Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben a korban már be kell melegíteni, mielőtt a motorra ülsz.
Mar el is adtad az sv-t?
A speed elég sportos,előredőlős.Konkrét régi passz de az újabbak mindenképp.
Kisesvén simán alá lehet egy 2-3 centis pugácsát vágni aluból egy hosszabb csavarral és jóval túristább az üléspóz.
Vagy egy MZ kormány ami némileg magasabb.
Főleg az ülés-lábtartó-kormány háromszög helyes pozíciója a lényeges.
Sajna ha már kicsikét előre dőlős a motor akkor a jobb vállam 10 perc után fáj, az ilyen motorok eleve kilőve.
A kis SV-vel is ez volt a gondom, 200 kilométer után már szét szakadt rajta a vállam, pedig csak igen kis mértékben dőltem előre.
Ha kérdezed kupec kollégát és szípen akkor tuti keres neked valamit ami gyárias 1000-2000 euro közt a subiton.
Ez a magyar választék arra jó hogy elmenj és kiprbáld hogy tetszik e egyáltalán.
Ilyen össze-vissza épített gép nekem sem kell.Akkor inkább nézek gyárit.
Nekem nem kell.
Hangabnak mond.
Valszeg daytonából van építve azé ilyen randa.
Ezt az X-Bike-os Borsay Szabi építette magának, sokáig Ő árulta
Ezt nagyon regota hirdetik
Amugy a legegyszerubb kideriteni.
El kell kerni a motor es vazszamot,a damjanicsba a markakereskedesben akar telefonon vazolni a szitut oszt kideritik a gyari rendszerben hogy mi a helyzet.
A 955 osnek par jep atnezese utan is mas a blokkja,a deklik es a henger is.
Egbe deklit a 885- on lattam.
Ez a zöld nem tetszik, a fekete kinézetre igen.
Viszont teljesen katyvasz a körülötte lévő dolgok.
A tulaj sem tudja hogy lehet, 97-es de mégis 955i blokk van benne.
Azt nem mondd, hogy tetszik!
Az is elcseszte aki irta a forgalmit.
Beszéltem a tulajjal, forgalmiban Triumph Daytona 955i szerepel.
Van egy másik is amit így hirdetnek, kicsit fiatalabb évjáratban:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_daytona_955i-6254382
Szombaton nem csatlakozol egy 577-re?
Nade az osztrak ad melle hideget is
A jómódú motorosok Olaszországba mennek túrázni !
Akkor most mi azok vagyunk
Zoli nincs igazad, szerinted melyik a kasza ?
Az osztrák mondjuk kér 17€-ért egy passért + ingyen matrica
Az olasz nem kér semmit ( pl. Stelvió), de vehetsz matricát 2,5 €-ért
Mekkora ratyi vég azon elcsúszni...
A Kaunertal-on de giovon is meg a stelvion bionikus modon tartjak karban a rezsukon a novenyzetet.
Szal a konkretan a tehenke az uton hagyta a vegtermeket.
Akkor az elején még frissebbek voltatok.
Dobj le egy húszast, és nyersz vala egy ötöst!
Még talán veszélyes is. Kiszámítható, jó utakon jobb egy kimondott sportgumi, de poros, vizes, kavicsos aszfalton fordul a kocka. Sőt, fehér aszfalton is sokkal jobban viselkedik a road, mint most a bt016...
Saccperkabe 120.Ebbe benne van egy 2,5 ojros stelvio matrica.
Laccik hogy kedveled a digokat.Soher banda.Az osztrak adja a jegy melle.
Nemigen.azokon a felsavos kanyargosokon 80-90 nrl nem mertem tobbel menni.