Nem kell szembemenni senki tapasztalatával, próbáld meg magad, van egy csomó ledes lámpás kamion pót, persze ne azt nézd amin gyári lámpa van hanem az utángyártottakat mert hát Te is csak azt tudsz venni a motorodra.
Ha a gyári ledesekre gondolsz akkor azt lehet mert azok nem egy pontba világítanak mint az utángyártott vackok. Nem tudom, hogy oldják meg, de azok látszanak nagyobb szögből is míg a gagyik nem. Ez egészen addig nem gond amíg ez miatt el nem ütnek, akkor a biztosítónak az is gáz lehet ha nincs az indexben E jel nem csak a slick guma...
3 méter magasság csak akkor számít ha közvetlen előtted van a motor, mivel a távolság növekedésével az index és a szemed között bezárt szög egyre csak csökken. Valamint a hagyományos ledeknek(nem powerled) a fény szórása kb 60fok aminél 50 méterről messziről 25 méter magasan is látnod kell a fényt 1 km nél meg 500 m magasan is...
Szóval igaz amit mondtál 6 méternél közelebről tényleg nem látni az indexet mert akkor 3 méter magasabban nem a szemedbe szórja... de 6 méternél távolabbról kéne...
Szia! Ne rágd magad tovább, 650 N-re kifogástalan az ETZ kormány.
Kényelmesebb mint a gyári, én 750Km tudtam vele egy nap megtenni!
Kép sajnos csak ilyen van róla.
Én is kamionozok...és utálom a ledest mert csak és kizárólag akkor látszik ha egyenesen belenézel, de akkor vakít miközben ha bármerre kitér az iránya akkor meg egyáltalán nem látszik. És ez pont fentről egy kamion fülkéjéből kb. 3m magasról nem látszik egy motor indexe ha csak nem az ég felé néz. Menj pár ledes lámpás kamion mögött és térj ki kicsit az egyenesből, hiába tolja ki a szemed amíg belenézel oldalról semmi sem látszik.
Most beszéltem a faterommal (kamionos), hogy mi a véleménye a ledes vagy izzós indexekről. És azt mondta egyértelmű hogy a Ledes indexet sokkal messzebbről észre lehet venni akár 0,5 km messzebbről. Összehasonlíthatatlan bármelyik hagyomásnyos izzós indexel. Azt is mondja hogy ha látja ledes indexel van valaki az valószínű sportmotor lesz és megy mint az állat, tehát jobban oda kell figyelnie...
Én úgyvolt megveszem CoRo_Z hűtőjét k3 N-re való van neki kicsit hajlott de ki lehet egyengetni. Ha gondolod kérdezd meg tőle megválna-e tőle.
Én most rendeltem egy Delkevicet amcsiból kb 150$+adó+vám lesz az ára, jövőhéten érkezik meg. Az e-bayen a kínaira azt mondták nem szabad megvenni. A Ricsi-Bontóban 40-70 ig vannak állapottól függően de a 70 ezres sem az igazi...
Nekem origi triumph by magura 28,6 os alu van.
Elhajlligattam ket,lucas superbike-ot.
Vanyeknak mz van mert olcso.
A tobbiek random de altalaban gyari kiveve talan Jocit.
Szóval igaz amit mondtál 6 méternél közelebről tényleg nem látni az indexet mert akkor 3 méter magasabban nem a szemedbe szórja... de 6 méternél távolabbról kéne...
www.instructables.com%252Fid%2...]https://www.google.com/search?...[/url]
De nem akarok én itt az lenni aki szembe megy a tapasztalattal...
a HQ-nak nagyon ment a csajozás motorral
Kényelmesebb mint a gyári, én 750Km tudtam vele egy nap megtenni!
Kép sajnos csak ilyen van róla.
Neki mindíg igaza van... Szóval Ledes lesz
És ha igen, akkor fasza meg jó meg minden?
Én úgyvolt megveszem CoRo_Z hűtőjét k3 N-re való van neki kicsit hajlott de ki lehet egyengetni. Ha gondolod kérdezd meg tőle megválna-e tőle.
Én most rendeltem egy Delkevicet amcsiból kb 150$+adó+vám lesz az ára, jövőhéten érkezik meg. Az e-bayen a kínaira azt mondták nem szabad megvenni. A Ricsi-Bontóban 40-70 ig vannak állapottól függően de a 70 ezres sem az igazi...
Elhajlligattam ket,lucas superbike-ot.
Vanyeknak mz van mert olcso.
A tobbiek random de altalaban gyari kiveve talan Jocit.
Te vagy az aki így használta sokáig a gépét gond nélkül?