Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó de trájumpf faszább mindennél, nem ? váltani sem kell rajta (cvt)
Azóta se sztepeltem annyit váltón mint kisesvén.
egy idő után ezen is sokat fogsz váltogatni (ha KIS sv-d van :-)) --- bár lehet, h a "rendesen" is? :)
Az már volt, hogy lecsúszott (sőt inkább csak meglazult) a kuplunkkar helyzetérzékelő kapcsolójáról a csatlakozó? Mert nekem ez volt és csak tök véletlen vettem észre, mikor már az indítómotort akartam leszedni a helyéről...
Én GS-ről ültem SV-re és baromi nagy volt a nyomatékkülönbség. GS-en nekem is az volt a bajom, hogy túl sokat kellett váltani, az SV viszont már flegmaságra tanított.
Értem, vasárnapig javítsd meg! Ajj, azt hittem erre vagy Bonyhád irányában valahol mert jöttem volna segíteni baszogatni a motort
akkor próbáljam autó akksival indítani. Oks! köszi az ötletet.
SV-t akartam költségvetési szempontból :P és ez volt legközelebb hozzám (Barcs) kb 65km-re volt két SV ez a fekete amit megvettem meg volt egy SV 650S de nem tetszett ennek az állapota,ezért döntöttem a fekete mellett, fékcsövek cserések, gumik is lassan,a kilóméter óra nem működik feltehetőleg törött a rotor az is csere. jah meg néha prüsszög ehet hogy csak karbi szinkor.
nem tudok róla semmit, mármint h milyen márka, és ár...

mielőtt mindent szétszedsz (ahogy én tettem) kábelezz már rá egy autóakksit... (de nem "bikázva", hanem "helyettesítve": tehát a motorét kösd le. Ha zárlatos, az bezavar).
Nekem is minden visszajelző ég szépen, rá kapcsolom a fogyasztókat (index,tompított,távolsági) semelyik vissza jelző nem gyengül el, de megnyomom az önindító gombot és semmi,olyan mintha kivett gyújtás kulccsal nyomkodnám az önindító gombját, nem kattog semmi nálam tiszta csendes. A kínai akksiról valami adat? neve, száma stb jah és az ára ? :D
RMC háááát reméljük a legjobbakat és megvettek a ritkán de jó állapotú motorjuk közül az egyiket

Pécs környékbeli vagy ?
Hát "remélem", hogy akksi hiba még az lenne a legegyszerűbb régi akksi ki az új akksi bele aztán pöcc röff :P
Na ez egy új ötlet! :D Köszi! És ezt hol találom. 3 hónapja van meg a motor,még "gyakorló" SV-s vagyok :D Mondjuk lehet hogy akksi mert ez egy olaszból behozott motor ( Pécsen vettem az RMC motornál) ,szóval mondta a srác hogy sokat állt,gondolom nem érdekük akksit cserélni.
Nemtom már ki írta, de a Kővágószőlősi szakasz tényleg egy retek. Supermotoval 70el kb kivette a kormányt a kezemből a Pécstől távolodó részén. A kanyargóssal tényleg semmi gond, élvezhető, bár a széle aprókavicsos. Szerintem annyira nem élmény.. Egy kis általam készített terv Pécstől kiindulva:
Pécs- Abaliget-Orfű-Magyarhertelend-Mánfa ... és így innen tovább. Kihagynám én is a kővágót. Inkább Pécs és Orfű között menjünk kettőt.
Az UUA-613 ismerös valakinek?
L4-es nem jobb?
erre a felvetésre van egy megoldási javaslatom.

VEGYÉL.

nálam nem is tekert. szóval ugyanaz volt, h Sanyi mondta telefonba szedjem szét a fél elejét és a kormánynyaknál a csatikat pucoljam meg, mindenféle ötlet volt, de eredmény semmi. Minden fény gyönyörűen égett, relék kattogtak és minden, de az önindító meg se nyekkent. A végén ráraktunk bikakábellel egy autóakksit és persze pöccre indult. Vettem is azonnal egy olcsóféle kínai sz_r akksit, ami már több mint egy éve működik is :-))))
meg keplekeny....
Jösz vasarnap ?!
Engedélyre vársz tőlünk? Én engedélyezem.
Rateszek Tomcsy87-re egy tanyersapkat es a tied lehet
AKaroooook egy ezredeeeest
inkább k7
gsx r 1000 k5 ?