Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát, ha nem békélysz meg a rozsdával akkor marad a kínlódás, a hátsó elég gáz... ....a szelep viszont gyerekjáték.....
Kipufogót fel akarom polírozni mert oldalról ránézek a motorra és mit látok? Egy nagy rozsdakupac. Undoritó. Szelephézagot meg muszáj mert van kis hangja. Csak ahogy benéztem oda úgy láttam hogy a váz is útban van a kipufogónak
A kipuffot szopkodás levenni, a szelepfedelet nem, az könnyű, de nem kell kivenni az állításhoz a feszítőt, olyan rendszerű, hogy a lánchoz hozzá sem nyúlsz és a kezedben vannak a veztengelyek.
Hogyan célszerű eljutni addig hogy a hátsó henger kipufogóját és szelepfedelét levegyem (hézagállítás) ?
No ez az, ha nem szivornyázza semmi az akkut akkor nem is nagyon megy gallyra....évek óta olvasgatom, hogy ki mennyire csepptöltögeti, lakásba viszi, páran talán a párna alá is teszik......nekem a kamion akksijával van gond illetve nem azzal hanem mert automata áramtalanítóval van ellátva így magam nem bírom levenni az áramot és valami szivornyázza hiába féléves, ha áll 4-5 napot akkor kevés már.......előbb-utóbb kibaszom az automatát és ráteszek egy sima áramtalanítót, azzal sosincs baj ha nem felejtem el lekapcsolni.
Talan 3x 5 percet jart az utolso tavalyi utan.
Le se mostam ugy vagtam be a sarokba.
Eddig mindig indult hala a elektromos renovalasnak.
Azt persze nem mondom, hogy sosem fog megdögleni az akksi, de akkor majd jön egy új oszt jónapot....azért nem akkor érvágás még nekem sem...
Mondjuk Anita gépébe utoljára spurit is tettem és az úgy tűnik gátolja ezt a folyamatot ugyanis beindult míg tavaly nem tettem bele és először nem is nagyon indult be, rá kellett segíteni a benzin mellé...utána spuri és megjavult...
A feltöltött akksit úgy gondoltam hogy a motor töltötte fel soha egyik motorban sem babráltunk hogy jajj kivenni meg csepptöltő stb... és megy szépen, apuéban is kínai akksi tökéletesen indít hornetben is a suzukinak még bizonyítania kell
Tavaly azt sem tom mikor indítottam utoljára, talán októberben, én a karbiba döglött benyatol félek, akku tuti jó, hidegben volt töltés nélkül. Remélem márciusban már lehet indítani a vasat és majd indul is
de én nem ezt mondom....töltetlenül kell rá magasról szarni és tök jó... ...gondolod, hogy töltögetem éjjelente? ....2 éve egyszer volt, hogy töltöttem mert akkor vagy 5 hónapja állt, azóta ugyan volt megint még több is mint 8 hónap (igaz akkor azért vagy 2X ráindítottam, de nem mentem vele) és a 4 éves banner mükszik, Anita gépében meg valami kínai van ami 3 éves és kb. ugyanannyit foglalkozunk vele ráadásul karbis ami ugye nem indul azonnal, de mégis mükszik.......
és keményet vagy hígat?
Szaga nincs?
én mindig is ezt mondtam, feltöltve hidegben kell tárolni és akkor nem merül le, indítózásnál lehet ledermed de pár perc múlva indít simán
Beindítottuk ma a motorokat, legutóbb szilveszter után 3.-án tettük ezt meg, azóta feléjük se néztünk. Mindkettő elég könnyen indult és az akkuk is bírták, aki járt nálam az tudja, hogy a garázs nem, hogy nem fűtött hanem jószerivel a tető is épphogy megvan. Tehát az akkuknak egy titka van....erősen szarni kell rá és akkor teszi a dolgát.
Köszi Neked és Jocinak is! Holnap rájuk csörgök milyen gumijaik vannak
Már irtam neki, hogy teged zaklasson
Nagyi Bt. Kaposvár
3éve vágott pálya gumival járok. Eddig no para.
Körbe szeretnélek motorozni, és majd amikor külsőn elmegyek melletted azért én intek legalább neked mert akármilyen ember is vagy motoron ülsz.... csak hogy lásd, kapsz egy utolsó esélyt
Kéne

Joci várom az infókat
Biztos pályázni (kam)
Kinőtte az utcai gumikat az elmúlt hétben
Minek az neked?