utcara hulyeseg
remélem nem ülepitve szűrt napraforgo olaj az az olaj,amiben már ki lett sütve 50 lángos...