Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem csak a méretei kellenének a főtengelynek, semmi más. Nincs 650-es gépem.
Vegyél bele iinjektoros blokkot kompletten és azt építsd be és tedd rá a karbit injektor helyett, jobb lesz mintha főtengőt cserélnél, az nagy szopkodás tud lenni és kb. ugyanannyiból megoldható.
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben egy rossz karburátoros sv650 főtengelye? :)
Jó reggelt.
A jelzés az FI jelzés, ami azt jelzi, h hiba van.
Nekem is épp ezt csinálja a motorom, a gyújtáskapcsoló csatijánál lesz valami gond.
Én megnézném a gyújtáskapcsoló csatlakozóját, lehet az kontaktos, vagy beégett. Zöld csati ha jól emlékszek, a légszűrő alatt, elöl.
Ülj ki és akkor nem ér le.
FI azaz fi jelzés... vmi hiba van...
nem is olyan rég az 1ik barátom k4 svje is csinált ilyesmit...
youtubon van rola video is...
Hi! Tegnap elővettem a mocit kb 2 hetet állt. Ráadtam a gyújtást benzinpumpa nem töltött be. Indítóztam, természetesen nem indult be, kicsit kicsit beröffent, meg beköpött némi benzint a kipufogóba, ami igen kellemes durrogást okozott. Gyújtás le, újra rá. Már töltött a benzinpumpa. Újraindítózva kicsit nehezen de beröffent, aztán kicsit magasabb fordulaton tartottam, mert fuldoklott. Aztán utána már semmi. Megálltam, simán pöc-röff. Aztán reggel megint indítóztam, semmi. FL vagy F1 felirat a kijelzőn, de nem indul. Gyújtás le, újra rá, akkor már simábban beröffent és alapjárat is volt. Ez most mi? Döglődik az aksi és nem bírja a benzinpumpát meghajtani vagy a benzinpumpa döglődik? Önindítót simán tekerte egyébként
Jó döntés, a pálya nem embernek való és mint tudjuk az ember V2-őt hajt!
Én is először mentem fel és valószínű utoljára az sv-vel, mert szépen kopott. Maradok a túrázgatásnál. Csak furcsállottam, hogy ennyire gyorsan leér
Ez jó meglátás.
Minek? Pont hogy a fölösleg magától lekopik.
Le kell fűrészelni és feltűzni középre.
Magad válaszoltad meg a kérdésed, az ezressel azért gáz a pálya mert mind két oldalán van kipuff, de a kisebbnek csak az egyik oldalán ezért azzal bárki fel mehet a pályára hisz a bal oldalára lehet dönteni és a pályákon több a bal kanyar.
Ez mennyire biztos?
Mondjuk nekem még amikor az oldalán feküdt mint egy büdösbogár akkoris karcmentes soha le nem érő kipufogóval büszkélkedtem.
Igaz enem nagyesvé.
Még senki nem mert pályázni nagy SV-vel, de aki gondolatban mégis annak leért.
Sziasztok!

Volt már valaki pályázni SV1000-el? Tegnap voltam és igencsak meglepett, hogy kanyarban leér a kipufogódobom(nagy ovál storm). Így a zsír új dobom kicsit megkopott :) A nagy ovál lehet a probléma vagy amúgy is könnyen leér....
Gondolom, hogy olyankor beállíthatatlanul sz*r a kuplung....
Annak mi a tünete? Hogy veszem észre?
nem naon ismerem ezeket a v2ket...
1000-nél ez a hiba, 650-nél meg az elkopó kuplung-csiga...
jah...sry...
a Tied nem olyan mint az ezres, az ezresen hidraulikus van, gyengepontja hogy a lánctrutyit odaveri, hiába a porvédő akkor is bemegy a munkahengerbe a trutyi és elkoptatja a házat. Vannak gyengepontok...
én azt egy erös ebayes szúróecsettel,benzinnel meg féktisztitoval takaritom...
nem szedem szét...