Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hamarosan összeácsolok egy tervet...
nálam ez akksi volt.

mindent megnéztünk, de nem jött le, h az akksi az. Amikor tönkremegy, teljesen másképp viselkedik, mint az autóakksi. Szóval gyújtás minden van, csak épp nem indul... :)

és úgy ment tönkre, h minden tünet nélkül tökjó, elmegyek valahova, fél óra múlva indítanék és ugyanez... látszólag minden OK, a feszültség is jó rajta, de nem indít.
Én megyek, lehet hogy szólóban(utas nélkül). Úgysem mutatkoztam sokat sajnos
Igen arra, köszi.
Még a 190es is :)
Igen arra, köszi.
Még a 190es is :)
Be tudod linkelni az útvonalat? Lehet, hogy arra mennénk mi is vasárnap.
Az isten háta mögött van.
Ezt már én akartam kérdezni, nézegettem pár napja! De te jó vagy menj el szépen kipróbálni
Köszi a meghívást,de hétvégén melózok. Folyamatos 12-be járok,de a jövő 7en csak szerda csüt megyek,szal 7végén ráérek! Na viszont láncomat lemostam,majd olajba áztattam,ahogy tudtam utánna letörölgettem, a kerék kiszadve így le tudtam venni a kislánckereket. A tengelyt forgatva,mozgatva,rángatva semmi elváltozást nem találtam,ugyh összeraktam és 60km próba út. Azt leszámítva hogy tiszta olajpötty a motor más elváltozást nem tapasztaltam! Szal most nem ropog. Remélem így is marad
Biztosítékok?
A nagy 30 amperes indítórelé mellettit is meg kéne nézni.
Vasárnap beálltam vele a helyére mint mindig, tegnap kitolom, kulcs elfordít visszajelzők égnek (eddig minden olyan mint szokott) önindító gomb megnyomása után/alatt semmi. De annyira hogy nem is hajt, nem kattog semmi. Tök csönd, azért utána vészleállítót ide-oda kapcsolgattam, utána jött a haver megnéztük a kitámasztót, de semmi. Szóval passz
én sem használom. Ezért szoktam pár másodpercre lefagyni, amikor indítanék és se kép se hang :-) Olyankor valaki viccből átkapcsolta.
CBR600F, az már olcsó, GS-hez képest repül hegynek felfelé is, lábad is leérne róla.
Nem vészleállítót, mi haveri körben nem használunk,csak kulccsal állítjuk le a motort.
Annyi kellene hogy hegynek felfelé legyen jóval erősebb.
Sík terepen vagy lefelé nekem a GS-is elég, várok is egy csekket...
Van 1 cimbim igaz cbf6ccáza van de mit szokott ő is gépészkedni.
Mikor előttem gurul má hallom a bodis hangján mikó 6ból négybe rakigálja... én meg mögötte lüttyögök 3ban oszt csak elcsavarom a nyakát.
De nem sokkal erősebb, mint a GS, te meg erősebbet akarsz, nem?
Tényleg cíp az aVas.
Én addig szerettem a sor4-et, amíg nem próbáltam v4-et. Sor4 600-ban azt utáltam, hogy 2 személlyel csomaggal, már nagyon váltogatni kellett.
Arra a fehér 650-es-re gondolsz? Szép!
180-as gumi felmegy rá?
Kicsivel mentem igaz csak parkolpban 2ben

V4 is teccene
Semmi gond nem volt vele, esélytelen volt, hogy utolérjelek, a rutin és az évek nálad voltak. Én még pancser vagyok, na meg asszony is hazavárt.
Az + millen? Az enyém L2.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, hogy szerintetek milyen áron érdemes meghirdetnem a motoromat. Rég nem néztem a piacot, ti biztos jobban képben vagytok.
2007es évjáratú a motor, tényleges 21ezer km-rel, 18nál minden elöirás szerint cserélve. Teljes idomos, nem sérülésmentes, mert eldölt a bal oldalára, de helyre lett állitva, nem látszik sérülés. Ledes indexek, kis rendszámtartó, sportdob, fehér műszerfal és egyéb apróbb extrák. Kép (régebbi) adatlapomon. Ja és természetesen gondos gazda és nemdohányzó.... :D
Köszi elöre is!