Azt is kell figyelni hogy van e utca, ház,álló k...va a bal szélen.
Megszokott útvonalamon szintén index nélkül kanyarodott a teherautó balra csak akkor tette ki mikor már félig benne volt mert úgy kényelmes neki.
Én meg majdnem orra állva sasszéztam balról jobbra.
Még szerencse hogy hagytam a megelőzött autó és a teher közt távolságot.
Volt időm kikerülni.
Itt se volt szar a mozgása (csak keresztezte az enyém)! Mozgása alapján mindenki előzött volna mert láthatóan intenzíven húzódott le jobbra! Még gondoltam is dejófej, majd jól megköszönöm neki!
Jóbbulást.Inkább aláfekszel a motor alá minthogy sérüljön.
Pont mint én.
Bár a lábad húzni fogod sokáig.
Ez is tapasztalat.
Én mindíg a mozgását figyelem a kocsiknak nem a hülye jelzéseit.
A legjobb az egészben, hogy a csizma tette a dolgát, mert, hogy ne sérüljön a motor esés közben gyorsan alátoltam a lábam!
A kesztyű protektorja is tette a dolgát.
De az, hogy egy közúti gebaszból annyi bajom legyen amit a régi motorommal a garázsban is elszenvedtem tisztára "irigylésreméltó"!
Megint tanultunk az esetből! Nem bízunk a jobbra lehúzódó autósnak, nem akar elengedi, csak nagyobb ívben akar kanyarodni balra!
Na fékkarból megúsztuk, de nem neveznék be mégegy ilyen élményre!
Pályázás meg mehet felőlem, simán ok a dolog, csak előtte eljátszom a 24000-es szervízt és a gumiprobléma nálam is fentáll!
Sajnos én is azt tapasztalom ,hogy manapság az index használata "ciki" ! Kiváncsi leszek a média mikor kezd el foglalkozni a témával , szerintem ugyanannyi baleset származik belőle mint a gyorshajtásból.Engem tizenéve így löktek fel ETZ-vel ,nagyobb bajunk nem történt ,de az asszogy azóta nem motorozik. .Hétvégén az M5-ösön jöttem ,sajna a külföldi autósok is átveszik ezt a szép szokást. Jómultkor odamentem egy sráchoz aki elöttem ment és SEHOL nem használt irányjelzőt ,megkérdeztem tőle tudja -e az a kis kar bal oldalon a kormány alatt mire való? Hebegett habogott aztán jött a szokásos hogy ő használta ,csak biztos nem láttam a napsütésben. A legidegesítőbb az egészben ,hogy nem bizonyítható ,téged viszont összetörnek ezek a barmok!
Bud gyógyujjá ,borogasd vodkával belűlről!
A fékkar meg visszanő!
UI: Jó lenne már valami pályázás ,csak nekem is gumiproblmám van!
Bud és Suzzy sem halhatatlan! Me 50.000 motoron töltött kilóméter után, átestem a tűzkeresztségen! Megvoolt életem első (és remélem utolsó) esése!
Ne megy nagy WAS IST DAS, de elég szarul éltem meg!
A helyzet a következő volt:
Mindenki lassan halad mert zebra, meg Stb.! Éppen mivel szembe senki és index sem volt gondoltam kielőzöm az előttem haladó kocsit! (max 20km/h-val ment, én dettó + - 2 km/h) A kocsi INDEX NÉLKÜL ERŐSSEN járda mellől kanyarodott balra de már mikor felében mellette jártam! Neki egy lámpa hátul nekem egy fékkar!
Ciki és elkerülhető lett volna, ha indexel! Bár ugyan szaggatott volt és nem is mentünk gyorsan a lényeg, hogy neki is figyelni kellett volna mert már az előzést megkezdtem!
A legjobb az egészben: Suzzy egy fékkarral megúszta, bevállaltam helyette, a bukógomba se ért le, mert a lábam (CSIZMÁBAN) alatta maradt! Inkább éna pusztuljak, minthogy SUZZYNAK baja essen!
Szóval eghy fékkarból megúszom!
TANÚLSÁG:
-A protektor kell! SOSE menjünk NORMÁL kesztyű nélkül!
Ha nincs proti a kesztyűn akkor most nem gépelek! (alkar dagadt jelenleg is)
-Csizma nélkül soha! Ha nincs csizma a lábamon akkor a motor letekeri a lábfejem! (csak csizmában mindenhova, de a lábam így is sánta most)
-Háton fetrengést kényelmessé tudja tenni egy gerincvédő! Így is fáj a hátam/
KELL, NE SPÓROLJUNK RAJTA!
Gyerekek ésszel, bár kibaszott mákom volt! A fékkaron kívül semmi nem ért le! (leszámítva engem, de én nem számítok, Suzzy ne sérüljön!)
Jó éjt!
Vigyázzatok magatokra és aki legközelebb pólóban motorozik, azt én baszom tökön!
Akkor én mit mondjak.Csigalassú vagyok.
Így jó a PR2ct nekem.Szép a mintája.
Amúgy a metz faja használtban egy 5e-ret birt elöl.Most ért középen 1,5-re.D209-et most koptattam le 6e alatt tövig.Nem volt rossz az sem de nem egy hűha.Mostmár vicces vele a kanyarodás.Mintha úthengert nyomnál le.
Megszokott útvonalamon szintén index nélkül kanyarodott a teherautó balra csak akkor tette ki mikor már félig benne volt mert úgy kényelmes neki.
Én meg majdnem orra állva sasszéztam balról jobbra.
Még szerencse hogy hagytam a megelőzött autó és a teher közt távolságot.
Volt időm kikerülni.
De nem így lett!
Pont mint én.
Bár a lábad húzni fogod sokáig.
Ez is tapasztalat.
Én mindíg a mozgását figyelem a kocsiknak nem a hülye jelzéseit.
Jobbulást mind kettőtöknek
A legjobb az egészben, hogy a csizma tette a dolgát, mert, hogy ne sérüljön a motor esés közben gyorsan alátoltam a lábam!
A kesztyű protektorja is tette a dolgát.
De az, hogy egy közúti gebaszból annyi bajom legyen amit a régi motorommal a garázsban is elszenvedtem tisztára "irigylésreméltó"!
Megint tanultunk az esetből! Nem bízunk a jobbra lehúzódó autósnak, nem akar elengedi, csak nagyobb ívben akar kanyarodni balra!
Na fékkarból megúsztuk, de nem neveznék be mégegy ilyen élményre!
Pályázás meg mehet felőlem, simán ok a dolog, csak előtte eljátszom a 24000-es szervízt és a gumiprobléma nálam is fentáll!
Bud gyógyujjá ,borogasd vodkával belűlről!
A fékkar meg visszanő!
UI: Jó lenne már valami pályázás ,csak nekem is gumiproblmám van!
A lényeg, h egy fékkarból megúsztam!
Mázli is volt!
jó, h nem lett semmi komoly bajod!
bazz, amiket összeszedtél védelmi motyót, most behozta az árát...
Látod?Sok esemény nem Tőled függ, ha lett volna sportdobod, az se ért volna sokkal többet.
SPORTDOBOT MINDENKINEK!
Kell, hogy halljanak!
Bud és Suzzy sem halhatatlan! Me 50.000 motoron töltött kilóméter után, átestem a tűzkeresztségen! Megvoolt életem első (és remélem utolsó) esése!
Ne megy nagy WAS IST DAS, de elég szarul éltem meg!
A helyzet a következő volt:
Mindenki lassan halad mert zebra, meg Stb.! Éppen mivel szembe senki és index sem volt gondoltam kielőzöm az előttem haladó kocsit! (max 20km/h-val ment, én dettó + - 2 km/h) A kocsi INDEX NÉLKÜL ERŐSSEN járda mellől kanyarodott balra de már mikor felében mellette jártam! Neki egy lámpa hátul nekem egy fékkar!
Ciki és elkerülhető lett volna, ha indexel! Bár ugyan szaggatott volt és nem is mentünk gyorsan a lényeg, hogy neki is figyelni kellett volna mert már az előzést megkezdtem!
A legjobb az egészben: Suzzy egy fékkarral megúszta, bevállaltam helyette, a bukógomba se ért le, mert a lábam (CSIZMÁBAN) alatta maradt! Inkább éna pusztuljak, minthogy SUZZYNAK baja essen!
Szóval eghy fékkarból megúszom!
TANÚLSÁG:
-A protektor kell! SOSE menjünk NORMÁL kesztyű nélkül!
Ha nincs proti a kesztyűn akkor most nem gépelek! (alkar dagadt jelenleg is)
-Csizma nélkül soha! Ha nincs csizma a lábamon akkor a motor letekeri a lábfejem! (csak csizmában mindenhova, de a lábam így is sánta most)
-Háton fetrengést kényelmessé tudja tenni egy gerincvédő! Így is fáj a hátam/
KELL, NE SPÓROLJUNK RAJTA!
Gyerekek ésszel, bár kibaszott mákom volt! A fékkaron kívül semmi nem ért le! (leszámítva engem, de én nem számítok, Suzzy ne sérüljön!)
Jó éjt!
Vigyázzatok magatokra és aki legközelebb pólóban motorozik, azt én baszom tökön!
Így jó a PR2ct nekem.Szép a mintája.
Amúgy a metz faja használtban egy 5e-ret birt elöl.Most ért középen 1,5-re.D209-et most koptattam le 6e alatt tövig.Nem volt rossz az sem de nem egy hűha.Mostmár vicces vele a kanyarodás.Mintha úthengert nyomnál le.