Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nála szebb már csak az ezredes sv van
Az üvegszál meg a karbon laminálásra gondoltam.
Ha már megvan a formád tökmindegy milyen alapanyaggal dolgozol.
amúgy....pontosan! ...épp ez volt amiért elsőként(ha jól tudom) sporttúraként kezdték emlegetni és kategória kezdő volt....
hát mert fain nőies karcsú blokkja van
Az SV-nél csak optikai tuning lenne mert ritka esetben ér le míg a sor4-eknél biza szükséges mert véd is......az SV-nél nagyon ritka, hogy elkopjon csúszásnál bármelyik dekni...
Karbon (vagy nem karbon) deknivédő az SVre mennyire javasolt?Régebben olvasgattam a karbonos topicot,és orrba szájba rendelték az idomnélküli gépekhez a deknivédőt
Hát az nem egészen ugyanaz a technológia.
Ha megveszed üvegszálból az idomot akkor azt tudod VTN-eztetni.Az egyfajta karbonmintás fólia amivel bevonják az idomot,és olyan lesz mint ha karbonból lenne.
Szerintem ne csináld ezt mert úgyis levágják,hogy nem karbon ha közelről megnézik(márpedig ha megcsináltatnád akkor biztos mindenki közelről is megszemlélné)és akkor az már gagyi.
Az lenne a tuti, ha karbonból laminált idomot vennél, majd jön Dózer és megmondja, hogy honnan van pontosan.
Szerintem ha valaki üvegszálból legyártja, annak a karbon sem lehet nagy kunszt, a technológia ugyanaz. Persze van egy kis felár.
A karbonra meg csak egy lakkréteg kell, azt mehet is fel.
Beütöd a gugliba hogy VTN festés és kiad egy pár céget amivel felvéve a kapcsolatot megtudod.
De itt is hirdetnek VTN-ezést.
Esetleg az eredeti carbon szövettel bevonatni is lehet a gyantás elemeket de az tuti drágább.
2 napja volt itt szó idom karbonoztatásról, csak pont arra nem kaptam választ, amire szerettem volna.
Szóval üvegszálas natúr idommal tudnak-e ilyet csinálni, ha igen nagyjából hol (Pest környékén) és olcsóbb-e, mint a festés?

Dánke SÜN!
Áh hagyom a fenébe egyenlőre.Gyüjtök pénzt és majd dec-januárra kialakul.
120.al már mentem vele óra szerint(több mint 10-et csal ), de még ment volna....
Mi a vége?
Itt van helyben egy eladó MZ TS 250, blokkgenerál után, ha jól emlékszem gyári alkatrészekkel. ETZ első futómű van beletolva.
Áh.
Kívül szép belül nulla cillapítás az első telókban,csörgött a rugó csörgött a felső/alsó csapágy a tengelyben az elektromos vezetékezés korához képest jó volt ,csak 40x lett kókányolva.Tipikus vidéki verda.
50-et még így is vitte alattam de fél óráig rugdostuk mire beröffent.
Nagyon sok pénz kellett volna a rendbetételére.
Jön a B terv.
Calami olcsó lehetőleg kicsit törött/ruhátlan külföldi GSXR,CBR?R/ vagy mittomén.Még törpölök rajta.
No, emzett?
Lehet, de nem bírom megállni na meg az is rögtön bevillan, hogy fillérekből lehet újítgatni.....amúgy 90-100-al hasítottunk egész nap, jött egy styer-puch 500-as is, na azt sem kímélte a gazdája pedig valami 60-as évekbeli darab volt, de nagyon jó állapotban....
Nem kéne így meghajtani az öreg verdát.
a következő az lesz, hogy Dóri menetközben kereket cserél az oldalkocsin
Majd az utcán hagyom....így mentünk ma:
A kutyus nem engedné kivinni.
bármikor.....éjjel kint hagyom...