Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja nem. Az alu közdarabot megpuccantom aztán rendben lesz. Gumicsövet akarok venni csak.
Ezt az alu közdarabot?
Csak úgy?
Kötve hiszem,hasonlót minta után valamihez ami nem sv-re készült talán.Lenne filléres tippem is,de inkább megtartom magamnak mert tutibiztos hogy vanyek és faroklevi lecsap rám ugyhogy inkább aszondom ezt takarítsd meg és imádkozz hogy elég lesz,a gumicső cserés.
Esetleg suzukiból egy új segíthet a kényes dolgon vagy bontott jobb állapotú.
Deformált. Lehet jó lenne még ha a csatlakotót megpuccantom, de inkább veszek egyet. Sima, natúr motoros boltban kapok vajon?
A gumicső milyen?
Húztam a termosztátnál lévő cső bilincsén, de inkább csak rontott a helyzeten, még jobban szivárog a víz. Kiműtöttem vázon keresztül ( fasza volt nagyon) és hát a cső elég gatya, látszik a cstlakozásnál hogy hol engedte a vizet.
Nem itt,ott.De szerintem nem masszív,és még van egy hét.
Ha itt esik az nem gáz. Ott legyen jó idő!
Nem ezt látom.
Zápor lehet,más nemigen.
Akkor mi sem megyünk.
Egyenlore massziv eso.....
Nézem,nem lesz gond.
Nézed az időjárás jelentést...?
Csak tipp,és hatvanyozott saját vélemény hogy a sokat pörgő gépeken nem biztos hogy jó az autós megoldás,vagy nem Költséghatékony.Mert jobbára régi nemctulizenezret fogó motorokhoz maradt ez meg.
És tényleg, vaze!
Na, ezt nem tudtam. Mindjárt keresek valami rajz félét róla, mert kíváncsivá tettél.
Banditokon is es meg eleg sok masik tipuson gerjesztotekercses van
Régi ETZ-ken is normál, gerjesztés-szabályozott generátor volt, de az a kivitel meg a rázkódást nem bírta, volt bajuk rendesen. (szénkefék, kommutátor, stb.)
Na igen, mert a kocsinál a generátor gerjesztését szabályozzák (annyi villanyt termel, amennyi éppen kell), a motornál meg az szabályozatlan, mindig a fordulatszámnak megfelelő maximumot adná le a szerencsétlen, és a fesszabályzó "pusztítja el" a felesleget. Hő formájában, részben saját magán, részben meg a generátor tekercsein. Egyébként a boxer BMW-knek rendes autó-generátoruk van, így ott ez a fajta hiba ismeretlen.
nálam is van ilyesmi baj....vmi nem oké az sv-vel elöl...
rámentem egy vasutiatjárora, a km ora 0 mutat meg világitott a kis abs lámpa középen... leálltam utszélére, motor leallit,kulcs kivesz...inditok ujra pár mp mulva,hiba ugyanugy megvan...
elindulok, rámentem az utszélén a xar egyenetlenre,meg jött egy ujabb vasutátjáró...megjavult minden,mutatta a sebességet, abs lámpa kialudt. azota mentem vele kb 70kmt.
kontakthibára tippelek. a kerék nemvolt kivéve tavaly junius óta.
Eddig csak leesett a töltsem,simán megérett a tekercseles.
Tultoltes jellemzően szar fesszszabnal lesz,ami nem jelenti azt hogy nem lehet más.
Az a gáz hogy kocsinal tudnak jó töltést tervezni motornál mert nem.
Ez nem biztos. Nekem egy zárlatos akkuval 17V volt a töltés. Miután kicseréltem az akkut, utána 14,5 fölé nem ment nagy fordulaton sem.
Ja,de mivel kutyauto fórumos vagyok nézesd meg egy villanyos szerelovel.
akkor valószínű akksi lesz a hibás?
Akkor csak az akku.
járó motornál 14 egész valamennyi