Helyesbítsünk: ha motorral együtt vagyis motoron érsz haza akkor király vagy. Nem olyan nagy királyság trailer vezető fülkéjében haza érni motorral a hátad mögött
ki a jobb rájder.Ez egy felesleges faszverés.Véleményem szerint amit senki sem kérdezett.Kezdem én is unni ezt a sok faszságot.
Ki a jó?Aki életben marad az úton.
A brém kezd tele lenni a sok okossággal már.
Legjobb érv a stopper..
Menjetek ki egy lebeszélt szakaszra és ott eldől ki a jobb rájder.. Vagyis aki eldől az nem olyan jó rájder
Olyan lenne ez mint az ustawka
Nagyon jó a vékony gumi,sokkal könyebb borítani,persze csak kisebb sebességnél működik a dolog.
Pl Kecsón az SV-vel 15 kör után majd' elpusztultam a fáradtságtól,az MZ-vel semmi.
Meg ha nézel képeket,kis guminyomással megyünk (1.2-1.3),hogy azért tapadjon is.
Az SV-n ezzel nem érdemes variálni,mentem már 2 légkörrel,nem direkt,de nem volt olyan jó
Meg az sem,amikor Brezován szar nyomásmérőt használtam,és 0.65-ös elsővel mentem,lett is szép bukfenc belőle a célegyenes előtti sikánból 70-nel
Ki a jó?Aki életben marad az úton.
A brém kezd tele lenni a sok okossággal már.
Menjetek ki egy lebeszélt szakaszra és ott eldől ki a jobb rájder..
Olyan lenne ez mint az ustawka
Segítek!
Egyszer látnám, hogy van mögöttes tartalom a blabla mögött nálad!
nincs váltó a motoron mert 40-nel leszabályzósan menni nem tréfa dolog. a táj szép nagyon.
3-4 óra felé átugrok ha jó!
Köszi!
Pl Kecsón az SV-vel 15 kör után majd' elpusztultam a fáradtságtól,az MZ-vel semmi.
Meg ha nézel képeket,kis guminyomással megyünk (1.2-1.3),hogy azért tapadjon is.
Az SV-n ezzel nem érdemes variálni,mentem már 2 légkörrel,nem direkt,de nem volt olyan jó
Meg az sem,amikor Brezován szar nyomásmérőt használtam,és 0.65-ös elsővel mentem,lett is szép bukfenc belőle a célegyenes előtti sikánból 70-nel