Ezt már akartam kérdezni h lehet e vele, mert nekem még sose emelte el az orrát. Meg fosok is h túllendül. Eddig olyat csinált max h 3.ban rosszabb minőségű úton elkezdte eltekerni a hátsó kereket, szóval inkább driftel mint egykerózik
Dehogynem, levegoben van az eleje akkor nem erzed hogy ráz nekem is elkezdett szépen lassan az eleje razni. 80tol lassulok elengedett kormannyal akkor 60nal nagyon csunyan elkezd szitalni. Gumikopástól is lehet, kormanycsapagytól is.
azt a rudat kézzel nem nyomod be az tuti. ezelőtt azt írtad hogy kiemelve maradt a kuplung mert beraktad sebességbe és meg se mozdult a motor, tehát nem lehet összeragadva. ha le van szedve a munkahenger akkor is ki van emelve a kuplung?
Sziasztok szétszedtem ismét kérdés,a munkahenger alatti vas pálca nyomja ki a tengelykapcsolót? Ha benyomom célszerszámmal kiemel?,mert ha igen az gond mert nem tudom benyomni,ebből gondolom hogy összeragadt. Köszi!
hm...ma elvittem gumishoz az elsö kereket...rárakta gépre, nem mutatott hibát...súlyt sem kért...
leeresztettük nullára,majd ujra fel 2,5re...
szemrevételezés alapján sem találtunk hibát...
de még mindig ráz picit...
nincs ötletem...
hát ha babráltad a munkahengert akkor gyanús hogy ott a gond. ha újra leveszed és nem marad kiemelve akkor pedig biztos. jól raktál mindent össze biztosan?
Ez azután jött ki hogy kipucoltam az alsó munkahengert,összeraktam új folyadék,légtelenítés,és kiemelve maradt,abból gondolom hogy járó motor bemelegítve kb50-60 fok behúzom a kuplungot 1-esbe teszem indulnék kiengedem a kuplungkart és áll a motor nem indul el hiába pörgetem. 5100 10w40-es friss olaj. Tudnátok segíteni?? Köszönöm
leeresztettük nullára,majd ujra fel 2,5re...
szemrevételezés alapján sem találtunk hibát...
de még mindig ráz picit...
nincs ötletem...