Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hay!Ti milyen plexit tennétek a kupakra? Füst vagy teljesen sötét?
Nem tok dönteni...
látom mi volt itt már megint :)
nem vagy türelmes árus........
Hát érdeklődés hiányában inkább megtartom jó lesz valamire
jah!És még eladó a defektes Conti Road Attack hátsó gumim,korának megfelelő kifogástalan állapotban.160/60 R17
inkább vedd meg a piszoárt cserépnek!
Azzal többre megyek
Nehogy postagalamb hozza, mer ha a cél előtt lepottyancsa, lesz ám bruggy az udvaron
basszus, Én meg lehúztam
az a szatyor a tartalmával együtt érdekelne .......most ültetnénk a fikuszokat nappaliban és meg kéne trágyázni.....mi állandóan a cserepek fölött kuporgunk, de kevesek vagyunk.....add fel postán(csak kösd be a száját) és én utalom a lét...
Az 1 egyszerü ekeidim, csak magasabb
Laller Neked mindent!
Azzal kell kereskedni amire kereslet van
az is van eladó?
de nekem tényleg eladó a "piszoár"idomom.
Bár lehet,hogy egy szatyor szart előbb el lehet adni
Tengerpartra néző 3 éves, vizfejü gyerekemet eladnám, v időssebb, de okosabbra cserélném
Metál kék piszoár eladó!
Érdeklődni nálam!
Ha segiteni kell bármiben / szerelés, alkatrész, technikák, tanácsok, vagy csak egy ötlet/ itt mindenki ugrik, ha hozzá tud tenni , asziszem nem igazán fér bele kilógoni a sorból, ez ebben a totyikban hatványozottan igaz
Ennek így kéne lennie lásd utolsó mondat.. bár én is csak kívűlálló vagyok itt..
Mi eza majd Én elmagyarázom neked
Sanyi, nm ezt szoktuk meg tölled , bár a betűk a helyén vannak
Zsé erre valóban figyelned kellene! Ebben a világban nincsenek szegények és gazdagok, csak motorosok, akik tisztelik egymást
A fórum és az SV törzs öreg bölcse kimondta az igazságot
Ennél jobban még egy bíró sem fogalmazhatta volna meg a lényeget.
az már döfi
jól összefoglaltad, de azért kaptunk is Zsé mestertől, pl. pont az életre tanító szerpentín fogalmát, amit én azóta előszeretettel használok is de az igazi tényleg egy közös pályázás lett volna, ahol a mester bemutatja, hogy hogy is kell ezt csinálni, race chrono bemutatóval kiegészítve
Egyetértek eme hozzászólással!
Eddig ebbe nem nagyon szóltam bele mert teljesen közömbös, hogy ki hogyan milyen géppel és miként motorozik........viszont ha végigolvasod kívülállóként az utóbbi pár hónap beírásait akkor kiderülhet, hogy anno Te voltál aki kevesellte az 1000-es erejét több hsz-ben le is fikázva a 650-est miközben a közösen eltöltött összesen 2 gurulásunk alkalmával nem azt mutattad, hogy ez számodra így lenne és ez miatt nem vesznek komolyan Téged vagy van akit egyenesen felháborít mert nem látja a szavak mögött a tudást(és ezt mondom úgy, hogy semmi bajom Veled)...........Korzikát pedig nem hiszem, hogy irigyelné bárki hisz először mindenki gratulált és örült, hogy sikerült kijutnod oda csak azután kezdtek a kollégák meglepődni miután megfellebezhetetlenül kijelentetted, hogy most megtanultál minden körülmények között jól motorozni és az életre tanító szerpentinek királyává váltál ezen az egy úton........és a drága cuccok istenítése mondván minden olcsóbb csak szar és használhatatlan lehet komoly sérüléseket okozva használójának és ez is irritáló lehet másnak aki nem engedheti ezt meg magának nem beszélve arról, hogy nem is igaz, de nem érvekkel cáfolod ezt hanem azzal, hogy ha drágább akkor az sokkal jobb...........tehát azalatt a másfél év óta amióta beirogatsz ide ezekkel a dolgokkal sikerült elérned néhány ember ellenszenvét amit könnyedén elsöpörhetnél azzal, hogy eljössz pár túrára és ha nem is alázol mindenkit, de megmutatnád a tényleges fejlődésedet ami egyébként mindenkinél látszik aki velünk motorozik pár túrát, pályát .......
Az N-es 250 körül az S-es 270 körül óra szerint ami ugye kb 10%-kal kevesebb valójában.....gyári jó állapotban kb ennyi a végük kis eltéréssel....