Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig úgy jártunk,hogy az egyik srác minden kanyart 60-al mert bevenni,elképesztő volt............de nem hagyunk ott senkit!
Pontosan,gurultam már együtt robisokkal,de 1000km feletti túrát azért nem erőltetném velük....
Nem értem, hogy ez embereknek miért okoz problémát, a GS500-zal sem okozott már gondot...
A jó csapat tudja tartani a megbeszélt utazótempót, az út vonalvezetésétől függetlenül. Elmegyek én kismotorosokkal is bárhová.. csak tartsa derekasan a 110-et mindenütt, mert akkor nem marad le idegesítően
Gondolhatod,de volt idő bámészkodni.
Az a jó csapat aki bármikor képes a 140-es utazóra és az eseménytelen részeken hamar át tudunk érni.
Legalább a fogyasztás jó lett?

(ezért is szervezem magamnak a túráim.. az a tuti)
Söprögettem 1.-szer Montenegroig,végig 70-90 km/h.......pfffff....
Ár-érték-futásteljesítmény arányban az ideális,a legkívánatosabb meg valami racinges lenne elöl-hátul.
nem egy ez most nekem. A halott egy L
Ja, csak kell egy söprögető akik összeszedi a hallottakat. Nem hagyunk senkit az út szélén
De ez jó párosítás hogy elöl szupersport hátul meg sport túra?
Ezt az elagazóknál történő bevárással szoktuk orvosolni,jól bevált módszer,mindenki mehet a saját kedve szerinti ritmusban..........jó lenne már picit!
Tudom hogy a kutya. követte el, de ő nem egy nagy duhaj. Volt is ebből a "nyugodt" stílusból kisebb szócsata azt hiszem a korzika túra után... talán nem tetszett mindenkinek a tempó
A teszkonal satuztam egyet bambasagbol.a ven corsa olyat fogott hogy csomagostul felemelte a saegget stoppiera.jo annyira bef...tam hogy visszaerkezeskore nem tettem le a labam csak keson.
A pr ezt ugy oldja meg hogy kibassza alolad az elso kereket.
Es nem kell hozza semmi hirtelen nagy fek.eleg egy kozepes.
Ez a nem mindegy.
Majd a Mecsek túrán.....
Vagy csak lágyan használja,higgadt ember.
Hátul ha beválik akkor míndíg Angel lesz
előre legközelebb kipróbálok rosso 2őt
Soha nem fogok közúton akkorákat fékezni gyors egymásutánban mint ahogy azt egy ringen kéne. Vagy a fék szar a divin, vagy a gumi nem olyan rossz mint a híre.

Egyébként pedig -6 fokban is tök jól felmelegszik. Ilyet szerintem egy sportgumi nem tudna
Próbáltam belepréselni a jó minőségű aszfaltba,akkor is csúszott,egyszerűen terhelésnél nincs elég tapadása........Conti Roadattack ugyanekkora fékerőnél orra ejti a motort....
A nagy zzr-en 12 ezer hátul..aha, persze. Aki elmegy 4-5ezernél többet elmegy egy hátsógumival egy nagyzizin az teljesen fölöslegesen vett olyan motort.
Van aki a h.ringen az egyenes vegen is ezt gondolta pr2 vel.
Pedig mondtak neki hogy nem kene.
De ha van energiad kerdezz ra zoldinel.
Mintha neki is elojott volna.o meg nem olyan lama mint en.
Én is még szezon előtt akarok venni egy szettet, én a Pilot Road 3-ast néztem. Picit drágább, de nagyon sok jót írnak róla. Nagy futásteljesítmény(nagy ZZR-en, közel 12ezer hátul), esőben verhetetlen, és normál körülmények között is jól tapad. Aszondják. Mindenesetre engem meggyőztek:)
Ez hülyeség. Tudom adagolni a féket.. szerintem itt van a kutya elásva