Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vázcsavarok 12,2es vagy 14,4es keménységűek?
A gombán az elhajlott csavart szeretném cserélni és nincs ráírva hogy milyen kéne bele.
Sajnos ilyen balfaszok mindig is lesznek, ennek tehetsz fel akármit :(
Eltaposni csak a lassúkat lehet!
Fr, látod, még a megkülönböztető jelzés se számít

lásd ezt.Bár lehet olvastad

Szóval, asszem a villiogó LEDsor kevés lesz a mai magyar utakra .Lehet, h a kiput előre kéne kivezetnem?S ha hallják, nem próbálnak meg eltaposni?
Tökmindegy mi csak minél fiatalabb legyen.A 0 Km es az igazi.És olcsó.Bár a minarellit nagyon tudtam utálni a hihetetlen szar karbi elhelyezés miatt.
Nekem soha nem volt ilyenem, haver szívott be vele nagyon. Én csak Yamahákkal főleg Jogokkal (minarelli blokk) foglalkozom, ami ezen felül szóbajöhet az a Piaggio nagy blokkja vagyis a 180as Runner, 150-es Skipper meg még csomó motor van amibe ezt a blokkot rakták. Ezen típusokra esküszöm. Persze mindenki másra adja áldását
Nem hinném.A legérdekesebb hogy az alatt az öt év alatt csak mechanikus hiba volt a gépen.Két kompresszor egy kompresszorcső és slussz.Inyektorrt én vakrtam ki a koszból vettem egy teljes rendszert talán 25e ért de nem kellett.
Na ennyit a ha beszarik rohadt drága dologhoz.
A gond hogy sok elemből áll.Normál szerelő nem is tudja mit csináljon csak vaktában tapogatózik.
Egy hőgombahibánál első reflex karbishoz szokott zseniknél hogy dugó+fúrás.Megvan és ni még mindíg szar.Majd egyenként kicserélteti a tulajjal az egész rendszert és még mindíg szar.Na ott kezdődik a karbissá alakítás,eladás,bontás.Holott egy 4e Ft os jeladó a gáz.
Jó az az injektoros robcsi, csak javítani ne kellejen, általába annyiba kerül a javítása mint egy komplett karbis motor Ha beszarik az injektor az a baj, h karbissá átalakítani se olcsó. Vigyázni ezen gépekkel, pedig tényleg nagyon vonzó az az 1.8-2 lityós fogyasztás
Ehh tudod hogy a szerelem vak és még fáj is néha.
Mondom.Belepróbálok oszt ha szívok akkor szívok.Ha nem akkor is.Mert nem japán.Volt eddig hogyaszongya 3 Fiatom és egy aprilia inyektoros robcsim.

Ha innen nézzük annyira nem vészes egy hajtókar.
Egyébként a lényeg nem ez, hanem majd figyeld meg mikorra és mennyiért lesz.
Ebből fut itthon 10, abból meg 1000 :)
TRIUMPH SPRINT ST 955I,2000ES evjarat-ba kellene egy hajtokar.Ez KB olyan mintha a TL leszakadó szelepe miatt aszondanánk minden 650-es SV szar úgy ahogy van.

A mostani motorrevűben volt egy használtteszt Tigerről ott a melegítés alatti picit csipegetett olajon és a nagy csattnál szétnyíló váznyakról meg letört kormányhatárolóról beszéltek.Más hibát nem írtak.
Nameg talán a 20e-enkénti szelephézagállítási maceráról.
Sziasztok
Tesanyi pénteken összerekás van, úgy néz ki meglessz minden cucc!
Sziasztok. 2004-es SV 650-hez keresek első és hátsó ülést. nem baj, ha szakadt, csak törött ne legyen.
Triumph fanok, olvassatok bele az alkatrészes topicba... Ennyit erről...
Nekem meg annyit javasoltak anno, hogy egy adott fordulaton ne menjek sokat. Magyarul autopalya egy bizonyos sebessegre beallva nem megengedett A lenyeg, hogy mindig valtozzon a terheles, hol jobban, hol kevesbe terheld. A legjobb talan varosi fogralomban bejaratni, vagy kanyargos fouton, ahol van gyorsitas, motorfek stb valtakozva
nem gond...legközelebb kiveszem....
Sanyi!
Tegnap vettem észre, hogy a motoromban maradtak az emelőszemek. (Csavarok)
Nem tudom megmondani, mikor tudok velük kiugrani, de nem felejtem el! (Felírom ) Remélem nem nagyon hiányzik!
csak hülyültem... gondoltam h nem folytattad le szegényt
mondjuk ez a puszi jel: nem tom miért lett beszúrva ide...
leginkább csak bambán mosolyogni szerettem volna...
Éppen ma volt nálam egy ügyfél, kikísértem az autóhoz, láttam motoros poszter a csomagtartóban. Kérdeztem, hogy motorozik-e és ha igen mivel. Éppen egy ilyet is említett a motorjai között ( speed triple ). Mondta, hogy nagyon tolós verda, úgyhogy jobban szereti a K1200-at de leginkább a GS1200-at. Jó lehet egy ilyen ménesből válogatni...
Gyere egy pályanapot és rájössz! Amúgy ez csak állambácsi felé 25 kW! Még az ex miatt kellett, hogy vezethesse, de szerencsére sosem ült rá!
Megbocsájtható!
nem kell senkinek a kis 25kw-osod, ide csak nagyfiúk járnak