alsó inbuszcsavart én mindig ugy lazitottam hogy a rugóelöfeszitést feltekertem max-ra(igy befesziti az anyát amibe a csavar belemegy)
1x forgott meg (a 8-vagy 10böl)
akkor az inbuszkulcsot nem kézzel tekerve hanem gyors kalapácsütéssel sikerült meglazitani
Agyonpályázott,olvadt használt slick vágva ahol gondosan meg van kímélve a szélén 2 centi hogy lássák nagyon vad és hozzáértő motorossal van dolguk akinek kell ám az extra tapadás.
Persze a közepe síkra kopva mert ugye magyarország 70-80%-a egyenes.
1x forgott meg (a 8-vagy 10böl)
akkor az inbuszkulcsot nem kézzel tekerve hanem gyors kalapácsütéssel sikerült meglazitani
Agyonpályázott,olvadt használt slick vágva ahol gondosan meg van kímélve a szélén 2 centi hogy lássák nagyon vad és hozzáértő motorossal van dolguk akinek kell ám az extra tapadás.
Persze a közepe síkra kopva mert ugye magyarország 70-80%-a egyenes.
A fagyizó előtt mindegy mi van rajta.