Ebben az a nemvicces, hogy egy drágább, tapadósabb gumi egy erősebb motoron simán kilométerenként ennek a duplája is lehet...
(80-90K/szett és 6-8000km után kuka)
A gumi tudja az üzemanyag mellett a legsunyibb módon vinni a pénzt.
Az ember bele sem gondol, de olyan mintha lyukas lenne a zsebed és km-enként kipottyanna belőle egy ötforintos.
Általában :)
A gumi, fékbetét, lánc, egyéb nyalánkságok úgy általában 1 egység üzemanyaghoz még egyszer vagy másfélszer annyi költség. Már persze ha normális, és nem sznob motorod van... Akkor többszöröse is lehet :)
suzuki szerviztől 40 méterre volt dolgom. leállítom, intézem amit kell, visszajövök, gyújtás, indítóznék - nem indít. Lábtartót párszor fel-le, piros gomb ellenőriz, ideoda kapcsolgat. Semmi. Tünet ugyanaz, mint amikor az akksi adta meg magát, és ez csak akkor derült ki, amikor fél napot már b_akodtam a gyújtáskapcsoló csatlakozójának az ellenőrzésével... szóval rutinróka rögtön tolja be szervizbe h léci nézzetek rá gyorsan és kapható-e akksi.
"neszefiam visszatolom neked a kuplungkar érzékelőjének a csatiját, ha magadnak ez nem ment, és már mehetsz is" :-)))))
Szerintem abszolút nem voltak szarok az utak.
A túra költségvetése:
- szállás: 25x4 eur = 31.000Ft
- üzemanyag: 2200x6x0,01x380 = 50.000Ft
- kaja,sör: kb. 20.000-25.000Ft
- útdíjak, egyebek: kb. 10.000-15.000Ft
- motor amortizáció: 30.000-150.000Ft (Suzuki -- BMW) :)
A kocsog digoknal csak arra emlekszem hogy kicseszett zsufoltak az utak,A tujafanak latszo kikarozott sorba novo novenyek almafak es a kis zold traktorokat ruhellem mert lassuak,feltartjak meg a bicikliknel is jobban a forgalmat.
Gondolom mert gyors utak voltak.
Én is mentem úgy 630-at, hogy délelőtt indultam és 4-kor már célba is értem. Csak egyszer álltunk meg fél óránál tovább és 140 körüli utazóval alig fáradtam el.
(80-90K/szett és 6-8000km után kuka)
Az ember bele sem gondol, de olyan mintha lyukas lenne a zsebed és km-enként kipottyanna belőle egy ötforintos.
A gumi, fékbetét, lánc, egyéb nyalánkságok úgy általában 1 egység üzemanyaghoz még egyszer vagy másfélszer annyi költség. Már persze ha normális, és nem sznob motorod van... Akkor többszöröse is lehet :)
Nekem pont ellenkezője van, lehajtott sztendernél indít egyesben :)
suzuki szerviztől 40 méterre volt dolgom. leállítom, intézem amit kell, visszajövök, gyújtás, indítóznék - nem indít. Lábtartót párszor fel-le, piros gomb ellenőriz, ideoda kapcsolgat. Semmi. Tünet ugyanaz, mint amikor az akksi adta meg magát, és ez csak akkor derült ki, amikor fél napot már b_akodtam a gyújtáskapcsoló csatlakozójának az ellenőrzésével... szóval rutinróka rögtön tolja be szervizbe h léci nézzetek rá gyorsan és kapható-e akksi.
"neszefiam visszatolom neked a kuplungkar érzékelőjének a csatiját, ha magadnak ez nem ment, és már mehetsz is" :-)))))
nem kicsit sültem be :-)))))))
(a stílus nem ez volt, de kb így éreztem magam).
A túra költségvetése:
- szállás: 25x4 eur = 31.000Ft
- üzemanyag: 2200x6x0,01x380 = 50.000Ft
- kaja,sör: kb. 20.000-25.000Ft
- útdíjak, egyebek: kb. 10.000-15.000Ft
- motor amortizáció: 30.000-150.000Ft (Suzuki -- BMW) :)
A kabala plüssöket meg a hűtőmágneseket, amiket vettél, ne számold bele
A többi stimmel
Én is mentem úgy 630-at, hogy délelőtt indultam és 4-kor már célba is értem. Csak egyszer álltunk meg fél óránál tovább és 140 körüli utazóval alig fáradtam el.
Meséljetek!
Vissza volt szar.