Most mit rugózol ezen annyit? Kérdezz körbe akkor itt mindenkit, hogy kinek és miért törött le! Csak úgy magától nem törik szét az tuti. Nem vagyok profi, sőt... Hidd el ez nem kontrukciós hibája az sv-nek. Lehetett volna szebben is megtervezni az igaz, de ha ésszel van kivéve a kerék akkor nem törik el a jeladó. Én már kb 6szor gumiztattam és még egyben van! Kopp...kopp, csak a biztonság kedvéért!
Nemtom én mindig úgy bántam vele mintha atombombát programoztam volna kalapáccsal.
Mivel szóltatok hogy vigyázni.
Szombaton Őrbottyánban szpok ordasat de vasárnap jöttök hondázni erre majdnem szabad vagyok csak csempézek.
Szal ha fel akarjátok bosszantani öcsit akkor szóljatok.
Valószínű azért nem tört még le neked, mert te mindíg mindenre odafigyelsz mert profi vagy. Szerinted én nagykalapáccsal kezdtem szétszedni? De amikor 3x szedem szét és mindháromszor kitörik. Nem gondoltál esetleg konstrukciós hibára? Vagy elvékonyodott vagy meggyengült anyagról? Én azt is el tudom képzelni, hogy az utángyártott gyengébb és az miatt törik szét mindíg. De azért mert neked soha nem volt problémád vele, attól még ne balfaszozz le másokat, inkább mond meg a valódi okát a problémának...Gondolkodj mérnöki szemmel
A régi és a K3-4-é eléggé törékeny, de a K5-től már megoldották, hogy hajlékonyabb a cucc és elviseli ha nem sikerül azonnal pontosan a helyére tolni hanem megakad kissé.
Más típuson nincs, mert pl. csomó típusnak nincs jeladó elöl a tengelyen, máshogy van megoldva. Így nincs mit letörni, ha nem figyel a gumis. Külföldi fórumokon is mindenki az oda nem figyelő gumisoknak tulajdonítja ezt a jelenséget.
Eleg egy 675-ös is.
Mivel szóltatok hogy vigyázni.
Szombaton Őrbottyánban szpok ordasat de vasárnap jöttök hondázni erre majdnem szabad vagyok csak csempézek.
Szal ha fel akarjátok bosszantani öcsit akkor szóljatok.
Akkor ahogy Zoli32 írta , valamelyik Honda típusé lehet