Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az sv sem gyorsabb, csak hangosabb
Az kéne még neki 1000-es motor.... Hornettel is csoda hogy még él
alsó inbuszcsavart én mindig ugy lazitottam hogy a rugóelöfeszitést feltekertem max-ra(igy befesziti az anyát amibe a csavar belemegy)
1x forgott meg (a 8-vagy 10böl)
akkor az inbuszkulcsot nem kézzel tekerve hanem gyors kalapácsütéssel sikerült meglazitani
előre informálódom

Agyonpályázott,olvadt használt slick vágva ahol gondosan meg van kímélve a szélén 2 centi hogy lássák nagyon vad és hozzáértő motorossal van dolguk akinek kell ám az extra tapadás.
Persze a közepe síkra kopva mert ugye magyarország 70-80%-a egyenes.
csak mert itt ezresre kérdezted, meg a tre-t is
nincsen, 600as hornetem van
nana ! fagyizó elé kell a supercorsa a szélén 3 de inkább 4 centi érintetlen gumifelülettel mert úgy menő
lemaradtam valamiről és van egy ezres SV-d?
Ne ülj rá.
A fagyizó előtt mindegy mi van rajta.
há mittudomén, placebo
Már mé csuszkálna?
akkor szerintem hanyagolom ezt a bt023-at csak a Road-ot kell megvennem attól meg félek hogy csúszkálna
bt023 tartós? Nagy bandin 8E km alatt elfogyott :) SV-n se bírt 10-et
Power tapadósabb,bt023 tartósabb,bár nekem a 023-as az utolsó 1500 km-ben eléggé csúszkált hátul,mondjuk GT kivitel volt.
nem is mondasz hülyeséget
Tekerd be pamutrongyal.
Tapadósabb és tartósabb is ? Bizonyítsd 10essel drágább is
Power.
BT023 vagy a Power lehetne tapadósabb/ tartósabb ? ezresen...
Csak teker.
Előfeszítés állításnál kell valamit fellazítani vagy csak eltekerem a képen lévő menetes szárat a kívánt irányba?
Sajnos nem