Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem a lelkesedésed és az elfogultságod a gyári dolgok iránt, de itt most nem ez volt a kérdés...

Tudnék vitatkozni azzal amit állítasz...
Sorolhatnék érveket a ledes mellett, valószínű tudnék a gyári mellett is, de most pont nem egy ilyen vita elindítása volt a célom. Sajnos a motor eldőlt és az index letört és ha már veszek akkor nem eredetit fogok hanem lecserélem mindet egy jobbra.
Kis indexet akkor halogen izzosat, 21-23W. Latszik mindenhonnan, nem kell bogaraszni ellenallassal se automataval
én régen próba képen tettem fel led indexet ellenállással és tényleg melegedett rendesen, már nem tudom hány Ohmos volt de az idexel együtt vettem boltban. öszintén szólva elég gyenge volt a fénye, nem mindegy milyen szögből nézett rá az ember. ha még is akarsz ilyet feltenni akkor relével tegyed fel. van hozzá bekötési útmutatóm is, valamikor a net-ről mentettem le.
Gyári index.
Túlélőképesebb mint a ledes.
Nekem bizonyított.
Ne húzd neki parasztból.
Inkább lendület.........és legurulsz a mecsekburgerig.
Vissza már bajos tolni.
Tudom már lerágott csont a ledes index téma. De én arra lennék kíváncsi ti melyiket használjátok, ellenálás vagy relé?

Melegszik az ellenálás ilyenkor nektek?

http://www.ebay.co.uk/itm/8OHM...
már megtörtént, bár fogyasztása biztos jó lett ezzel avillogós motorozással
Most tankold tele me megy fel.
Szerencse hogy könnyen gurul. de legalább vagány voltam pár percig
Én mondtam.
Legalább megerősödsz.
Tegnap én is leteszteltem milyen közel tud kifogyni a benzin a kúthoz egy jó 40 métert toltam... előtte meg menőztem a busz mellett a csajoknak a 4sávoson aztán egyszer csak megállt a technika
Fordítva.
akkor lenne benne lenne ?
Sajnos nem üzlet.
2011-es 675-ös régi verzió.
1,7 az ára meg amig oda-vissza mész érte monnyuk 1,750.
Meg a papírok még 180.Saccra.
Mire kezedben itthon a forgalmi 1,9-2 milla lesz és még nincs meg a hasznod rajta.
A vatta új dobozos regadóval átírás nélkül 3,2.Ha sikerül belkudni 3 ért van egy 2015-ös modelled gyári garival.
A hahun van egy hasonló kondíciokkal rendelkező 11-es 1,7-ért.
Már végigpörgettem magamban ezt a külföldi dolgot de sosem lesz olyan áron kinn hogy megérje.

Ha 2011-es 1050-es lenne lenne benne üzlet.
Ez meg vicces, mert egy blokkcsere egy 1150-esen egy embernek 6-8 óra. Két embernek 4-6. Cigiszünettel, kézmosással, a végén kávéval.
Most úgy öszintén:
Minek vállalsz el olyat amihez nem értesz?
És persze a motor a hibás, mert fogalmad sincs hogy hogyan kell hozzáállni ugye?
Jah amúgy Dúzs Peti bek....a.
Két éve keresi a generátoromra valót a raktárában.
Birja a hőt a fekete amennyire kell?

Fbs asszem elfolyt rendesen.
Fbs
a pirossat hanyagold.........a fekete jobb
A deklivédőket mivel szokták felragasztani?
Gondolom valami szilóval csak azért itt van némi hő is.

Sikaflex talán?
Azt hallottam, hogy gyorsabban kopik, de vajon jobban fog-e? Majd kiderül.
Egy ismerősöm PR3-ja elfogyóban , de azt mondja visszatér a Pr2-re.
Talán csak esőben lehet érezni valami különbséget De ki szeret esőben menni ........