Úgy értettem valaki ajánlott tenni valamit, de te általánosságba kérdezted
Legális akkor lesz a dob ha gyári van fent vagy ha sportdob E betűvel és műbizonylattal és a szűkítő benne van.
Tömören ez a lényeg nem kell tovább variálni
Nem az cskk az Ebetű a lényeg, hanem az azt követő sorszámozás és ezt a helyszínen egy műbizonylattal is igazolnod/megerősítened kell.
A kettő együtt érvényes.
Most én is filózok azon, hogy eladjam a sport dobot vagy ne....van rá ember aki vinné
Jó dolog az kellene is meg nem is igazából aztán az a cash jó lenne másra is a motor meg megy gyári dobbal is.
Ki mit ajánlott?
Azt kérdezted van olyan, hogy bekísér műszaki bázisra vagy NKH-ra és megvizsgálják. Én mondtam VAN.
Helyszínen tenni semmit. bólogatsz, helyeselsz, adod az ártratlan kismacska szemet oszt várod az eredmény hirdetést
Játszottál vesztettél ezt így mondják.
Amire rájöttem ijesztgetésen és menőzésen kívül nem sok mindenre jó....pályán igen, de ott ritkán vagyunk... .......máshol meg inkább zavaró sőt bántó.....még magamat is....
100-ik emelet fölött
Jó dolog a sport dob csak az előnye sokszor a hátránya
Hosszabb távon a fejed zsong egy jó füldugó elkél.
Valamint városi közlekedésben jó mert hallanak.
De mikor korán kell indulni vagy későn érkezel akkor a szomszédok naplót vezetnek mikor mész és érkezel és tudják mikor kell várni a kaszával a kapuban
Én Martin dobbal vettem a motort. Nem is néztem még, hogy van e valami E betű rajta... Műszaki még messze van, majd csak jövő tavasszal, ráadásul meg is tudjuk oldani szóval nem foglalkoztat a kérdés.
DE most, hogy mondod, igenis foglalkoztat.
Ilyen van, hogy megállít az utcán a rendőr, és adjak neki papírokat, meg bekísérnek vizsgálatra?
Legális akkor lesz a dob ha gyári van fent vagy ha sportdob E betűvel és műbizonylattal és a szűkítő benne van.
Tömören ez a lényeg nem kell tovább variálni