Ez a grafitos halos cucc ez egyszeruen... nincsenek ra szavak. Olyan kellene nekem de 4000darabja Bosal pasztam van itthon, sok helyen bevallt, hatha itt is jo lesz
Én a réz karikákat,egy nagy középsőt és a két kisebb hálóst már megvettem.
A két dobnál lévőt már cserélni kell,a csomagtartó miatt le kellett szedni és kifujt,így pasztáztam kipufogó tömítővel ami egy nagyon szemét cucc így kuka,ha nem kell kkor marad tartalékba a többi.
Majd meglátom.
Most felkészülés,szerelési és egyébb info gyüjtés és alkatrészvadászat van.
Nincs semmi bajom a K5 1000 gsxr-el ha sárgafekete.............a cbr-nél kivétel a busafejű hengerhibás mert azt rühellem de a többi se rosssz.
A yamahát aztat nem szeressem mert elmeháborodott a tervezőgárda fura ötletekkel.
Nem számmisztika 2004-től van ez az R1-ben azelőtt az én keresésem szerint külön volt az olaj és a vízpumpa.
Majd azt tudjuk hogy John Bloor elküldött pár mérnököt japánba valahova.
És 2006-07 környékén kijöttek a 675-el.
Ami szemre hasonló a yamahához blokk ügyileg.
Persze nem tökugyanaz de igen sok a technikai megoldás egyezősége.
Tudom most összeesküvés elméletet gyártok bizonyítékok nélkül.
Akkor egy fokkal jobb a yamaháé.
Mert nekem komplett írja ez is meg a bikebandit is. 190 font.
Lehet be kéne próbálkozni a xyamahával hátha kompatibilis a tömszelence.
Arra emlekszem hogy van kivezeto furata, es rémálom mert bontani kell a blokkot. 99% biztos vagyok venne hogy van tombszelenceje. Na majd mindjart keresek egy manualt. Regebbi tipus van a fejemben, talan a 20szelepes.
A két dobnál lévőt már cserélni kell,a csomagtartó miatt le kellett szedni és kifujt,így pasztáztam kipufogó tömítővel ami egy nagyon szemét cucc így kuka,ha nem kell kkor marad tartalékba a többi.
Majd meglátom.
Most felkészülés,szerelési és egyébb info gyüjtés és alkatrészvadászat van.
A yamahát aztat nem szeressem mert elmeháborodott a tervezőgárda fura ötletekkel.
Majd azt tudjuk hogy John Bloor elküldött pár mérnököt japánba valahova.
És 2006-07 környékén kijöttek a 675-el.
Ami szemre hasonló a yamahához blokk ügyileg.
Persze nem tökugyanaz de igen sok a technikai megoldás egyezősége.
Tudom most összeesküvés elméletet gyártok bizonyítékok nélkül.
Mert nekem komplett írja ez is meg a bikebandit is. 190 font.
Lehet be kéne próbálkozni a xyamahával hátha kompatibilis a tömszelence.
Számmisztikában nem vagyok otthon, de ezek mitől érdekesek? Vigyázz, a 675 nem dátum!
Ha mar ennyire ebayezunk, mi az angol neve a tuzkarikanak ?
2004-től van ez a szar az r1 ben.
majd 2006-tól a 675-ben.
Kurvaérdekesek a dátumok................csak mé nem a hondába mentek be?
Nem engedték őket be vagy nem volt lé egy cbr-re szétszedni?
szerintem ilyenkor nem szokták így megoldani.
Kérdés jó lesz e.
A többi nem gond.
Gizi néni a tenyeremből eszik.
Hogy dögölnének meg a másolók..............ahhelyett hogy a gsxr-t másolták volna.