Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 1000 et valszeg kihagyom.
650-675-1000-1050?
Csak kis ugrasokban.
Eleg egy 675-ös is.
1000-est kell venni, ott nincs ilyen
Szar az sv ertsetek mar meg konstrukcios hiba hogy eltorik az a baszas benne, ezert kell nagysv-t venni
Azért is irtam ezt
Ami szintén szerelési hiba.
Az én véleményem is hogy szerelési hiba, valamint az ok talán hogy a tengely kihúzása közben hagyják leesni a kereket ami megfesziti es törik
Most mit rugózol ezen annyit? Kérdezz körbe akkor itt mindenkit, hogy kinek és miért törött le! Csak úgy magától nem törik szét az tuti. Nem vagyok profi, sőt... Hidd el ez nem kontrukciós hibája az sv-nek. Lehetett volna szebben is megtervezni az igaz, de ha ésszel van kivéve a kerék akkor nem törik el a jeladó. Én már kb 6szor gumiztattam és még egyben van! Kopp...kopp, csak a biztonság kedvéért!
tényleg 1000-est nem is figyeltem
Mintha megtaláltad volna a titanicot.
Nemtom én mindig úgy bántam vele mintha atombombát programoztam volna kalapáccsal.
Mivel szóltatok hogy vigyázni.

Szombaton Őrbottyánban szpok ordasat de vasárnap jöttök hondázni erre majdnem szabad vagyok csak csempézek.
Szal ha fel akarjátok bosszantani öcsit akkor szóljatok.
1000rr 2006.
Valószínű azért nem tört még le neked, mert te mindíg mindenre odafigyelsz mert profi vagy. Szerinted én nagykalapáccsal kezdtem szétszedni? De amikor 3x szedem szét és mindháromszor kitörik. Nem gondoltál esetleg konstrukciós hibára? Vagy elvékonyodott vagy meggyengült anyagról? Én azt is el tudom képzelni, hogy az utángyártott gyengébb és az miatt törik szét mindíg. De azért mert neked soha nem volt problémád vele, attól még ne balfaszozz le másokat, inkább mond meg a valódi okát a problémának...Gondolkodj mérnöki szemmel
Jah csak a felső rész már máshogy néz ki akkor ez se m talált
Na igen ez már kerekedik mint talány.Mostmár csak az a lóbaxó hosszú koptatócsavar zavar.
Meg a szerelők és userek....bárki aki hozzányúl és nem figyel eléggé.
A régi és a K3-4-é eléggé törékeny, de a K5-től már megoldották, hogy hajlékonyabb a cucc és elviseli ha nem sikerül azonnal pontosan a helyére tolni hanem megakad kissé.
Ahogy nézem,a 07-es CBR600RR-en már mögötte van a fékkar
Más típuson nincs, mert pl. csomó típusnak nincs jeladó elöl a tengelyen, máshogy van megoldva. Így nincs mit letörni, ha nem figyel a gumis. Külföldi fórumokon is mindenki az oda nem figyelő gumisoknak tulajdonítja ezt a jelenséget.
Akkor inkább kötök rá damilt azt fogok vele compót/népies nevén cigányhal/
Nem típus hanem szerelései hiba.
Tényleg
Akkor ahogy Zoli32 írta , valamelyik Honda típusé lehet
Most jól veszik be az álámónyiumot a telepen.
Bakker, takarítottam a busz rakterét és ott találtam a polcon a hálózsákok mögött