Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én nem bírom...
Amúgy remélem, az M7-esen csak szemből trafiznak (már ha van telepített fényképező). Egy rendőrautó volt, azt láttam.
160-170-ig se.
Az a szép, hogy van egy Givi plexim, bár törött, de többet ért volna mint a semmi. Persze, elfelejtettem felrakni, bár nem is úgy volt, hogy pályán jövök haza. 120ig meg úgyse kell plexi
Hát igen, én is néha egy fél sávnyit arrébbtáncoltam, ha a szél úgy akarta...
Ja és gixxert kell venni.Ap plexis meg gyorsabb meg szebb meg menőbb.
Tennap az 1-ese jttem haza autópályatempóval.Simán alrébbtett néha a szél.Nem volt nagy gáz de nem is élveztem.
A feszítés az ment, de nem vigyorogtam
A sisak az orromnak feszült (amúgy is zsidó orrom van, szóval nem volt nehéz neki), a jó kis szeles idő meg csapkodtam jobbra-balra a fejem.
Ha hátrébb ülök az ülésen és rádőlök a tankra, akkor befúj a kabátba a szél a hátamnál, ha púposítok mint a macska, akkor meg megfájdul a hátam
Feszíts be mint a testépítők és vicsorogj.

Mint a jobb oldali.És nem lesz gond a szél.
Sziasztok!
Egy kis fogyasztási adat, hátha érdekel valakit
650N
Fonyód-Budapest (M7-M0-M5): 140-160kmh 6.9 l/100km
Budapest- Szeged (M5): 120kmh 5.5 l/100km
Plexi nélkül nekem nagyon szenvedős a 130 feletti tempó....
Bp -ről hazafele már nem siettem, 120 az nagyon kényelmesen vállalható.
Ettől függetlenül kitartok az mellett, hogy autópályán szar motorozni
Fonyódra egyébként Pécs felé mentünk. Na az tetszett még így sokadjára is
link

DE!
Ahogy Pestről indultam haza, észrevettem, hogy 1,2,3 -dik fokozatban (lehet, hogy utána is, csak akkor már nem hallom a széltől), ahogy alulról gyorsítok (egész alacsony fordulaton, kb 2.500-3.000 ig) valami fütyül, vagy nyikorog bal oldalt. Néztem, hátha a lánc ette meg a láncvezetőt, de nem. Ha behúztam a kuplungot és gurultam akkor nem hallatszott. Ha üresben, vagy behúzott kuplunggal húzgáltam a gázt, akkor sem. Csak ha terhelés volt és csak nagyon alacsony fordulaton. Mi lehet ez?
Ki mire gondol?
mennyivel jobban is hangzik
majdnem azt olvastam ki,hogy vörös ku..va
Ezé megyek hátul.
És utána egy kis fellélegzés:
"Phü de jó hogy nem jött senki, phű de jó hogy nem látta senki!"
Meg fogom őket intejúzni ilyen ügyben.
Csak le kell mérnem a rugót.
Remélem elküldik postán mert 2x oda-visszából kijönne egy új feszítő.
Mi a bodrogolaszi rugogyartonal szoktunk mindenféle rezgő szelepet, szeleprugot gyártatni, próbáld meg hátha. ..
Na ezaz...............én is ettől félek.
Midegy.
Pórba csersznye.Csináltatok ugyanolyat vastagságra,menetemelkedésre és ha jó jó ha nem vesztettem pár ezrest.

Néztem hogy bizonyos modelleket hidraulikus feszítővel látták el de ott a léc más.
Csak a vázsszám tehát a gyártási idő más.

Ha folyamatosan előjön lehet át kéne építeni hidraulikusra.

Vagy mittomén.

Szétesni nem esik szét és még egy ezres mulva úgyis viszem hozzád szelephézag nézésre.És kiderül.

Egy hónap szussz kell mik kifekszem pénzben a túrát.
A túl erős rugó sem jó ezért nem javallanám annak beépítését. Ráadásul nem feltétlenül a rugóval szokott baj lenni hanem elkopik a belseje így az erősebb rugó nem sokáig lesz jó megoldás erre. Szedd szét a régit és nézd meg milyen, bár amitől az rossz lett azt talán szemmel nem is látni.
Áproopó

Valakinek egy rugókészítő tippje van e?
Egyet találtam már neten de fene tudja jó e.

Kéne feléleszteni a vezérműlánc feszítőmet.

Most vagy ujrakezdte vagy tényleg esedékes a szelepállítás.
És az már megvolt mikor jön a kanyar és túl nagy a tempó oszt:


"Shit,Shit,Shit,Shit"
"Hova a jó életbe tünt má megin mindenki el?"

Ismerős szitu...
Jó biza...............csak kétszer zúgtam tovább mint az éjji bogár.

Pont úgy érzem magam mint mikor kezdtem.

"Hova a jó életbe tünt má megin mindenki el?"


Amúgy mikor elkaptam a fonalat tudtam ám látótávban maradni sokáig.
Ezek szerint jó volt a túra.
A nagy benga igen kemény dög.A srácok mondták hogy az ember aki ült rajta minden váltásnál megemelkedett.Pedig csak elindút.