z3! Én Ago-nál vettem pp tuning karokat, ötven volt a kettő. A titax Mo-n drágább, de kint a louisban száz euró per db. Szebb is, de a pp fokozatmentesen állithato, a titax meg 6 v 8 állásu (fotókat nézd). Miliméterek is számitanak, szóval a fok.mentes tán jobb. És óriási tartományban állitható, több mint a gyári (féken persze). +fémfékcső +új olaj és mintha más motoron ülnél. Remélem segitettem.
érdekes eleje egszer se csúszott meg és peremig kihasználtam, míg cbr-es kollégénak maradt egy centi csík pedig neki sport van. ettől függetlenül nem maradt le
Bár legalább nem D220-al.
Ma meg volt életem első pályanapja. Eredmény majrécsík kinyírva, a csizma orrán a koptató megkarcolva
De jó is vót megint motorra ülni.
Csak itt se essen estig...
Jó pihenést!
Ott már esik?