Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó az nem annyira túrásan is.
kivéve, ha az első ezer km-en valami úgy szétvágja a gumit, hogy cserélni kell, legalábbis én ezért tartok a nagy értékű gumiktól
Dózer,ha többnyire túrásan gurulsz,ne hezitálj:Road2!Az árkülönbség hosszútávon nem kétséges,hogy megéri!
Szerintem ez! (ha ez a két választás van)
Ha neadjisten vmi történne jobban védi a bokád oldalra való törés ellen.
Hát ez nála valszeg speciális 7000 ig megy mint állat majd 7-9000-ig hörög utána meg nem használja mert megijed a hörgéstől és ott már amúgy is hihetetlen sebességgel hasít.
Szia.
Nekem ilyen van,
Csak kell majd egy nagyobb 1 számmal, mert nyomázza a balos kis ujamat rendesen.
Ha van otthon egy tenyérnyi vaslemezed, meg lehet így is oldani, nekem eddig bevált, viszont ha tanktatyó is kell akkor abba rakom a cuccot:
Tehát,ahol a maximális teljesítményt leadja,ott már csak hörög....... (Ez véleményem szerint,egy nagyon érdekes észrevétel........)

(120 hp (89 kW) @ 9000 rpm)
na most komolyan
Azért a kevlárbetétes motorgumit kitalálhatnák. Régen volt bringákhoz. De hát a súly ugye...
Vasakt munkásbakancsot vegyé.


Amúgy tökmindegy csak ne fehér legyen.
Gombáztasd meg Tavaszig kihúzod vele!
nem rossz nem tudom,még meggondolom
Ja igen,utcán szoktam menni,nem nagy tempóval.
Ez.8000.Egy lemezt ráraksz megfelelően hajtva fel a tasit és kész.
1)81 eurot azért nem érne meg

2)kamera tartód?az milyen és mennyi?
nem akarom szar gumi miatt odavágni a vasat
U.h új állja a helyét:
e-itt a kert
Akkor belefújkálsz hetente.
de 1000km- kedvéért nem fizetem ki még egyszer a szerelési díjat.
hát azért még akartam beletenni 1-2000 km-et
Ha gumit cserélsz szelepházat is cserélsz, és valszeg meg is oldódik.