Megvaaaaaaan .
Most mobiénetről vagyok, így részleteket nem tudok írni. Kalandos volt, 2 eltévedéssel, jó nagy esővel, emiatt 4 óra volt a 150 km, igaz abból 2-t álltunk.
A két motor össze sem hasonlítható. Annyira sima, könnyed, kezes, magától értetődő a gép kezelése. És mindenhol mennydörgés kísér, pedig 5000 főlé nem forgathatom . Ez nagyon durva lesz...
Szia! Merre lax helyileg? Csak azért kérdezem mert ha Bp. vagy környéke, akkor gyere el személyesen vagy beszéljünk meg egy talit, és akkor megmutatom hogy mien a tükör. Ha tényleg kell akkor meg kitalálunk rá vmi árat. Ha pedig vidék akkor lefényképezem és meg tudod nézni.
Nem ismerem a motort és az előzményeit sem. Nem láttam még ilyen kipuffszelep leszakadást V2-be, de Te úgylátom jobban képbe vagy Én csak odafordultam és láttam, h a V2 vérzik...
Gyárilag visszavezették a hűtést a szelepekhez.
Az első dolog, amit meg kell csinálni ezeken, hogy lezárod ezeket a csöveket, ugyanis nem bírják a hőingadozást.
Most mobiénetről vagyok, így részleteket nem tudok írni. Kalandos volt, 2 eltévedéssel, jó nagy esővel, emiatt 4 óra volt a 150 km, igaz abból 2-t álltunk.
A két motor össze sem hasonlítható. Annyira sima, könnyed, kezes, magától értetődő a gép kezelése. És mindenhol mennydörgés kísér, pedig 5000 főlé nem forgathatom . Ez nagyon durva lesz...
Az első dolog, amit meg kell csinálni ezeken, hogy lezárod ezeket a csöveket, ugyanis nem bírják a hőingadozást.
Gondolom a motorban tízezer körül van, akkor szokott szakadni a szelep.