Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

650-re szerintem felesleges.
Az ezresek többsége egycsövesít.
Köszi.mert szerintem szép.
basit keresd a sportmotoron talán ö még csinál.
Igen alakították.De mi értelme?
Igen, ezért a "nagyszerű" dizájnért kár volt feláldozni 2,5L-t a tank kapacitásából.
Sziasztok.érdeklődnék h 650n 2000 évjáratu vashoz holtalálok hátsó sárvédőt és h valaki alakitotta már átt dupla dobosra?köszi
Jóóóóóó, azt kérdeztem hol van nem akarom hogy ide egye a fene.
Ide ne csald!
A gladius buzis.pont.Az Sv macho.Pont.

holvagy kupeeeeec?
Jó, vicc akart lenni. Arra utalva, hogy nagyon más hangja van a V2-nek, mint egy sor4 blokknak.

Amúgy a vezérműlánc feszítőt 2005-ben csinálták meg jóra, előtte valami rugós tuning volt, ami azért nem volt annyira jó konstrukció tartósság szempontjából. De ahogy tsanyi írta, a 2007-től gyártott kétgyertyás eléggé hasonlít a Gladius blokkjára, bár a Gladiusban kicsit javítottak az alacsony fordulatú teljesítményen a magas fordulatú kárára. Ez szerintem nem volt okos húzás, de végülis szerencsére nem sokat alakítottak rajta.

Amúgy ja, lehet egy feszítőt/vezérláncot kellene cserélni rajta. Ha a szelepek is kivannak, az már mondjuk elég gáz.
Pedig vehetné....tényleg eléggé más a két blokk a fő vonalaktól eltekintve főleg a régi 650-hez képest, K7 után lett nagy változás a két gyertyával és a tök más injektorral, de az új 650 illetve a gladius sokkal nyugodtabb mint az elődeik.
aaaa, a gladiusban mar hocserelos blokk van, ezert mas az olaj homerseklete, ezert teljesen nas a ket motor (ne vedd komolyan)
Ha jól tudom, a Gladiusban ugyanaz a blokk van, mint a 650-es SV-ben. Azon tanultam a nyáron, annak semmilyen rendellenes hangja nem volt, semmilyen fordulatszámon: nagyon kulturált gép.

Nyár elején viszont majdnem megvettem egy agyon dícsért SV400-at. Amint meghallottam a hangját hidegen beindítva, azonnal elálltam a vételtől (brutálisan csörömpölő vezérműlánc és szelepek). Ha ez utóbbiról van szó, akkor szerintem zsebbe nyúlós lesz a dolog...
Egy sor4-hez képest normális, hogy furcsa hangja van, mi ezt szeretjük benne.
Persze, ez nem jelenti azt, hogy Te is arra a furcsa hangra gondolsz, amire én.
Honnan tudod, hogy csak 6-7ezren cserpákolja?
Mit vétkeztél, hogy egy SV-vel bünteted magad érte?!
Erdészeti szakkifejezés lehet
Milyen hang?
És mi az a cserpakolas?
Sziasztok, megvettem az Sv65s motorom. Sosem volt még V2 őm, az.természetes, hogy furcsa hangok jönnek ki belőle? Valamint 6-7 ezres fordulatnal cserpakolja az olajat?
Akkor minden tuti.
minimálissan rángat. Nem vészes csak kiváncsi voltam rá
Általában ennyi.De te ülsz rajta.Rángatástól,fordulattól is függ.
Ha le akar dobni magáról akkorát ránt az nem normális.
Ez is egy lehetőség, ha alatta használtad 4-5-6.-ban akkor ott rángathat.
Ha csak ennyi akkor köszönöm a választ! :)