Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak én nem találom.
mitora kéne?
marha jó!És mikor írja ki hogy sv1000s?Mikor nincs beindítva?A 650S-t is kitudja írni?
7.-es nincs?
jaja, kiírja hogy sv1000s + még egy két dolgot, link
viccelsz?+10cm...
Bezzeg a 650-es, nem is tudom hogyan fordulhat meg valakinek a fejében, hogy 1000-essel járjon...
jaa,még szerencse hogy 650est vettem Amúgy nevetni fogsz de mikor írtam a többieknek (r topiclakók) hogy sv650 lesz,70% azt írta hogy az gyenge szar,és vegyek 1000rest
Nem, de az 1000-es köztudottan gyenge....
mért,ez Zsé gépe?
Igen, olyan gyenge a motorja, hogy mindig tudnia kell, hogy egy 1000-en ül nem 650-en...
Az a másik két kütyü mit csinál?A jobboldalit azt vágom,de a baloldali?Csak kiírja hogy sv1000s?
olyan mint ha sícipőben sétálgatnál...legalábbis amikor belebújtam ez ugrott be...
Ja én is ezen filóztam.Viszont ha a bokám fogja,akkor a térdem csavarja el...
ahham,na ezt így már jobban lájkolom
túrázol inkább akkor sztem elég a sima, nekem is olyan van, a másiknál nemtom milyen járás közben az a merevítő....
PR 2 mert mindenhol megállja a helyét Road attack mert 10000-el olcsóbb.Futás teljesítményt nem tudom de ha tovább bírja az nem hátrány.
tavaszig még ráérek meggondolkodni a dolgot.
Neki.
Hát nem mindegy, hogy idd ki, vagy vidd ki a bilit...
Ezt nekem mondod?!?
Ennek lehetősége mindig fenn áll!
Én a hihetetlen 120-130-ra értettem 4.-ben.
Az ilyen karakterisztikájú motorra szokták azt mondani,hogy alul erős,felül meg gyors!

Szerintem helyre kellene tenni néhány fogalmat(mint pl.erő és teljesítmény),mert a legtöbbeknek fingjuk sincs mi mit jelent!
Lassan 4000 nél tartok.Remélem megúszom.