A speed elég sportos,előredőlős.Konkrét régi passz de az újabbak mindenképp.
Kisesvén simán alá lehet egy 2-3 centis pugácsát vágni aluból egy hosszabb csavarral és jóval túristább az üléspóz.
Vagy egy MZ kormány ami némileg magasabb.
Főleg az ülés-lábtartó-kormány háromszög helyes pozíciója a lényeges.
Sajna ha már kicsikét előre dőlős a motor akkor a jobb vállam 10 perc után fáj, az ilyen motorok eleve kilőve.
A kis SV-vel is ez volt a gondom, 200 kilométer után már szét szakadt rajta a vállam, pedig csak igen kis mértékben dőltem előre.
Ha kérdezed kupec kollégát és szípen akkor tuti keres neked valamit ami gyárias 1000-2000 euro közt a subiton.
Ez a magyar választék arra jó hogy elmenj és kiprbáld hogy tetszik e egyáltalán.
Amugy a legegyszerubb kideriteni.
El kell kerni a motor es vazszamot,a damjanicsba a markakereskedesben akar telefonon vazolni a szitut oszt kideritik a gyari rendszerben hogy mi a helyzet.
Ez a zöld nem tetszik, a fekete kinézetre igen.
Viszont teljesen katyvasz a körülötte lévő dolgok.
A tulaj sem tudja hogy lehet, 97-es de mégis 955i blokk van benne.
Beszéltem a tulajjal, forgalmiban Triumph Daytona 955i szerepel.
Van egy másik is amit így hirdetnek, kicsit fiatalabb évjáratban:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_daytona_955i-6254382
A jómódú motorosok Olaszországba mennek túrázni !
Akkor most mi azok vagyunk
Zoli nincs igazad, szerinted melyik a kasza ?
Az osztrák mondjuk kér 17€-ért egy passért + ingyen matrica
Az olasz nem kér semmit ( pl. Stelvió), de vehetsz matricát 2,5 €-ért
A Kaunertal-on de giovon is meg a stelvion bionikus modon tartjak karban a rezsukon a novenyzetet.
Szal a konkretan a tehenke az uton hagyta a vegtermeket.
Még talán veszélyes is. Kiszámítható, jó utakon jobb egy kimondott sportgumi, de poros, vizes, kavicsos aszfalton fordul a kocka. Sőt, fehér aszfalton is sokkal jobban viselkedik a road, mint most a bt016...
Kisesvén simán alá lehet egy 2-3 centis pugácsát vágni aluból egy hosszabb csavarral és jóval túristább az üléspóz.
Vagy egy MZ kormány ami némileg magasabb.
Sajna ha már kicsikét előre dőlős a motor akkor a jobb vállam 10 perc után fáj, az ilyen motorok eleve kilőve.
A kis SV-vel is ez volt a gondom, 200 kilométer után már szét szakadt rajta a vállam, pedig csak igen kis mértékben dőltem előre.
Ez a magyar választék arra jó hogy elmenj és kiprbáld hogy tetszik e egyáltalán.
Hangabnak mond.
Valszeg daytonából van építve azé ilyen randa.
El kell kerni a motor es vazszamot,a damjanicsba a markakereskedesben akar telefonon vazolni a szitut oszt kideritik a gyari rendszerben hogy mi a helyzet.
Egbe deklit a 885- on lattam.
Viszont teljesen katyvasz a körülötte lévő dolgok.
A tulaj sem tudja hogy lehet, 97-es de mégis 955i blokk van benne.
Van egy másik is amit így hirdetnek, kicsit fiatalabb évjáratban:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_daytona_955i-6254382
Akkor most mi azok vagyunk
Zoli nincs igazad, szerinted melyik a kasza ?
Az osztrák mondjuk kér 17€-ért egy passért + ingyen matrica
Az olasz nem kér semmit ( pl. Stelvió), de vehetsz matricát 2,5 €-ért
Szal a konkretan a tehenke az uton hagyta a vegtermeket.
Laccik hogy kedveled a digokat.Soher banda.Az osztrak adja a jegy melle.