Ilyen téren nem ismerek kegyelmet, mindent úgy kell csinálni hogy jó legyen a vasnak
De akkor szuper, tényleg nem kell ilyen pár fokban köröket motorozni. Bár jó lenne már menni, de nem akarok megfagyni. Jöhetne már a tavasz
Suzukiéknál valamiért aranyárban mérik ezeket a műanyag vacakokat. Anno a kocsihoz kellett 3db, adtak is volna 800Ft/db áron. Bemegyek Báridhoz, keresi nézi, 100Ft/db. Szóval a márkát meg kell fizetni nem csak a kintit
Ennyire nem kell szőrszálhasogatónak lenni.
Addig melegítsd míg kézzel meg tudod fogni az olajszűrőt,lecsorgatod,hagyod egy félórát oszt mehet az új bele.
Persz a leeresztő legyen betekerve.
Közben olvasom, hogy kobra kollega a kobra gyorsaságával már 4 helyet is megjelölt!
Amúgy én anno elkövettem azt a hibát, hogy ebayről rendeltem be 5 darabot 3200-ért szállítással együtt... ...sajnos ifju voltam és mohó... azóta is rosszul alszom, ha a petent téma feljön!
Szuper, akkor nem kell összekoszolni a szép új börrucimat egy olajcsere miatt, na meg nem is kell odafagynom.
Legközelebb ha lesz fél órám szabad megcsinálom.
Üledék is felkeveredik ilyenkor az olajjal? Vagy emelőre a vassal, és forgassam meg kicsit a váltót is?
Van valakinek ötlete idom rögzítő patentet hol lehetne szerezni normális áron?
(Pontosítok, farokidomot az alsó részével összefogó kis patentek. tányér~12 mm csap 6 mm hossz 20 mm)
Ügyesen elhagytam párat, és a suzukiban meg 580 Ft-ért akarják adni darabját. Kicsit sokallom.
Ahogy nézem autókhoz ~100 Ft-okért adják db-ját.
Sose cseréltem még így olajat, de ha beröffentem a vasat és alapjáraton hagyom ketyegni felmelegszik annyira az olaj hogy le lehessen cserélni?
Eddig sose csináltam így mindig motorozás után cseréltem. Van ennek így értelme?
https://www.facebook.com/video...