Lehet, hogy az előző tulaj sokat kerózott vele és akkor megégett....mert nem egy példány elment már 100000-et is gond nélkül.....egyébként a főmunkahenger szokott tönkremenni és az kitámasztja....viszont olyankor általában kint fog, ezt le lehet próbálni ha egy másikat teszel fel, de ha nem fog kint akkor ennek kicsi az esélye...
lamellákat is megnézted? kopó lamelláknak nem túl fényes vagy esetleg elszíneződött a felülete? 53000km-alatt gondolom cserélt már gazdát, kitudja milyen kóklernél volt előtted ha régóta van nálad akkor bocsánat a feltételezésért
Az olaj zsír új 5100 10W40 Motul.
53000 van a gépben!
Azt tudom hogy aTl-k kuplungja alul van méretezve meg a km se olyan kevés már és ezért gondolom hogy ez a baj.Mikor megvettem bele az erősített EBC kuplung rugókat akkor jó volt pár 100 km-ig de utána ugyan úgy megcsuszott.
Mert kuplung csere előtt állok!Fém lamellákból Barnettet vagy EBC-t ajánlotok?Vagy minden alkatrész egy cégtől legyen?Most vettem EBC rugókat de sajnos már az sem segített a kuplung megcsúszásban.
Van nekem oldalsó textil táskák, és azt akarom tőletek megkérdezni, hogy valamelyikőtöknek van ilyen táskája?, ha van akkor hogyan oldotta meg hogy kijebb dobja a táskát ne a burkolatnak a fényezését cseszegesse?!
Várom válaszotokat!
Ha lehetséges akkor tudnátok küldeni róla képet?
A képeket küldhetitek ide is: zsupekbali@freemail.hu
Sziasztok 1000 sv tulajoktol szeretnék kérdezni kinek hullott már szét a kuplungja én már cseréltem a gyári kosarat 22000km nél már nagyon zörgött mint ha száraz kuplungos lenne mentem ugy 5000km ert az uj kuplungal már hallom hogy megint kezd kalapálni szét tud ez esni vagy had daráljon mint a kv föző,egyébként nem egyedi eset halottam már ilyenről valamelyiknek koplett kosara leszakadt és szétvágta a blokkot nah ezt nem szeretném...
A motorline-os F.Fabbri 3 mm vastag. Nekem is van egy pici rés, de még nem mentem ezzel a plexivel esőben így nem tudom megmondani beázik e. De szerintem a műszarfal tokozva van.
53000 van a gépben!
Azt tudom hogy aTl-k kuplungja alul van méretezve meg a km se olyan kevés már és ezért gondolom hogy ez a baj.Mikor megvettem bele az erősített EBC kuplung rugókat akkor jó volt pár 100 km-ig de utána ugyan úgy megcsuszott.
Hol tudok ilyen fóliát beszerezni?
A fóliát ráteszem a burkolatra ésha egy idő után leszedem akkor alatta nem marad ragacsos a felület? Vagy egy milyen fólia?
Előre is köszi!
Fém lamella:
http://www.ebay.com/itm/Barnet...
Kopó:
http://www.ebay.co
m/itm/New-EB...
http://www.ebay.ie/itm/Clutch-...
Mert kuplung csere előtt állok!Fém lamellákból Barnettet vagy EBC-t ajánlotok?Vagy minden alkatrész egy cégtől legyen?Most vettem EBC rugókat de sajnos már az sem segített a kuplung megcsúszásban.
Profilképnek gondoltam!
De ezek még egy normális képet sem tudnak csinálni!Élesebbre gondoltam!
Kérdéssel fordulok hozzátok Sv tulajok!
Van nekem oldalsó textil táskák, és azt akarom tőletek megkérdezni, hogy valamelyikőtöknek van ilyen táskája?, ha van akkor hogyan oldotta meg hogy kijebb dobja a táskát ne a burkolatnak a fényezését cseszegesse?!
Várom válaszotokat!
Ha lehetséges akkor tudnátok küldeni róla képet?
A képeket küldhetitek ide is: zsupekbali@freemail.hu
Vagy csak lusta vagyok.
Tudom retkes meg minden,de ezvan:)