Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

valakinek lenne 2 db kis gumija amibe be tudom csavarni a szélvédő plexi csavarját sv 650 s be? (2004-es évjárat)
a csavarok megvannak, csak még két darab gumi kellene amibe becsavarom.
ha van ilyenje valakinek természetesen kifizetem, valahogy megegyezünk
Valaki esetleg próbálkozott már utángyártott sv 650 s idom felszerelésével?
Bocsánat lemaradt egy komplet első fékcső rendszerem is van még kérésre képet küldök!
Olajos topikban megtalálod, idén január 15-től beszélgettünk róla.
link
Sziasztok van pár feleslegesé vált gyári cuccom K4 sv650s gépsárákányhoz :) Érdeklődni itt forumon vagy telón 06205205730
Mi volt a bajod az 5100-al? Most készülök majd ilyet tölteni a vasba
Köszönöm a tanácsot! Szerencsére van hozzá motoremelő szóval ezt a műveletet könnyedén eltudom végezni. Egyenlőre az átíratással vagyok elfoglalva azért nem néztem meg még alaposabban a láncot. :)
Üdvözlet az SV tulajok táborában!
A lánc ellenőrzését úgy tudod elvégezni,hogy a hátsó lánckeréknél,ahol a lánc érintkezik a lánckerékkel,a láncot hátra húzod,(jobb kézzel jobra húzod),olalról bele nézel,és ha el tudsz látni a lánckerék,és a lánc között akkor az cserés.Ha a lánc feszesen benne "ül" a lánckerékben akkor még jó.
A megnyúlt láncot pedig úgy tudod ellenőrizni,kell hozzá egy hátsó emelő,(vagyis jó hogyha van)hogy tudd forgatni a hátsó kereket.Úgy mint ha lánc feszességet néznél,a lánc közepénél emelgeted a láncot,kicsit fordítasz a keréken megint megemelgeted a láncot,megint fordítasz a keréken egy kicsit,megin leellenőrzöd.Ha nincs megnyúlva a lánc mindenhol egyformának kell lennie a "kilengésnek".Kb.2-4cm.Ha megvan nyúlva a lánc azt fogod érezni,hogy helyenként nagyobb a lógása.
Nekem sokkal jobban bevált a 7100-as 10W40, mint az 5100. Utóbbival nagyon elégedetlen voltam, a 7100 viszont príma hidegen/melegen is.
Aláírta a passzust, mehet minden!
meg mert csomagokat kell cipelni... 1 hétre mennénk, van bolt, mosógép minden, de ááá vég...
azt előbb anyuka meg kell engedje
Már a pesti veteránokhoz tartozom lassan, így a motor is itt lesz!
ez így ebben a sorrendben? ha már elestél a defekt fog a legkevésbé érdekelni
Kemény arcok lehetnek
inkább lemondtam a túráról. szervizautó... mi lesz ha esik, elesünk,defektet kapunk. Glockner kell azért facebookra posztolhassák
Papuk,jó is az!
Mennyi napra terveztek?Csak a glocner vagy más is belefér?
Iselsberg.
Bar nem sloven.
Olyan messze nem is kéne mennie.. A Papuk ott van szinte a határ túloldalán.. jó utak vannak ott is.

De az is lehet, hogy nem is a Mátrán lenne a hangsúly hanem az odaúton
Szlovénban tudsz jó szállást ami relatív közel van a glocknerhez meg a mangarthoz? Nem tetszik haverék ötlete hogy Salzburghoz közel legyen a szállás
Hegy van délre is,majd arról küld haza fotót,az ellenőrzőjébe meg faragunk krumpliból Tátra bélyegzőt!
nem szabaaad, ő ma elhatározza hogy tátra, otthon ezt közli és addig naponta belinkeli az útvonalat
Uaolyan messze van tőled Lilafüred mint Karlovac,gondold át ezt a dolgot!
Köszi szépen! Majd körbevezetlek itt titeket, mire kitavaszodik jólesz? Google viewről beseggelem úgy mintha magam jártam volna ott! Amúgy előbb is ezt néztem, de képen valahogy mindig más volt