Sziasztok!
mi is hazaértünk gond nélkül
igaz kivasaltam egy macsekot de nem lett gáz
a túra meg király volt
gyönyörű hely,jó utak,na meg jó kis lábtartó koptatós kanyarok
egyszóval fantasztikus volt
A kanyarokban nyilván én lennék ezen a fórumon a leglassabb, igazából csak azt akartam mondani, hogy mennyire nagy a különbség még egy magamfajta kezdőnek is a 2 motor között.
Őőőőő a kanyarok neked magától értedődőek.Énnekem még gondot okoznak.Lassúnak és béna kacsának érzem magam a többiekhez képest.
A többi jó nagyon.5e felett az igazi.Csukló meg megszokja.
Megvolt a hétvége, megvoltak az első tapasztalatok.
Belement 700km, fáj a csuklóm mint a barom .
Ami biztos, hogy a GS és eközött a gép között érezhetően eltelt 20-30 év és itt most nem arról beszélek, hogy mindenhol 100x erősebb és 100x nyomatékosabb, hanem arról, hogy mennyire kezes, magától értetődő és könnyed minden kanyar és úgy általában az egész vezetés.
Van egy GS-es kolléga, ma mentünk együtt. Amíg nekem is GS-em volt, mindig panaszkodott, hogy a kanyarokban rám vár. Most bármikor körbe tudtam volna rajzolni bármelyik kanyarban a motor erejétől függetlenül. Pedig ő nem lett rosszabb és én se jobb. Cseréltünk motort, utána csak hüledezett, hogy ugyanazokban a kanyarokban az egyikkel "küzd", a másikkal pedig magától értetődő, hogy a kanyar beveszi. Folyamatosan azt mondta, hogy "mintha kötélen húznák az íven". Mondta, hogy "Persze, persze erősebb, de ez közel sem annyira fontos és szembeötlő, mint amennyivel kezesebb."
Príma szerkezet, majd ha 5000 fölé is forgathatom de jó lesz... .
mi is hazaértünk gond nélkül
igaz kivasaltam egy macsekot de nem lett gáz
a túra meg király volt
gyönyörű hely,jó utak,na meg jó kis lábtartó koptatós kanyarok
egyszóval fantasztikus volt
Csak hiányzott a vaskereskedés hátúlról.
Mert: injectoros és jobban rángat, a futómú valóban más meg jobb, de a súlypont és az üléspóz nagyon más! ÉG és FÖLD.
DE GYÁRI GUMIVAL NE DÖNTÖGESS! ÉS SOSE ADD KÖLCSÖN SENKINEK!
Nem irigység, hanem te se örülnél, ha összecsuknák!
Az enyémre pl apám se ülhet pedig van rutinja (20 év verseny és hivatás) és még pénze is volt benne amikor vettem!
Nekem elég szélsőséges.A tegnapi lassú menetemmel 5.5 volt.Néha meg 7.2-t mérek.
Jó asszem ez mintha kétgyertyás lenne de akkor is.
A többi jó nagyon.5e felett az igazi.Csukló meg megszokja.
Belement 700km, fáj a csuklóm mint a barom .
Ami biztos, hogy a GS és eközött a gép között érezhetően eltelt 20-30 év és itt most nem arról beszélek, hogy mindenhol 100x erősebb és 100x nyomatékosabb, hanem arról, hogy mennyire kezes, magától értetődő és könnyed minden kanyar és úgy általában az egész vezetés.
Van egy GS-es kolléga, ma mentünk együtt. Amíg nekem is GS-em volt, mindig panaszkodott, hogy a kanyarokban rám vár. Most bármikor körbe tudtam volna rajzolni bármelyik kanyarban a motor erejétől függetlenül. Pedig ő nem lett rosszabb és én se jobb. Cseréltünk motort, utána csak hüledezett, hogy ugyanazokban a kanyarokban az egyikkel "küzd", a másikkal pedig magától értetődő, hogy a kanyar beveszi. Folyamatosan azt mondta, hogy "mintha kötélen húznák az íven". Mondta, hogy "Persze, persze erősebb, de ez közel sem annyira fontos és szembeötlő, mint amennyivel kezesebb."
Príma szerkezet, majd ha 5000 fölé is forgathatom de jó lesz... .
Mindenesetre köszi!