Nekem soha nem volt ilyenem, haver szívott be vele nagyon. Én csak Yamahákkal főleg Jogokkal (minarelli blokk) foglalkozom, ami ezen felül szóbajöhet az a Piaggio nagy blokkja vagyis a 180as Runner, 150-es Skipper meg még csomó motor van amibe ezt a blokkot rakták. Ezen típusokra esküszöm. Persze mindenki másra adja áldását
Nem hinném.A legérdekesebb hogy az alatt az öt év alatt csak mechanikus hiba volt a gépen.Két kompresszor egy kompresszorcső és slussz.Inyektorrt én vakrtam ki a koszból vettem egy teljes rendszert talán 25e ért de nem kellett.
Na ennyit a ha beszarik rohadt drága dologhoz.
A gond hogy sok elemből áll.Normál szerelő nem is tudja mit csináljon csak vaktában tapogatózik.
Egy hőgombahibánál első reflex karbishoz szokott zseniknél hogy dugó+fúrás.Megvan és ni még mindíg szar.Majd egyenként kicserélteti a tulajjal az egész rendszert és még mindíg szar.Na ott kezdődik a karbissá alakítás,eladás,bontás.Holott egy 4e Ft os jeladó a gáz.
Jó az az injektoros robcsi, csak javítani ne kellejen, általába annyiba kerül a javítása mint egy komplett karbis motor Ha beszarik az injektor az a baj, h karbissá átalakítani se olcsó. Vigyázni ezen gépekkel, pedig tényleg nagyon vonzó az az 1.8-2 lityós fogyasztás
Ehh tudod hogy a szerelem vak és még fáj is néha.
Mondom.Belepróbálok oszt ha szívok akkor szívok.Ha nem akkor is.Mert nem japán.Volt eddig hogyaszongya 3 Fiatom és egy aprilia inyektoros robcsim.
TRIUMPH SPRINT ST 955I,2000ES evjarat-ba kellene egy hajtokar.Ez KB olyan mintha a TL leszakadó szelepe miatt aszondanánk minden 650-es SV szar úgy ahogy van.
A mostani motorrevűben volt egy használtteszt Tigerről ott a melegítés alatti picit csipegetett olajon és a nagy csattnál szétnyíló váznyakról meg letört kormányhatárolóról beszéltek.Más hibát nem írtak.
Nameg talán a 20e-enkénti szelephézagállítási maceráról.
Nekem meg annyit javasoltak anno, hogy egy adott fordulaton ne menjek sokat. Magyarul autopalya egy bizonyos sebessegre beallva nem megengedett A lenyeg, hogy mindig valtozzon a terheles, hol jobban, hol kevesbe terheld. A legjobb talan varosi fogralomban bejaratni, vagy kanyargos fouton, ahol van gyorsitas, motorfek stb valtakozva
Sanyi!
Tegnap vettem észre, hogy a motoromban maradtak az emelőszemek. (Csavarok)
Nem tudom megmondani, mikor tudok velük kiugrani, de nem felejtem el! (Felírom ) Remélem nem nagyon hiányzik!
Éppen ma volt nálam egy ügyfél, kikísértem az autóhoz, láttam motoros poszter a csomagtartóban. Kérdeztem, hogy motorozik-e és ha igen mivel. Éppen egy ilyet is említett a motorjai között ( speed triple ). Mondta, hogy nagyon tolós verda, úgyhogy jobban szereti a K1200-at de leginkább a GS1200-at. Jó lehet egy ilyen ménesből válogatni...
A gombán az elhajlott csavart szeretném cserélni és nincs ráírva hogy milyen kéne bele.