Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami honda.............van belőle annyi mint kutyán bolha.
900-954-ig RR,1000RR,600RR sokféle errer.
Az a baj, hogy a 05-ön a fékpádál a panel előtt van ezen meg mögüle jön, + a gumis lyuk a panelen az enyémen előrébb van Úgyhogy még talány
Tevagy a motorzseni és csak egy sima internetmoly.
Alapvetően az a rotor egy mágnes.És mivel vas (asszem) így elég gyenge.
Namost ha nem veszik le a fékeket,nameg csak kirántják a keréktengelyt és haggyák leesni vagy ide oda mozgatják hogy kiessen a kerék azok a fülek simán letörnek.
Én mindig levettem a fékeket és megtartottam a kereket,a komplett jeladóval egyött és inkább a telót fordítottam ki hogy egyben a kerékkel együtt lehessen leengedni,na persze ehhez a sárvédőt is le kell venni és az macera.
Nos ha lenn volt a kerék a komplett jeladót emeltem le a kerékről külön.
Így a rotor nem mozdult el sehol.
Lehet más máshogy csinálja.De nekem így nem tört el soha.
Qrvára hasonlít, de nem az. Azért köszi
05-ös CBR600RR-é
Nem 100% mert az a gumis luk de szerintem 2003- honda cbr 600RR-é lehet.
Itt jobban látszik.
Te meg hogy a picsába kerültél ide trollkodni? Nagyarcú...
Az ezres regota megvan ?
Melyik részét nem érted? Gumizás közben letörik, mert nem figyelnek oda. Ennyi a történet. Nekem miért nem törött még le?
Zoli!
Most megcsillanthatnál a netes keresés netovábbjából Légyszi próbáld már meg felfedni, hogy ez milyen mocié
Azért ésszel balfaszozzál le itt bárkit is... ez nem az a fórum... Más típusoknál ilyen miért nincs? Én nem egyszer szereltem ki, rengeteg okosságot hallottam már ebben a témában, de az összes magyar/külföldi fórumon ez egy típushiba. Lehet vagytok itt páran akik valamit nagyon jól tudtok, de akkor kérem szépen miért nem áruljátok el mi a "receptje" vagy miért nem jött eddig rá senki, hogy mi a pontos (bizonyított) oka a fogak letörésének? Mit csinálnak rosszul a "Balfaszok" ?
Hát ha az típushiba, hogy balfaszok hozzá az emberek.....? :)
Hát ezt szomorúan hallani...
Köszi szépen a segítséget! Meg nézem akkor pontosan mi is lehet a baj és utána akkor rendelek egyet ha az.
Majd meg nézem de elég húzósnak tűnik a rosszabbik verzió.
Köszi szépen a segítséget!
http://motoralkatresz.eu/termekek/Suzuki/kilometer_ora_jelado_34983_21E00/
Nah és ez után mondjátok nekem, hogy ez nem tipúshiba az elmúlt két és fél évben te vagy kb az 5-dik ember akinek ilyen problémája van és nem mindenki írja ide.

Amúgy motoralkatreszek.eu (ez itt nem a reklám helye)
A gumisok eloszeretettel faszul rakjak ossze.
Ha nem egyben a szerkezettel fajta akkor 5-10e ha csak egyben akkor 30-40.
Ha megvannak a fulek a kerekben probald mugyantaval visszaragasztani.
Hát az nagyon szuper.
Ősszel volt gumizva igen. De utána még mért normálisan, igaz túl sok km-ert nem mentem vele. Csak ma hogy elő vettem a jó időbe akkor tapasztaltam ezt a hibát. Esetleg lehet tudni hogy mennyibe kerül egy ilyen jeladó?
vettem ebből a csoda aláöltözőből, az XXL épphogy rám jön nem tudom mi történt a számozással régen elég volt az XL, most mindenből XXL kell
1-2 fog letört a jeldóról.
Gumiztattál mostanában?
Valaki járt már úgy hogy a km/h nem mér aztán néha gondol egyet működik? Mi lehet a baja?
semmi problema vele
Ja,akkor mindenkepp rele.
Az ellenallat eleg puruttya dolog,olyan kokany.
Es nem mindig talalod el a megfelelo erteket.
Nameg azert teszel elfel mert ievesebbet fogyaszt de azt elfutod?
Tehat rele.
A halogen izzo nem melegszik túlságosan? a foglalata az megegyezik a hagyományossal?