Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen néztem de ezek csak 10 mm hosszúak.
A motoré meg valamiért ~20. Azt nem értem miért mert a 10 is simán átérné.
Lehet teszek próbát ezekkel.
Innen rendeltem én tavaj 5db-ot...
A lyukon mindig lehet bővíteni, csak egy jó fúró kell
Pedig majdnem olyan mint a Susuki autó patent:

link

link
Ez az, hogy Angliában 10-et adnak 900 Ft-ért, itt meg egyet 580-ért.
Ilyen téren nem ismerek kegyelmet, mindent úgy kell csinálni hogy jó legyen a vasnak
De akkor szuper, tényleg nem kell ilyen pár fokban köröket motorozni. Bár jó lenne már menni, de nem akarok megfagyni.
Jöhetne már a tavasz
Suzukiéknál valamiért aranyárban mérik ezeket a műanyag vacakokat. Anno a kocsihoz kellett 3db, adtak is volna 800Ft/db áron. Bemegyek Báridhoz, keresi nézi, 100Ft/db. Szóval a márkát meg kell fizetni nem csak a kintit
Én is kinézem belőlük.

Szerintem direktkibaxásból nem egyformák.
Fején találta a szöget!
Pontosan egyik sem stimmel. Vagyis nem találok.
Bezzeg a brittek:
http://www.ebay.com/itm/10x-6m...
Csak ezek pont nem stimmel egyik sem.
Ennyire nem kell szőrszálhasogatónak lenni.
Addig melegítsd míg kézzel meg tudod fogni az olajszűrőt,lecsorgatod,hagyod egy félórát oszt mehet az új bele.
Persz a leeresztő legyen betekerve.
Köszi!
Köszi!
Ezért kell kérdezni
Közben olvasom, hogy kobra kollega a kobra gyorsaságával már 4 helyet is megjelölt!

Amúgy én anno elkövettem azt a hibát, hogy ebayről rendeltem be 5 darabot 3200-ért szállítással együtt... ...sajnos ifju voltam és mohó... azóta is rosszul alszom, ha a petent téma feljön!
Parancsolj!

link
Itt, itt és itt?

De még itt is sok lehetőség van.
Pont így szeretném én is, ezért nem ledesítettem még. Csak én sem tudtam még kideríteni.
Az nem lenne baj, mert nem is tudom hogy működik e rajta, eddig sose kapcsolt be, bár nem is izzadt ki annyira a vas.
Szuper, akkor nem kell összekoszolni a szép új börrucimat egy olajcsere miatt, na meg nem is kell odafagynom.
Legközelebb ha lesz fél órám szabad megcsinálom.
Üledék is felkeveredik ilyenkor az olajjal? Vagy emelőre a vassal, és forgassam meg kicsit a váltót is?
Szerintem simán, még a venti is bekapcsolt a garázsban álló helyzetben
Hali!

Van valakinek ötlete idom rögzítő patentet hol lehetne szerezni normális áron?
(Pontosítok, farokidomot az alsó részével összefogó kis patentek. tányér~12 mm csap 6 mm hossz 20 mm)
Ügyesen elhagytam párat, és a suzukiban meg 580 Ft-ért akarják adni darabját. Kicsit sokallom.
Ahogy nézem autókhoz ~100 Ft-okért adják db-ját.
Van.
Mindig igy teszek.
Sose cseréltem még így olajat, de ha beröffentem a vasat és alapjáraton hagyom ketyegni felmelegszik annyira az olaj hogy le lehessen cserélni?
Eddig sose csináltam így mindig motorozás után cseréltem. Van ennek így értelme?