Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Spec en kepes vagyok kinyirni 12 e alatt egy pr2-t hatul.Szal ha nem betonbol keszul tokmindegy.
Ezért marha felesleges utcára a sport-túra gumiknál tovább menni.. azok dupla ennyit legalább elmennek, kb ugyan annyi pénzből.
Ebben az a nemvicces, hogy egy drágább, tapadósabb gumi egy erősebb motoron simán kilométerenként ennek a duplája is lehet...
(80-90K/szett és 6-8000km után kuka)
Ja?...aszittem baj van.
Pályát kéne módosítanom :)
Behúzott kuplunggal persze, de sztenderrel nem kéne neki csak üresben.
Kevesellném......anno ez legalább egy kilódba került volna...
Szerintem is arányban volt a kapott tudással...
szerintem 12.000+ÁFA nem volt érte vészes, szerintetek...? :-) :):):)
A gumi tudja az üzemanyag mellett a legsunyibb módon vinni a pénzt.
Az ember bele sem gondol, de olyan mintha lyukas lenne a zsebed és km-enként kipottyanna belőle egy ötforintos.
Kértek valamit?
Behúzott kuplunggal vagy anélkül?
Általában :)
A gumi, fékbetét, lánc, egyéb nyalánkságok úgy általában 1 egység üzemanyaghoz még egyszer vagy másfélszer annyi költség. Már persze ha normális, és nem sznob motorod van... Akkor többszöröse is lehet :)
Fasza :)
Nekem pont ellenkezője van, lehajtott sztendernél indít egyesben :)
úgy általában számolsz amortizációt, vagy lezúztatok pár vasat?
mai égetés :)

suzuki szerviztől 40 méterre volt dolgom. leállítom, intézem amit kell, visszajövök, gyújtás, indítóznék - nem indít. Lábtartót párszor fel-le, piros gomb ellenőriz, ideoda kapcsolgat. Semmi. Tünet ugyanaz, mint amikor az akksi adta meg magát, és ez csak akkor derült ki, amikor fél napot már b_akodtam a gyújtáskapcsoló csatlakozójának az ellenőrzésével... szóval rutinróka rögtön tolja be szervizbe h léci nézzetek rá gyorsan és kapható-e akksi.

"neszefiam visszatolom neked a kuplungkar érzékelőjének a csatiját, ha magadnak ez nem ment, és már mehetsz is" :-)))))

nem kicsit sültem be :-)))))))

(a stílus nem ez volt, de kb így éreztem magam).
Szerintem abszolút nem voltak szarok az utak.
A túra költségvetése:
- szállás: 25x4 eur = 31.000Ft
- üzemanyag: 2200x6x0,01x380 = 50.000Ft
- kaja,sör: kb. 20.000-25.000Ft
- útdíjak, egyebek: kb. 10.000-15.000Ft
- motor amortizáció: 30.000-150.000Ft (Suzuki -- BMW) :)
Minden zsebbe turkálás nélkül, kb mennyibe fájt a túra?

A kabala plüssöket meg a hűtőmágneseket, amiket vettél, ne számold bele
A kocsog digoknal csak arra emlekszem hogy kicseszett zsufoltak az utak,A tujafanak latszo kikarozott sorba novo novenyek almafak es a kis zold traktorokat ruhellem mert lassuak,feltartjak meg a bicikliknel is jobban a forgalmat.
Meránóból " vizszintesen " mentünk , és nem kerültünk dél felől ezért nem voltunk Bormióban.
A többi stimmel
Gondolom mert gyors utak voltak.
Én is mentem úgy 630-at, hogy délelőtt indultam és 4-kor már célba is értem. Csak egyszer álltunk meg fél óránál tovább és 140 körüli utazóval alig fáradtam el.
Történt valami..?
Meséljetek!
Szerintem itt valami el lett tervezve.Érzésre inkább 450 volt.

Vissza volt szar.