Jó lenne már összehozni egy jó kis sv-s pályatalálkozót valahol! Mike-val már beszéltünk egy euroringről ,ott még úgysem voltam.
Egyébként tegnap(elött) dumáltam srácokkal a pályán ,és mindenki eggyetértett ,hogy évente egyszer végig kell járni a magyar pályákat ,mert mindenhol csak fejlődhet az ember! Utcán is teljesen másképp mozogsz a motoron ,és nem parázol rögtön ha hibázol!
Mondjuk két túra közé egy pályanap?
Egyetértek veled Roadking! Ezen a kis SV szövegen fel tudom húzni magam! Te vagy a legjobb példa rá, hogy megy ez a gép. A két kezemet adnám ha úgy tudnék menni mint te.
Odzsee! Jól beszélsz! Tanulni kell ,de csak azoknak akik képesek is a tanulás tudományára! Sok fiatal kiseggeli a 7-8 évet a diplomáért aztán él tovább apuci pénztárcájából ,ahelyett ,hogy kitermelné az öregapja nyugdíjját ,akár kétkezi munkából!Na erről ennyit!
Viszont kicsit fényezem magam!
Kinn voltam a ringen(Lassú csoport) kb 10 en voltunk Gsxr ,, zxr egy Transalp meg én a kis sv-vel.Senki nem akart köridőket döntögetni -ezt le kell szögeznem -de talán egy ember volt gyorsabb nálam. Na ennyit a kis gyengusz sv-ről!
Műfogsor? Ha kiveszem, nagyobbat lehet nyalni.
Nem fájó izületek? Több pózban is lehet nyalni.
Lekerülő hályog a szemről? Újra látom amit 40 évig nyaltam.
Nem tudom hogy ilyenekre gondoltál az apró örömöknél?
Nem értek veled egyet.
Mi az hogy 23 évesen nincs mit spórolni,meg hogy ha nem jársz egyetemre,akkor senki vagy?Nekem van egy érettségim és egy szakmunkásom.És rohadt érdekes módon a szakmámban már a szakmunkás suli alatt el tudtam helyezkedni.23 évesen vettem magamnak egy mai viszonlyatban is luxusnak számító autót,pár éve egy motort és vígan eltartom magam úgy hogy spórolok is bőven mellette.Sőt annyi munkám van,hogy reggel 5-kor kelek és estére érek haza a melóbol és még nem vagyok 30 éves.
Pont ez a baj a mai fiatalokkal,hogy már senki nem akar rendes munkát végezni.Mindenki csak ülne egész nap az irodában és nagy lét akar keresni a billentyűzet verésével.Érdekes módon senki nem akar szakmát tanulni és koszos melót végezni egész nap.Pedig lassan de biztosan változik a helyzet itthon.Már alig van szakmunkás és egyre több az egyetemet végzett über okos ember,akik semelyik cégnek nem kellenek,mert dunát lehet rekeszteni velük és "túlképzettek".Már eljött az az idő,hogy az egyetemet végzett embernek mondom azt,hogy "két sajtburgert és egy nagykrumpit kérek".Többször hallani a médiában is munkaerő hiány van a szakképzett emberek terén.Egy jólképzett szakember ma többet keres,mint egy diplomával rendelkező,ez is érdekes nem?
Szóval azt javaslom a sok pályakezdőnek,hogy ha meg akar élni,akkor szakmát tanuljon,ne a diplomán járjon az esze,mert a paírt feldughatja magának majd 30 évesen,amikor nem fog kelleni sehova.Csak pár példa:Hol a francban talál az ember manapság jó kőművest például a saját háza építéséhez?Sehol,ha talál is az is napi 10.000-ért jön dolgozni és egész nap iszik.De kénytelen megfizetni az ember,ha építkezni akar.De ha rendszergazdát vagy informatikust vagy pénzügyi embert keresel,akkor kérdés nélkül találsz az állásbörzéken egy vagonnyit belőlük.A részeg kőművesnek mindíg lesz melója,de diplomás informatikus meg az utcán van mert nem kell senkinek.
Respekt az összes fizikai munkát végző melósnak.Ezért becsülöm Sanyit is,többféle melója van.Ha kétdiplomás közgazdász lenne,lehet hogy minden reggel egy expressz-el kellene kezdenie a napot.
jegember: hát igen. vagy a rosszul beállított fényszórósakat kiszűrni, pl. ...stb-stb.
577-túra: azt vágjátok, hogy Besztercebányán hogy kell elkerülni a fizetős szakaszt? Én sokat jártam Krakkóba, és megvan (bár az elején mindig Moha Bá segítségét kell kérnem).
"lekaptak 63-mal, az 50-es tábla után"
Erre mondom, hogy a Sündörség szarjon sünt, hogy ilyennel foglalkozik. Fotózza le azt, aki 100-al megy a 50-as táblánál vagy 200-al az autópályán.
Persze ez nem mentség arra, hogy gyorshajtottál, de a rendőrségnek ugyanannyi erőforrásba kerülne sokkal több büntit szedni és kicsit elrettenteni a népet.
Pest belterületén sok az a 110.Ott 60-70 főközlekedésin még elmegy.Jó közelítéssel rádobok egy 10-20 at.Az még ki lehet pénzben köhögni.
Még nm jött csak egy 30-ról 60-as de elévült így nem kell fizetnem.
nézegettem, béka segge alatt az árak. már annyiért szórják, mint régebben a top kis-SV-ket. Nagy-SV árban már simán van. (pedig a pénz enyhén szólva sem javul). De amikor én azt képzelem magamról, hogy már megszoktam a kis SV-t, akkor "követő" gáz helyett húzok egy csutkát 4-5kRPM-ről, és máris megbizonyosodok, hogy van még mihez felnőni.
én úgy vagyok vele, h a Bp táblán belül biztonságban érzem magam. Ha más városban vagyok, fosok. Itt Bp-n nagyjából azért tudom, hol lehet tépni és hol nem. Autóval 100-110 az, amit úgy utazónak érzek (ne nyissunk róla vitát léci), és sose fotóztak le (lekopogom). Motorral azért nem megyek ennyire gyorsan :-). De lakott területen kívül, vagy idegen városban, többnyire betartom. Ja, múltkor nyugis cruise-olós tempóval megyek, erre nagyorosziban lekaptak 63-mal, az 50-es tábla után... azért nem fékeztem nagyobbat, mert a gyerek felébredt volna. De ha már elkaptak, nem téptem a szám meg nem arcoskodtam, feladtam csekken (megkenés föl se merült), ez az ára. Jót mértek, a gps is 62-t mutatott...
Ma egyébként Sanyitól visszafelé 2x váltották rám a sávot, mindkétszer fékezéssel "hátrébb mentem" és nyomtam a kürtöt. Az egyik azt se tudta, hol vagyok, a másik elnézést kért.
Egyébként tegnap(elött) dumáltam srácokkal a pályán ,és mindenki eggyetértett ,hogy évente egyszer végig kell járni a magyar pályákat ,mert mindenhol csak fejlődhet az ember! Utcán is teljesen másképp mozogsz a motoron ,és nem parázol rögtön ha hibázol!
Mondjuk két túra közé egy pályanap?