Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsé germán klónja:

http://youtu.be/0oAhecu2ZCo
Ja billiárdgolyóval a szájban.


Ide viszont lehet el kéne ruccanni sövövel.


Jó kiadós túra lenne.
Ilyet szól:Zsanettozás!
Viszont ahogy nézem a környezet és az út fantastico.
És lehet ott fel kéne hasmánt feküdni a rendőrkocsi motorházára a TT tempo miatti zsanettozásra.
Lehet,hogy lassított felvétel?!?
No azért itt se TT a tempó!

Ürgével tolnánk ott egy Joe Bar race-t!
Lassan de biztosan!
Ennél talán többet tanult korzikán mert ez alapjáraton prömpög.

http://youtu.be/XeLCYzL2REs itten hajtósabb társulat is[/L]
Zsé?
Oszt mi baj a Hondácskával?
Inkább a vagizós Ducatti?
Bezony!

DE HONDAAAAAAA?

Szobbalnak való, de Ő meg nem ért a cafe racer kultúrához!
Ha nissan akkor csak a GTR R33!

De bazze! Legyorsulta a motoromat vele a cimbi!
Más léptékek 1 millás futás személykocsin sosem lesz hacsak nem New York-i checker cab a delikvens.
Nem véletlen hogy a nagy német utazógépeket először 200k körül adják el.
Már ha annyit mutat a Km óra.De általban a gyárak most Kb 150-200e re trvezik a kiskocsikat 200-250e re a nagyobbakat.
Nem lehetetlen hogy elmegy többet is és el is fog menni de aránytalanul megnő a szervízköltségük.
Fogyasztói társadalom a mai világ felesleges is többre tervezni ezt átlagosan kiskocsinál 10-15 év alatt teszi meg nagynál meg 6-8.Ez alatt 3.-4. tulajnál lesznek leszarják mennyiből tartja fenn.És egy adagoló must már nem filléres tétel 300k is lehet ami a gép árának felét is kiteszi.
ott is erősen tettenérhető a különbség.....egy daf, rönó vagy iveco ritkán megy el 1 milla km-t nagyjavítás nélkül míg a többieket talán 2 millánál kell bontani ha csak nem használják olajn nélkül ahogy ez szokás a nagy cégeknél........mivel a szemereinél nem fizettek ha a szervizben álltam a kocsival így senki nem vitte oda mert az egy fizetetlen nap volt pedig ráment 6-8 óra így már azut is leszarta mindenki ha kigyulladt az olajnyomás jelző, amíg a műszer csak egy pillanatra is megmozdult addig lmentek vele......
A teherautó és személygépkocsi alkatrészeket sosem szabad egy lapon említeni.Két külön követelményrendszer szerint tervezik.A teherautónál fő szempont a teherbírás és a tartósság és sokáig gyártható ugyanaz a részegység.Míg személykocsin a súlytól a zajtalan működésen át a vibrációmentesség és egy rakás szempont a lényeg és a nagyon magas teljesítmény.Ütnie kell húznia mint a barom minimális anyagvastagságok melett.Olyan filigrán aluminium futóműelemeket kénytelenek tervezzni hogy csodálkozom hogy birják ezek a magyar utakat.
az tény, hogy látványra elég gatya volt mindig a nissan, de vazze egy sima 2.0-es diesel simán bírt akár 1milla km-t is bontás nélkül(volt ilyenünk, bluebird, cabstar) sőt a benzineseik is megölhetetlenek voltak....ma meg ha elmegy nagyobb javítás nélkül 200000-et már a csodájára járnak a szervizben....
és azok is szarok voltak.....
Egy időben a Volvókban is renó "motorok" voltak.....
Már előtte is öngyilkos lettem a kinézetétől.Utána is de legalább kuka motorok is kerültek bele.

A kedvenc vizuális környezetszennyezésem a Toyota minden Verso utónevű modellje.

A formatervező csapatot komplett deportálni kellett volna a Szaturnusz valamelyik holdjára.
épp ezt mondom, a nissan amióta rönó azóta hulladék.....
Legalább csökken a mennyiség miatt a hibaszázalék.

Azért nem annyira sarkos a helyzet hogy kitolom a gyárkapun és söpörni lehet a kiesett alkatrészeket utána.