Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De lehet tudok
Te csak ne szórakozz itt nem tudsz felétek valahol vagy inkább erre felén olyat aki vágott slickel foglalkozik ?
Picit tobb mint felut,es elfogyott a baumit flexo.Mondjuk jo is mer szar melo.
Ugyanezt mondtam tegnap is, de ma is igy jártam, hogy tobb oldalt kell visszaolvasni, nem probléma amugy legalább jól szorakozom
Ilyenkor lehet csinálni a garázst vagy az emelőpadot. Hogy állsz velük? Mindjárt szezon gurulni kell a vassal
Tévedés, a fejidomnak köszönhetően a plexi mögött alacsony légnyomás jön létre aminek köszönhetően nem esek le róla
Te olyankor már nem is érsz az üléshez csak lebegsz a kormányon?
Ha jól emlékszem a 260 már egy nagyon jó végsebességnek számít az ezresnél, ezt túlszárnyaltuk viszonylag könnyen
Csak meloban unatkozok.
2 napig nem olvasok és ilyenkor meg egy óra mire átnézem az eseményeket, de látom Zoli ismét nem unatkoztál az elmúlt két napban
nem tudom hogy az eleje vagy a hátulja miatt csinálja. Elöl a comp csavar tökre be volt tekerve hátul pedig tökre ki. Gyárihoz képest nemtudom hogy merre kéne tekergetni, de majd egy melegebb nyári napon a pihenőnél beállítom
Ez a jelenség nekem is megvan. Kanyarba ha elveszem a gázt mintha valahol nagyot kottyanna, és ha gázt adok akkor ugyan ez a jelenség visszafele. Már néztem, hogy a villa tengelye kopott, de sehol semmi hiba. Egyik SV-m viszont makulátlan volt, az amelyikbe elöl-hátul WP futómű volt. Azt visszasírom a mai napig
na arról inkább ne beszéljünk az sv-nek még így hintázósan is ezerszer különb a futóműve mint a hornetnek
Én is vettem de nekem elég volt az XL es is
03as 1000esnek más a segédváza mint az újabbaknak? Valamiért máshogy néz ki. Mintha magasabb lenne a segge és magasabban lennének a kipufogók
nehéz lesz a hornet finomságára hangolni
Nem volt benne sajna
csak amikor a két sávosban előzöm az autót ő meg a tükörben nem lát és elkezd jönni a belső sávba előttem 10 méterre ott muszáj volt elengedni a gázt
Na ez a baj, ne engedd el a gázt hanem húzd mint állat. Azért nem akkora gáz ez, tény, hogy megvan a jelenség, de együtt lehet vele élni, ismerek pár embert akinek sikerült.
ez így para, pláne amikor amikor kanyarban kéne valamit csinálni elengedem a gázt és elkezd hintázni
Sosem állítgattam könyvből, tekergetem míg rajta tudok maradni. ......a hullámzás sajna megmarad bármit is csinálsz, pályázók próbálkoztak ezzel eleget mindenféle telócserével és mindig panaszkodtak rá, na ja, azért még nem gixer.
Eredetileg kéne lenni a szerszámosban körmöskulcsnak.
nem jutottam még addig, 202mm-t ír rugónak
Próbáld meg a motorrevüs leírással beállítani.
Szerintem kicsit kemény a hátulja a gyári beállításon, nekem legalábbis az volt. Mivel tudom könnyen állítani a rugót hátul? Egy kínszenvedés volt, főleg hogy ott a szerszámos doboz a fekete vázason. A jobb lábtartó leszerelésével könnyítettem picit, de valami jó körmös kulcs kéne hozzá.