Eladó 1000-es SV-t keresek Budapest környékén*, lehetőleg N-est és fekete vázast. Lehet sérült is, csak motorikusan és szerkezetileg legyen "megbízható forrásból".
* Nem akadály a távolabbi helyszín sem, ha megbízható, "leinformálható", "ismert" a gép.
Ha valaki tud, akkor kérem keressen meg! jegemberkukacfreemailponthu.
Sziasztok!
Első körben a tapasztalt rókákhoz szólna a kérdésem:
A múlt héten azt vettem észre, hogy kb 4-4500-as fordulattól, hallok a motor felől valami zúgást. Olyan, mint a buszoknál a differenciál hang, csak nyílván nem olyan erős. Egyértelműen nem tudom megállapítani honnan jön a hang, de olyan, mint ha a jobb oldalról erősebben lehetne hallani. Esetleg tippje van valakinek? Sanyi, Te találkoztál már effélével?
Még mielőtt bármit is vennél bele szerintem nézd meg a kipufogó tömítéseidet.
nálam is meg egyik cimbim TL-n is ugyan ez okozta a durrogást. A hátsó hengernél a csonk és a rendszer találkozásánál a tömítés fele elszállt.
Beleraktam egy újat és láss csodát elmúlt a durrogás.
hát eleinte 2-3 ezrenként kitisztítottam de miután láttam,h alig koszos azért lett kb. 5000. Jelenleg hayabusám van de ebbe nem merek tenni sportszűrőt mert sok levegőt kap elölről és azért szokott kosz lenni. szted is? maradjak a gyárinál?
Tudom melyik kütyüt mondod v2 motorokhoz de szinte semmi tapasztalatot nem lehet találni róla. Elviheted szervízbe is de csak akkor ha van padjuk és gyári suzuki szoftver nameg hozzértő ember Az ecu injektorprogramját kismértékben tudják állítani egy jó szervízben. De ha valami kontár kezébe kerül hát nem tudom.. Lehet előtte már álogatta valaki és elállította azért is durroghat. Nekem anno a fi tuner vált be.
Az elsőt én is meg akartam nézni anno 4 hónapja kb (azóta árulja ezt a makulátlan gépet - állítása szerint) telefonba nem igazán tűnt normálisnak az ember, itt van mellettem 10 km-re a motor de nem tudtam megnézni sem! A másodikon hülyén néz ki a gyári N-es villahíd. PErsze ettől mind a kettő makulátlan lehet
Ha téped erősebb.
Oszt ennyi.
Eladó 1000-es SV-t keresek Budapest környékén*, lehetőleg N-est és fekete vázast. Lehet sérült is, csak motorikusan és szerkezetileg legyen "megbízható forrásból".
* Nem akadály a távolabbi helyszín sem, ha megbízható, "leinformálható", "ismert" a gép.
Ha valaki tud, akkor kérem keressen meg! jegemberkukacfreemailponthu.
Első körben a tapasztalt rókákhoz szólna a kérdésem:
A múlt héten azt vettem észre, hogy kb 4-4500-as fordulattól, hallok a motor felől valami zúgást. Olyan, mint a buszoknál a differenciál hang, csak nyílván nem olyan erős. Egyértelműen nem tudom megállapítani honnan jön a hang, de olyan, mint ha a jobb oldalról erősebben lehetne hallani. Esetleg tippje van valakinek? Sanyi, Te találkoztál már effélével?
Köszi a türelmet srácok!
nálam is meg egyik cimbim TL-n is ugyan ez okozta a durrogást. A hátsó hengernél a csonk és a rendszer találkozásánál a tömítés fele elszállt.
Beleraktam egy újat és láss csodát elmúlt a durrogás.
Nem gond.
Kipufogot legozunk es van egy csorba fekdob.
Ez és EZ csak nekem tűnik "olcsónak"? Esetleg ismeritek "őket"?
Nagyon köszi!
www.sugomotor.hu
http://www.motordiszkont.hu/ke...