Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem...zsu kft
A gyári nem is a legszebb, én is gondolkodom rajta de úgy lenne a tuti hogy olyat feltenni ami felmenni a gyari helyére lehetőleg gyári index is maradjon
Bárdinál, nincs ilyen a webes keresőjük szerint.
Zsunál = Unixnál?
le akarod dobni a gyári sárvédőset???
bárdinál zsunál nézd meg!!!
Korábban is javasolták a olaj cserét, légtelenítést a kuplungban... :) Kb fél liter olajat folyattam már át rajta :D gyanítom h nem levegős a rendszer és ez a gond...

Jelentkezem majd, hogy sikerrel jártam-e, most meg keresek egy felújító szette hozzá ;)
Sziasztok! Rendszámtábla tartót hol tudok venni a motorra? A lényeg ,hogy kicsi legyen,dőlésszög állítható, esetleg indexes...Előre is köszönöm a választ!
ugyvan...én is...
minden év tavaszán rászánok 2órát a galvanikus/testpontok takaritására... motornál is,autóimnál is...sőt plusz testpontot is csináltam már.
ill.használok egy ilyen kis aktivátort szulfátosodás ellen...
http://www.panelectron.hu/akku...

eddig soha nem voltak indok nélküli inditási gondjaim...
Szia,
Nyugi, a tiéd legalább "elromlott" ebbe az állapotba, míg az RSV-n alapból ilyen rövid az útja.
Bugyogni is fog a tartályban, ezért amikor megy a pumpálása a fékfolyadék cserénél, figyelni is kell, h nehogy az legyen, h "kilövi" valahova.
Valószínű a felső munkahengernél lesz valami gond. Vegyél hozzá egy felújító szettet, aztán lehet cserélni.
Szia,
Mert rosszul álltál neki. Mindent az alapoknál kezdünk. Tehát test és tápfesz(ebből szerintem 2ő lesz).
Meg kell keresni ezeket a műszerfal csatlakozón, és direktben az akkuról behúzni próbának annyi vezetéket amennyi kell.
Amúgy ez tipikus tünete, ha a test rosszalkodik. Simán javítható, bár én ezeket szeretem gyógyítani.
Már az is megvolt többször is. Nem uj keletű a problémám. Csak eddig nem foglalkoztam vele. De most raszannam az időt csak előtte inkább körbe kérdezek.
Nem feltétlenül ereszt, de ennél a jelenségnél valóban többnyire a felső a hibás, amúgy ez sokszor elmúlik folyadék cserével.
Felső ugye?
Ha az alsó lenne a ludas akkor valahol fog na belőle az olaj is.

Köszönöm a válaszod! ;)
Munkahenger.
mostmár van db killerem,bekaphatják...
de lehet visszarakom a gyári dobot...akkor aztán le is xophatnak...
részemröl passz...nekem 650es van...
Először is köszi a tippet az előző kérdésemre mindenkinek aki válaszolt!

Másodszor én voltam párszor szlovákba, de nem taliztam rendőrrel. Viszont úgy halottam nem kötsögölnek úgy mint az osztrák kollégáik.
Kedves SV-s kollégák.

"problémám" a következő, amire ötleteket tippeket várnék tőletek az SV1000-esemhez (2005)

Jelenség: Nagyon rövid úton, kb az utolsó 1/4edben fog a kuplungom. (csúszni nem csúszik mert egy egy durvább visszaváltáskor simán megáll a hátsó kerekem)

Így az elindulás, jóval nagyobb figyelmet igényel a rövid úton fogó kuplung miatt, néha lefulaldok, ami egy városi forgalom esetén, nem mindig szerencsés...

Józan paraszti ésszel arra gondolok, hogy el vannak kopva a lamellák, de ezt kevésbé tartom valószínűnek, mivel ha üresbe ki-be huzogatom a kuplungot, akkor a kuplung kiegyenlítő tartájában, kicsit bugyog a fékfolyadék, levegő buborék alakul ki... egyébként 43000 van benne, nem én tettem bele mindet csak a 15% át kb, de első körben nem ez lenne a gondolatom, h a kuplung el van kupva...

Elméletem a következő:
Valószínűnek tartom, hogy a felső munkahengert kellene felújítani a fent emlitett bugyogás miatt mert valószínűleg kopott, nem 100%-osan látja el a feladatát, nem tolja be eléggé a kuplung pálcát, mert elengedi a nyomást, így, a kuplung autómata állító is el van kicsit tolódva... (-mert ha jól tudom az 1000-es autómatilkusan álltja a kuplung holtjátékot -)

Légtelenítettem már a kupungot,
Kitakarítottam az alsó munkahengernek a környékét is (szivárgást nem tapasztatlam ott sem)
Kuplung nyomó pálcám szabványos, gyári méretű...

Kérdésem az lenne, h nektek mi az ötletetek, mi lehet a gond?

Illetve, az 1000-es tulajoktól kérdezném, h kinek hol kezd el fogni a kuplungja (ennyire kint mint nekem)?
skacok!! a kecsheg csesszlovák tót rendőrök mennyire ugranak ugatva a hangos raptor dobért? szombaton tervezünk egy tiszafüred,mezökövesd,miskolc,tornyosnémeti,kassa,poprad,rozsnyo,aggtelek,szilvasvárad,eger,füzesabony,tiszafüred kb600kmes túrát...
nem volna jo,ha legombolnának sok eurot vagy a forgalmit rolam szlovákhonban....
ma meglett oldva...
elvittem haverhoz a kereket...
lebaxta rola az összes sulyt...lekapta a gumit, szelep kicserél...
gumi vissza...ujra centrir...
hátso doboz,platni,konzol lekap...
és láss csodát,nem szitál az eleje...
konzol,platni visszaszerel és bexarás...ujra remeg...kurva anyját...
Hát úgy az összes :)
Teljes hossza, kettő oldalsó csapágy átmérő+szélessége, Hajtókaroknál a szélesség és átmérő. Sonka teljes szélessége, átmérője.
Csak simán tolómérővel.
Köszi előre is.
A motor megy?
Amugy ugyanaz az s-n csak a kapcsolo vezetekek hosszabbak az n-esen.
Wiring loom ra keress
Van egy kettétört valahol (az enyém volt), de jövő hétvégén tudom előkotorni, milyen méretek kellenek?
Sziasztok, Sajnos úgy tünik ,hogy a 2006 sv650N motoromon kábelköteget kell cseréljek. Az a probléma ,hogy gőzöm sincs ,hogy hol érdemes elkezdjem. Már régen is volt alkatrész problémám,de azt megoldottam. Viszont most a lámpánál valamelyik kábel kontaktos. Elsőnek azt csinálta ,hogy el-el ment a vízhőfok kijelzés helyette írta Chec utána az index visszajelző is elhalványúlt végül elaludt meg az üres jelzés is. Ma megpróbáltam megkeresni ,hogy mi szakadt el ,de a javítás olyan jól sikerűlt ,hogy mostmár nem csak egyesével jelentkeznek ezek a tünetek hanem elmegy teljesen a kijelző alsó része (odométer, idő,hőfok,) Esetleg tippet tudnátok adni ,hogy hol lehetne kábelköteget beszerezni? Ebayen néztem ott igazábol a 650S hez találtam csak:( Még egy kérdés 2006 hoz gyári hátsó sárvédőt merre érdemes keresni?