Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Oké hívlak, csak kipróbálok valamit. Nem fújtam a láncot amióta feltettük csak olajoztam, lehet ennek van hangja.
a 650 sokkal simábban jár szerintem
Mint a 650-nek.
Ha téped erősebb.
Oszt ennyi.
Illetve még abban segítsetek pls, hogy milyen "tipikus" járása van egy 1000-nek menet közben, mire figyeljek?
Na akkor pontosítok a "pályázati kiíráson"

Eladó 1000-es SV-t keresek Budapest környékén*, lehetőleg N-est és fekete vázast. Lehet sérült is, csak motorikusan és szerkezetileg legyen "megbízható forrásból".

* Nem akadály a távolabbi helyszín sem, ha megbízható, "leinformálható", "ismert" a gép.

Ha valaki tud, akkor kérem keressen meg! jegemberkukacfreemailponthu.
Hívj fel.
igen.....650-nél nem jellemző......
Nem csak 3-ba hallod?
Sziasztok!
Első körben a tapasztalt rókákhoz szólna a kérdésem:
A múlt héten azt vettem észre, hogy kb 4-4500-as fordulattól, hallok a motor felől valami zúgást. Olyan, mint a buszoknál a differenciál hang, csak nyílván nem olyan erős. Egyértelműen nem tudom megállapítani honnan jön a hang, de olyan, mint ha a jobb oldalról erősebben lehetne hallani. Esetleg tippje van valakinek? Sanyi, Te találkoztál már effélével?

Köszi a türelmet srácok!
Még mielőtt bármit is vennél bele szerintem nézd meg a kipufogó tömítéseidet.
nálam is meg egyik cimbim TL-n is ugyan ez okozta a durrogást. A hátsó hengernél a csonk és a rendszer találkozásánál a tömítés fele elszállt.
Beleraktam egy újat és láss csodát elmúlt a durrogás.
hát eleinte 2-3 ezrenként kitisztítottam de miután láttam,h alig koszos azért lett kb. 5000. Jelenleg hayabusám van de ebbe nem merek tenni sportszűrőt mert sok levegőt kap elölről és azért szokott kosz lenni. szted is? maradjak a gyárinál?
5000-ként takarítottad?....hááát kissé ritka....lakóhelytől függően 1000-2000 a kívánatos....persze kinek, hogy mondták.
Tudom melyik kütyüt mondod v2 motorokhoz de szinte semmi tapasztalatot nem lehet találni róla. Elviheted szervízbe is de csak akkor ha van padjuk és gyári suzuki szoftver nameg hozzértő ember Az ecu injektorprogramját kismértékben tudják állítani egy jó szervízben. De ha valami kontár kezébe kerül hát nem tudom.. Lehet előtte már álogatta valaki és elállította azért is durroghat. Nekem anno a fi tuner vált be.
3 évet motoroztam az sv-vel és kb.5000 km. volt 2 takarítás között
Az nem jöhet szóba mert Bp. környékén keres motort (kivéve az első SV)
Engem meglep hogy van elado ezresesveje.
Vedd szamitasva Vanyek motorjat is.
Az elsőt én is meg akartam nézni anno 4 hónapja kb (azóta árulja ezt a makulátlan gépet - állítása szerint) telefonba nem igazán tűnt normálisnak az ember, itt van mellettem 10 km-re a motor de nem tudtam megnézni sem! A másodikon hülyén néz ki a gyári N-es villahíd. PErsze ettől mind a kettő makulátlan lehet
Ok.
Nem gond.
Kipufogot legozunk es van egy csorba fekdob.
Srácok, tanácsot szeretnék kérni a motorvásárláshoz.
Ez és EZ csak nekem tűnik "olcsónak"? Esetleg ismeritek "őket"?

Nagyon köszi!
No, behozta a haver az aláfutásgátlót....nagyon gatya így mondtam, hogy ezzel a lendülettel vigye is haza.
Én az IS-08 és az IS-09-et vettem előre és hátra is a régi SV-re.
Köszi, írtam neki, majd kiderül.