Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Már kezdtem félni hogy 125-össel fogok járni.
azért van ott a temérdek XD meg jel:) Am fejidomosra pályázom:)
Srácok, tud valaki bérbe 7-9 személyes kisbuszt relatíve olcsóért? 4-5 napra kéne kb 4000km-re tehát ne valami 25 éves szakadt trasporter legyen :)
Köszi!
magam után
Csak tudnám mért akarnám elcserélni?
Akkor már hó sincs annyi, most még több van, a legjobb tavasszal a többméteres hófalak között......
24.-én megmondom.
A Grossglockneren erdemes szeptemberben latogatast tenni?
Remlik, hogy mintha mar sokan megjartatok volna azt a tajekat Ausztrianak.
Az idojaras miatt kerdezem csak.
Sziasztok!

Pár hete írtam hogy nagyon filózom egy SV650Sen az RRRRR után,és ma elmentem egy suzu szalonba,ráülni...ugyanis még nem ültem rajta.

Hát basszus...hihetetlen jó!Nem hittem volna hogy ennyire tetszeni fog,nagyon feküdt,olyan otthonosan éreztem magam rajta mint anno a TZRen.ÁÁÁÁÁ....SVm lesz:D

Ja igen még valami:D

Ha valaki sv650s-ét r125re cserélné (xd) írjon:D

de most komolyan ha tudtok valakit akit érdekel a gépem szoljatok:)R125 topicba megtaláltok:)

köszi,üdv,széles mindent mindenkinek:)
Hihi, én a gixerem cserélném svére
DRZ-t cserélném SV650S-re, értékegyeztetéssel, akit érdekel írjon
Ja kakucs azt passz.
Reggel hét.
Mikor mentek pénteken?
Nem túl egyedi mondhatni rohadt sok van belőle.Mikor megyek túrázni abba az irányba mindíg megy legalább 4-5 db.
Nem tom hogy lehet.
Már minden ok! Köszi!
Bud, remélem minden OK lesz, most hallottam Sanyitól az előbb, h mi volt...

Mentem egy tesztkört a fém fékcsövekkel (és új fékfolyadékkal) - Sanyi csinálta -, hát sokkal jobb! Sanyi próbált kedvteleníteni, hogy a hátsón semmi se lesz érezhető, de szerintem eléggé érezhető. Most nem olyan, mintha egy vödör tejbegrízt taposnék nehézbúvár csizmával. Szóval érezni lehet a féket. Erősebb persze ettől nem lett a fékhatás, de legalább tudom adagolni. Az elsőfék meg persze mondani se kell, hogy ég és föld. Itt is az adagolhatóság, meg persze az azonnali hatás (vagyis a rámarásos hirtelen fékezések nem lesznek megbocsátók, mint eddig). Lehet, hogy ennek jó része az új folyadékok miatt van, de én akkor is elégedett vagyok. :) A motor úgyis olyan, mint a szoli: időnként kell a CSŐCSERE :-)
Zsírcápa :) Remélem minden oké!
Nagyon köszönöm a gyors és kimerítő válaszokat! Én is úgy látom, hogy ez egy szerethető motor, és nekem a formavilága, valamint az az egyediség ami kategóriájában is kiemeli ezt a mtort fogott meg benne. A fejidomos változat jobban tetszik, azt a + kényelmetlenséget szerintem megéri.
Az erőre meg vágyok is, na persze ésszel...
Én ésszel haladok és bizonyítékom van rá, hogy ez kevés!

Más is lehet fax!
Nekem ez az elso motorom, meg 125 se volt elotte.
Ha nem lennek ilyen turelmetlen, akkor siman azt mondtam volna, hogy ne ilyet kezdesnek.
Nem azert, mert kiszamithatatlan lenne, vagy tul eros, de a batorsagom neha nagyobb utemben novekszik, mint a tudasom es mar mutatkoztak jelei, hogy baj lehet belole.

Ezt leszamitva en kb ugy latom mindossze 2100 km utan, hogy kezes motor, kiszamithatoan viselkedik. A teljesitmenye autobol atulve felelmetes, szerintem 125 utan is az lesz. Ha nincs nagy autopalyazas, akkor kb 210 km utan gyullad ki az uzemanyag jelzo lampa. Szepnek szep (nekem fejidomos van), kenyelmetlennek meg kenyelmetlen. Mult heten beletettem egy fel nap alatt 650 kilometert es a vegen mar minden hetvenediknel megalltam segget pihentetni.

Ellenben meg en sem tudtam megallni, hogy egy ido utan ne kozveszelyes orultkent menjek vele, pedig alavetoen higgadt vagyok. A motor pedig partner hozza.

Persze egyaltalan nem bantam meg, hogy ezt valasztottam. Bar azon csodalkoznek, ha barmelyik masik topikban ne ilyesfajtan velekednenek a tobbiek a sajatjukkal kapcsolatban.
Nos igen egy 125-ös után azért cudar lesz, de kezes ha felnő hozzá az ember! Itt lehordani senki nem fogja, mert mi szeretjük, azért vagyunk itt!

Jó döntés, gazdaságos.
Rizskályha ez is Hamatsuban csinálták vagy hol rákban.
Nyomatékos is motor is meg suzuki is.
tipushiba jobbára nincsen csak hülye előző user.Így állapotra figyelj másra nem.Előzetes állapotvizsga szervízben nagy segítség.
Elsőre dönts naked vs. csutkakormányos.Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai.
Én nem nyomok fekvőben sokat így marad a széllel küzdés ami nem zavar mert lassú vok mint a dög.
Viszont ezres kihalt már nem birta a környezetvédelmi besorolást.De sebaj van a használt piacon dögivel.
Feltéve ha nem újat akarsz mert akkor 650-es 1,5-ért.
Suzuki kereskedésbe betipegsz.

1 SKU: 56111-17G00
HANDLEBAR, RH 1 $138.26 Add to Cart
2 SKU: 56151-17G00
HANDLEBAR, LH 1 $138.26 Add to Cart
3 SKU: 56123-35F00
BOLT 2 $2.97 Add to Cart
4 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 56200-16830
BALANCER SET Includes Item(s) 5 - 10 2 $27.45 Add to Cart
5 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 02122-06953
SCREW 2 $2.97 Add to Cart
6 SKU: 56272-23F00
EXPANDER, OUTER 2 $2.97 Add to Cart
7 SKU: 56276-17D00
SPACER 2 $2.97 Add to Cart
8 SKU: 09160-06130
WASHER 2 $2.97 Add to Cart
9 SKU: 56272-10G00
EXPANDER, INNER 2 $2.97 Add to Cart
10 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 56273-10G00
NUT 2 $4.90 Add to Cart
11 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 56500-16G00
MIRROR ASSY, REAR VIEW RH MODEL K3/K4/K5 1 $48.72 Add to Cart
11 SKU: 56500-16G10
MIRROR ASSY, REAR VIEW RH MODEL K6/K7 1 $48.72 Add to Cart
12 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 56600-16G00
MIRROR ASSY, REAR VIEW LH MODEL K3/K4/K5 1 $48.72 Add to Cart
12 SKU: 56600-16G10
MIRROR ASSY, REAR VIEW LH MODEL K6/K7 1 $48.72 Add to Cart
13 SKU: 94576-24F00
CUSHION 2 $3.70 Add to Cart
14 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 07130-06163
BOLT 4 $2.97 Add to Cart
15 SKU: 09250-05009
CAP 4 $2.97 Add to Cart
16 SKU: 58200-17G10
CABLE ASSY, CLUTCH 1 $14.97 Add to Cart
17 SKU: 58300-16G10
CABLE ASSY, THROTTLE 1 $28.37 Add to Cart
18 SKU: 58621-16GA0
GUIDE, CABLE LH MODEL K3/K4/K5/K6 1 $8.35 Add to Cart
18 SKU: 58621-16GC0
GUIDE, CABLE LH MODEL K7 1 $8.35 Add to Cart
19 View Sku Supersession
Loading...
SKU: 01550-06123
BOLT 1 $2.97 Add to Cart
20 SKU: 58621-16GB0
GUIDE, THROTTLE CABLE 1 $4.44 Add to Cart
here it is
Sziasztok!
Most csinálom az A kategóriás jogsit, egy évet kihagytam,mert elkerültem ithonról továbbtanulás miatt. Az előtt egy cbr 125-öm volt. Ha elvégeztem a sulit, és el tudok helyeztekdni itthon, szeretnék egy sv 650 S -et venni. Elég szimpatikus ez a motor. Nyomatékosabb mocit szeretnék magamnak, ami elég jól gyorsul, de mégse egy rízsrakéta. A neten olvastam ,hogy többen veszik a 650-est kezdő motornak. A mocit, kb egy év múlvára tervezem, és szembeötlött, hogy az ezres verzió eltünt a palettáról. Elképzelhető hogy a 650-es terén is lesz modellváltás, vagy bármi nagyobb változtatás?
Légyszi pár szót írjatok a motorról, fogyasztás, használhatóság terén, esetleg vannak e hibái.
válaszotokat előre is köszi!
Sziasztok!