Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak gondolni kell rád, valamelyik nap gondolkoztam rajta hogy megkérdezem hova tűntél. De látom minden rendben, itt vagy
Ne légy levi.
Kb 10-12-db ot első körben láttam hűtőt.
Az más kérdés hogy sérülésmentes az 60-100e körül van.De két héten belül a világvégéről is ideér.

Amúgy meg ha nem gyűrted labdává vagy reszelted komfettivé egy jó hűtős csodákra képes.
Bár ha ennyi KO akkor neked is reszeltek így a motorozás lesz a legkisebb gondod.
Azért vannak érdekes megoldások ezen a típuson. Pl. a kipufogók és indexek elhelyezése az én gyomrom számára teljesen emészthetetlen.
Amúgy viszont tuti jóféle gép.
Mit akarsz helyette?
En azert adtam fel a vetelt mert ha valami kell hozza, mondjuk egy hűtő akkor lehet damegy a szezon mire talalok. Na meg eladni szinte lehetetlen, de ez most az svnel is fennall
2003 780-ért Nagykanizsán, képek alapján ez sem csúnya.
Utánanézek egy-két dolognak, meglátjuk mi jön össze.
02tol atombiztos en ugy tudom.
Igen de az is a korábbi évjáratokra volt jellemző a leírás alapján, a Daytona blokkal szeret időszak óta megszűntek ezek a betegségek.
Van egy 2000-res évjáratú a Full Gasnál is, valami 750-ért kínálják. Mondjuk szerintem törött volt az eleje, de amúgy elég mokányul néz ki, még ha nem is teljesen gyári.
Volt magas fogyasztás és hirtelen leállás is.
"Bár a Triumph hamar reagált ezekre és többször is átdolgozta a gyújtás és a befecskendezés elektronikáját, csak az 1999-ben végrehajtott modellápolás vetett véget a kisebb-nagyobb gondoknak. Azóta a Speed Triple a Daytona 956 cm3-es hajtóművét birtokolja, és visszafogott fogyasztás mellett erőteljes teljesítmény-kibontakozással és példamutató gázreakciókkal győzi meg a vásárlókat."
Nem vagyok benne biztos. 02tol a digitmuszerfalastol irjak hogy problema mentes.
1999 megoldották már az injektor betegségeket, ez a probléma 97-től állt fent.
Nagyon komoly, ennyi pénzért egy métert nem futott Speedért.
Nem csak te mennél érte.
Esetleg ez.De ez a sérülései miatt qvva drága.
Ennyiből kijönne egy 0 km-es street.
1050-es 2005-től.

Ezzel szemezek.Ha lenne zsé már itt állna.
Fogalmam sincs hogy vannak a számok. Regebbi 955re azt irjak hogy injektorbeteg. Na meg az a nagy muszeregyseg
Vagyis T 595 N-t. 2002 955i-t.
A kupec is megmondta.
Egybetankosat keress, 2002tol talan. Ott mar kijavitottak mindent.
Keresem én is a nem össze illő dolgokat a két évjárat között.
De 97-es lévén kizártnak tartom hogy 955 legyen, ha csak tényleg nem a blokk cserélve volt.
Csak pár gugli kép alapján 955

A hirdetett az egy T509-es lehet.Ammeg szerintem 885-ös.

Én végignézném helyedben pl a bikepics ide vonatkozó részét.
Elég jó támpont különbségekben.
Kiderül ha beszélek vele, valamelyik nap felhívom.
Ezek jó kérdések, csak én nem tudom rá a választ.
Mindenesetre lekérdezem majd a tulajtól, tudja e egyáltalán mit árul.
Na ja, végül is keveset futott.
Lehet csak simán átfordult.
97-es motornak nem sok a 123 ezer kilométer