Jó, vicc akart lenni. Arra utalva, hogy nagyon más hangja van a V2-nek, mint egy sor4 blokknak.
Amúgy a vezérműlánc feszítőt 2005-ben csinálták meg jóra, előtte valami rugós tuning volt, ami azért nem volt annyira jó konstrukció tartósság szempontjából. De ahogy tsanyi írta, a 2007-től gyártott kétgyertyás eléggé hasonlít a Gladius blokkjára, bár a Gladiusban kicsit javítottak az alacsony fordulatú teljesítményen a magas fordulatú kárára. Ez szerintem nem volt okos húzás, de végülis szerencsére nem sokat alakítottak rajta.
Amúgy ja, lehet egy feszítőt/vezérláncot kellene cserélni rajta. Ha a szelepek is kivannak, az már mondjuk elég gáz.
Pedig vehetné....tényleg eléggé más a két blokk a fő vonalaktól eltekintve főleg a régi 650-hez képest, K7 után lett nagy változás a két gyertyával és a tök más injektorral, de az új 650 illetve a gladius sokkal nyugodtabb mint az elődeik.
Ha jól tudom, a Gladiusban ugyanaz a blokk van, mint a 650-es SV-ben. Azon tanultam a nyáron, annak semmilyen rendellenes hangja nem volt, semmilyen fordulatszámon: nagyon kulturált gép.
Nyár elején viszont majdnem megvettem egy agyon dícsért SV400-at. Amint meghallottam a hangját hidegen beindítva, azonnal elálltam a vételtől (brutálisan csörömpölő vezérműlánc és szelepek). Ha ez utóbbiról van szó, akkor szerintem zsebbe nyúlós lesz a dolog...
Egy sor4-hez képest normális, hogy furcsa hangja van, mi ezt szeretjük benne.
Persze, ez nem jelenti azt, hogy Te is arra a furcsa hangra gondolsz, amire én.
Sziasztok, megvettem az Sv65s motorom. Sosem volt még V2 őm, az.természetes, hogy furcsa hangok jönnek ki belőle? Valamint 6-7 ezres fordulatnal cserpakolja az olajat?
Az ezresek többsége egycsövesít.