Értem a lelkesedésed és az elfogultságod a gyári dolgok iránt, de itt most nem ez volt a kérdés...
Tudnék vitatkozni azzal amit állítasz...
Sorolhatnék érveket a ledes mellett, valószínű tudnék a gyári mellett is, de most pont nem egy ilyen vita elindítása volt a célom. Sajnos a motor eldőlt és az index letört és ha már veszek akkor nem eredetit fogok hanem lecserélem mindet egy jobbra.
én régen próba képen tettem fel led indexet ellenállással és tényleg melegedett rendesen, már nem tudom hány Ohmos volt de az idexel együtt vettem boltban. öszintén szólva elég gyenge volt a fénye, nem mindegy milyen szögből nézett rá az ember. ha még is akarsz ilyet feltenni akkor relével tegyed fel. van hozzá bekötési útmutatóm is, valamikor a net-ről mentettem le.
Tegnap én is leteszteltem milyen közel tud kifogyni a benzin a kúthoz egy jó 40 métert toltam... előtte meg menőztem a busz mellett a csajoknak a 4sávoson aztán egyszer csak megállt a technika
Sajnos nem üzlet.
2011-es 675-ös régi verzió.
1,7 az ára meg amig oda-vissza mész érte monnyuk 1,750.
Meg a papírok még 180.Saccra.
Mire kezedben itthon a forgalmi 1,9-2 milla lesz és még nincs meg a hasznod rajta.
A vatta új dobozos regadóval átírás nélkül 3,2.Ha sikerül belkudni 3 ért van egy 2015-ös modelled gyári garival.
A hahun van egy hasonló kondíciokkal rendelkező 11-es 1,7-ért.
Már végigpörgettem magamban ezt a külföldi dolgot de sosem lesz olyan áron kinn hogy megérje.
Egy ismerősöm PR3-ja elfogyóban , de azt mondja visszatér a Pr2-re.
Talán csak esőben lehet érezni valami különbséget De ki szeret esőben menni ........
Tudnék vitatkozni azzal amit állítasz...
Sorolhatnék érveket a ledes mellett, valószínű tudnék a gyári mellett is, de most pont nem egy ilyen vita elindítása volt a célom. Sajnos a motor eldőlt és az index letört és ha már veszek akkor nem eredetit fogok hanem lecserélem mindet egy jobbra.