Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itten óránként váltja egymást a verőfényes napsütés és a szakadó eső.
kisvárda verőfényes napsütés egész nap, motorozás helyett kapu készítés...
Hajrá.
Megvaaaaaaan .
Most mobiénetről vagyok, így részleteket nem tudok írni. Kalandos volt, 2 eltévedéssel, jó nagy esővel, emiatt 4 óra volt a 150 km, igaz abból 2-t álltunk.
A két motor össze sem hasonlítható. Annyira sima, könnyed, kezes, magától értetődő a gép kezelése. És mindenhol mennydörgés kísér, pedig 5000 főlé nem forgathatom . Ez nagyon durva lesz...
Szia! Merre lax helyileg? Csak azért kérdezem mert ha Bp. vagy környéke, akkor gyere el személyesen vagy beszéljünk meg egy talit, és akkor megmutatom hogy mien a tükör. Ha tényleg kell akkor meg kitalálunk rá vmi árat. Ha pedig vidék akkor lefényképezem és meg tudod nézni.
Ahogy elnézem, már mindenki pihen a kisebb körre!
Ami belefér a kisebb körbe
Messze.Csesznek?
Merre menjünk helyetted?!?
Okés.
Menjetek helyettem is egy kört Holnap szolgálat van
Cso.
Attól függ, mikor végzek a melóval. Ha 3-4-ig végzek, akkor még jó lehet.
Holnap du. mennyire esélyes Neked egy kisebb kör?
Üdv!
Hello!
Sziasztok!
Szerencsére én már úgy vettem, hogy cserélve volt a hengerfej.
Nem ismerem a motort és az előzményeit sem. Nem láttam még ilyen kipuffszelep leszakadást V2-be, de Te úgylátom jobban képbe vagy Én csak odafordultam és láttam, h a V2 vérzik...
Tökéletes!
Jaja.Ilyenre emlékszem.Simán leszakad de csak jóindulatból változtattak és nem jött be nekik.Van ilyen.
Gyárilag visszavezették a hűtést a szelepekhez.
Az első dolog, amit meg kell csinálni ezeken, hogy lezárod ezeket a csöveket, ugyanis nem bírják a hőingadozást.
Jóez.
Nem cserélték garanciában a hengerfejet a gépen?
Gondolom a motorban tízezer körül van, akkor szokott szakadni a szelep.