Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátsó cső mennyit segített?Most is túlnyomon és már csúszok is.
z3! Én Ago-nál vettem pp tuning karokat, ötven volt a kettő. A titax Mo-n drágább, de kint a louisban száz euró per db. Szebb is, de a pp fokozatmentesen állithato, a titax meg 6 v 8 állásu (fotókat nézd). Miliméterek is számitanak, szóval a fok.mentes tán jobb. És óriási tartományban állitható, több mint a gyári (féken persze). +fémfékcső +új olaj és mintha más motoron ülnél. Remélem segitettem.
Bakker már a blokkot nyomtam a másik felével.
hehe én is kifelé csámpáztam eleinte de behúztam inkább drága volt a csimma
Peremig még nem használtam ki.A lábaim előbb leértek.Attól is bef..tam.
érdekes eleje egszer se csúszott meg és peremig kihasználtam, míg cbr-es kollégénak maradt egy centi csík pedig neki sport van. ettől függetlenül nem maradt le
dede következő az lesz ez már biztos
Pedig nem ártana.Mer a háta még csak-csak de az eleje.
A kemény legényeknek nem kell sportgumi.
Megrázza magát mint egy kiskutya.
először én is megijedtem, de utána már számítottam rá
Hazafelé még az Obiba is beugrottam faragasztót venni.
Hát benne ülve nem olyan kurvajó.
Ja.Jó volt végre gurulni.
haver jött mögöttem azt mondta kurva jól néz ki
Azt nem szeressem.Bef....ok tőle.Mostanis volt pici keresztcsúszi fékre.
Bár legalább nem D220-al.
rabócsiring a jó öreg dunlop D220as gumikkal, hátulja csúszkált mint a veszedelem de élveztem ahogy visszaváltottam kanyar előtt csóválta a seggét
Hol?
szevasztok!

Ma meg volt életem első pályanapja. Eredmény majrécsík kinyírva, a csizma orrán a koptató megkarcolva K.nagy élmény volt!
Nagy itten az élet halljátok.Egy szem eső nem esett.Dobogókőn meg még mindíg szocrál a hotdög.
De jó is vót megint motorra ülni.
Na az baba!
Csak itt se essen estig...
Jó pihenést!
1 órája hajókáztunk akkor volt egy 5 perces csepegés, de most süt a nap....a nyugati végén vagyunk...
Helyes!
Ott már esik?