Alapvetően az a rotor egy mágnes.És mivel vas (asszem) így elég gyenge.
Namost ha nem veszik le a fékeket,nameg csak kirántják a keréktengelyt és haggyák leesni vagy ide oda mozgatják hogy kiessen a kerék azok a fülek simán letörnek.
Én mindig levettem a fékeket és megtartottam a kereket,a komplett jeladóval egyött és inkább a telót fordítottam ki hogy egyben a kerékkel együtt lehessen leengedni,na persze ehhez a sárvédőt is le kell venni és az macera.
Nos ha lenn volt a kerék a komplett jeladót emeltem le a kerékről külön.
Így a rotor nem mozdult el sehol.
Lehet más máshogy csinálja.De nekem így nem tört el soha.
Azért ésszel balfaszozzál le itt bárkit is... ez nem az a fórum... Más típusoknál ilyen miért nincs? Én nem egyszer szereltem ki, rengeteg okosságot hallottam már ebben a témában, de az összes magyar/külföldi fórumon ez egy típushiba. Lehet vagytok itt páran akik valamit nagyon jól tudtok, de akkor kérem szépen miért nem áruljátok el mi a "receptje" vagy miért nem jött eddig rá senki, hogy mi a pontos (bizonyított) oka a fogak letörésének? Mit csinálnak rosszul a "Balfaszok" ?
Nah és ez után mondjátok nekem, hogy ez nem tipúshiba az elmúlt két és fél évben te vagy kb az 5-dik ember akinek ilyen problémája van és nem mindenki írja ide.
Amúgy motoralkatreszek.eu (ez itt nem a reklám helye)
A gumisok eloszeretettel faszul rakjak ossze.
Ha nem egyben a szerkezettel fajta akkor 5-10e ha csak egyben akkor 30-40.
Ha megvannak a fulek a kerekben probald mugyantaval visszaragasztani.
Hát az nagyon szuper.
Ősszel volt gumizva igen. De utána még mért normálisan, igaz túl sok km-ert nem mentem vele. Csak ma hogy elő vettem a jó időbe akkor tapasztaltam ezt a hibát. Esetleg lehet tudni hogy mennyibe kerül egy ilyen jeladó?
Ja,akkor mindenkepp rele.
Az ellenallat eleg puruttya dolog,olyan kokany.
Es nem mindig talalod el a megfelelo erteket.
Nameg azert teszel elfel mert ievesebbet fogyaszt de azt elfutod?
Tehat rele.
900-954-ig RR,1000RR,600RR sokféle errer.