Hát igazából a maiak egyik nagy előnye a beszállítói kör kicsi volta.
KB mind elektronikában mind futóműben 3-4 nagy termékei kerülnek bele mindbe.
Ez a nagy sorozatok előnye.
A tripben full showa,brembo,nissin.Az elektronyos rész meg teljesen japán.
Olajat bedobok 2 lityót az ülés alá meg egy tepsit ha megállok a blokk alá oszt csókolom.
Inkább most nem mondok árat, ki tudja hogy alakulnak jövőre a használtmotor árak. Gondolom magasabbat kérek, mint az átlag, de nem akarok túlzásokba esni.
De ha esetleg jövőre is aktuális lesz visszatérhetünk rá...
Amúgy nem volt a tónyóval semmi gond és nem mondanám,hogy a triumph-al is bármilyen gond lenne.DE és ez egy elég nagy de szerintem:ha bármi gond is lenne vele gondolom nem olcsóak hozzá a cuccok.Nem olyan mint egy japán tömegmotor ahol a fű alól is tudsz hozzá alkatrészt szerválni.
Konkrétan ez lehet az olasz motorok egy gyenge pontja:az alkatrész ellátás.
Lehet,hogy van hozzá cucc csak kérdés mennyiért és meddig kell rá várni..
Mikor rendeltem az sv-hez a giannelli dobokat kb. egy hónapig vártam rájuk..Ugyanez a mivv-doboknál angliából kb.10 munkanap volt..
1,3 körül lehet most egy 2007-est elvinni, bár van 1,1-ért is.
Elég jól tartják az árukat.
Egy 2007-es GSR-t már milla alatt is kínálnak, pedig az új áruk kb megegyezik...
Hát ha az alkatrész a gond bele sem fognék.
Ezért is kéne minnél fiatalabbat kifogni.Ellenőrizhető előélettel stb.Tudom nehéz.
Majd lesz valami.
955 nem egy túl jó ebből a szempontból.
Öregecske és valszeg olasz behozós buli.
Jó tipp?