RC-sek használnak valami anyagot pont ilyenre!
Ők is valami elektronikát kennek be vele,az az anyag kimondottan erre van.
Ha érdekel,megkérdem unokatesómat mi a neve.
És ha csak körben bekennéd a réseknél motorblokk tömítővel?
A loctite-nak a fekete tömítője nagyon jó. Azzal szoktam minden rést bekenni.
Egyik haveromnak a CBR kappa túra plexire a dísz élvédő csíkot ezzel ragasztottuk vissza kb 3 éve és még nem jött le, pedig 200+ sebességnél kapja az ívet.
Ja...elvagni ha......passz.lenn van a pinceben.
Ott meg nem tartok......ez az a hid amin akkor lepek at ha ott leszek.
Erjen vissza a generator mukodokepesen.
Üdv!
650-nesben cserélt már valaki kuplung lamellákat?
Mennyire bonyolult művelet?
Óra szerint 47e km. van a gépben, lehet hogy cserélni kell?
2004-es N
Az olajzó fölött az új mellette a régi.
Két csavar le és kiöntöm műgyantával.
Már ha minden fasza és működik,megtalálam a helyét,szerelésre és menetre készen pöfög a motor.
Persze bekerül egy töltőfesz mérő is.
Szerintem nem kell arra venti, mert nekem kb 5 éve az van benne amit a kelénél lehet kapni. Persze ha egyről beszélünk.
Fekete alu ház, ami a maga nemében domború és a közepében van az elektronika(most nem találtam róla képet).
Ha ilyened van akkor ismerem a gyártót. Mecseki Zsoltnak hívják, és egy elég nagy agy. Tatabányán lakik.
Most per pillanat 3 motort tudok amiben benne van, de a Husáng fórumosok közül sokan vettek már ilyen szabályzót.
Ha gondolod holnap megírom a Telefonszámát és tudsz tőle kérdezni, hogy mit lehetne csinálni vele beázás ellen.
Üdv
Jó ötlet.De itt a cucc gyári helye a blokk hátsó oldalán a lengőkar bekötési ponttól KB 1 centire a teleszkóp és a kipufogócső mellett 3 centire,a kerék sincs 5-8 centinél messzebb.
Egy PC venti nem tudom meddig birná esőben.
Fesszabot vettem a kellé-nél.
Generátor náluk pihen tekercselés végett.Remélem a hét végén kész,bár nagyon kicsi az esély,állítólag kevés az ember szabadság miatt.
És még szereznem kell csatlakozókat is.
Ők is valami elektronikát kennek be vele,az az anyag kimondottan erre van.
Ha érdekel,megkérdem unokatesómat mi a neve.
A loctite-nak a fekete tömítője nagyon jó. Azzal szoktam minden rést bekenni.
Egyik haveromnak a CBR kappa túra plexire a dísz élvédő csíkot ezzel ragasztottuk vissza kb 3 éve és még nem jött le, pedig 200+ sebességnél kapja az ívet.
Remélem sikerül vízállósítani.
Ott meg nem tartok......ez az a hid amin akkor lepek at ha ott leszek.
Erjen vissza a generator mukodokepesen.
Itt is van a száma: 06209189743
A kicsi vékony hurok le van írva a használati utasításba mire való?
650-nesben cserélt már valaki kuplung lamellákat?
Mennyire bonyolult művelet?
Óra szerint 47e km. van a gépben, lehet hogy cserélni kell?
2004-es N
Két csavar le és kiöntöm műgyantával.
Már ha minden fasza és működik,megtalálam a helyét,szerelésre és menetre készen pöfög a motor.
Persze bekerül egy töltőfesz mérő is.
Fekete alu ház, ami a maga nemében domború és a közepében van az elektronika(most nem találtam róla képet).
Ha ilyened van akkor ismerem a gyártót. Mecseki Zsoltnak hívják, és egy elég nagy agy. Tatabányán lakik.
Most per pillanat 3 motort tudok amiben benne van, de a Husáng fórumosok közül sokan vettek már ilyen szabályzót.
Ha gondolod holnap megírom a Telefonszámát és tudsz tőle kérdezni, hogy mit lehetne csinálni vele beázás ellen.
Üdv
Egy PC venti nem tudom meddig birná esőben.
Olyan kérdésem lenne, hogy az SV tükreinek, mekkora a csavartávolsága? Suzuki RF-re szeretnem ráilleszteni. Előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Ki kell öntenem gyantával mert csak egy csavaros fém lap védi............simán telemegy a keréknél vízzel.
Generátor náluk pihen tekercselés végett.Remélem a hét végén kész,bár nagyon kicsi az esély,állítólag kevés az ember szabadság miatt.
És még szereznem kell csatlakozókat is.
Köszi Tatto, remélem nem lesz semmi..