sziasztok!
van egy destone 120/100-as 18"-os gumim eladó a bridgestone-nak a 110/100 nak felel meg kb egyáltalán nem széles ahhoz képest hogy 120-as természetesen használt olyan 60%-os kb! ha érdekel valakit jelezzen!
sziasztok!
van egy kb 60%-os átsó gumim 18"-os rmx en volt ha érdekel valakit jelezzen 120/100 de destone és ez méretben a bridgestone-nak a 110/100-as gumijának felel meg egyáltalán nem széles ahhoz képest hogy 120-as!
olaj az van benne ,pont amennyi kell,majd kipróbálom h bedöntve mit reagál a fék ,am a tárcsa nem hiszem h elgörbült volna mert nem is mentem semmi olyan sziklás helyen,de még csak nem is sikerült perecelnem vele .de azért átnézem!
Vagy kevés az olajad és levegőre megy ha bedől a motor, vagy meg van ütve a tárcsád és az nyomkodja a munkahengert. Utóbbit gyorsba tudod ellenőrizni, forgasd meg a kereket és sassold a féknél a tárcsát, üt vagy nem.
Az olajszintet is egyszerű
Hali,ma menet közbe tapasztaltam olyat h a hátsó fékpedálnak néha nincs ellenállása,és nem is fog a fék,majd ha felengedem a pedált és újra lenyomom akkor megint jó,de csak néha csinálja ezt.
légteleníteni kéne ?
Lehet tudok nekd segíteni rm 250-es vázügyében, nagy valószínűséggel szétbontok egyet január végefelé (1995-öst), írj e-mailt: szeman.zsolt@freemail.hu
Nézegettem az eleje rendbe van a váz a gyanús mint ahogy utólag kiderült karmbolos váz.Ha találnék bontva 250-e rm vázat szívesebben venném meg azt csak az a gond ,hogy nem találok.
Ezt írhattad volna előbb is.
Ha az a célod, hogy ne verjenek át az évjáratban és tudd mit is kell figyelni, akkor azzal nem sokra mész, amit írtam, szerintem.
Idomokat ne figyeld, cserélhető, meg úgy is csak egyik helyen cserélték a farok és fejidomokat. Ami tuti szűrő, ha le tudod venni a rezot és benyúlni a powerhez. 2004 előtt 2 csatornás, 2004-től egycsatornás. Egyébként is javallott suzukinál ezzel kezdeni, ha az eladó engedi, mert típushiba, hogy dugóra mászik, törik, stb. Olyat is láttam, amiből kivették, mert eltört, de az érezhető a motornál is ha mész vele, hogy alul nem akar menni, amikor meg eléri a fordulatot megugrik. Ami tán még egyszerűbb, 2004 előtt ilyen a légszűrő (3 háromszög féle)2004 től meg "rácsos" Ha ez sem elég, elég, akkor még az első fékfolyadék tartály környéke. 2004 előtt hátul csatlakozik a fékcső.2004-től meg elől csatlakozik hátsó fékfolyadék tartály megint elég szembetűnő.
Mondanám a kormányt, hogy 2004 ig hegesztett vaskormány, 2004 után meg merevítős alu, de ez is cserélhető...úgyhogy inkább azt mondom nézd meg a himbát, ha van kutyacsont, akkor 2004 előtti, ha nincs, akkor 2004 es vagy újabb. Na ezzel már tudsz egy rakat dolgot, hogy lehet eldönteni, hogy 2004 től öregebb vagy 2004es esetleg fiatalabb. A K5,K6 nál a láncvezető betét műanyaga üreges, míg a régebbieknél teli, nem látod a láncot, ha oldalról belenézel. Szintén K5,K6 nál a hátsó féktárcsavédő már nem szögmérőhöz hasonlít, hanem egy darab lemez.
K5,K6 nál már gumibakos a kormány lefogó, nincs beleöntve a felső kiflibe, illetve K6 nál már nem két önálló kormány lefogó van, hanem egy négyzet az egész, felülről ránézel, van benne egy X. Pontos évjárat egyébként vázszám alapján , vagy szét kell borítani apró darabokra
Viszont ha rám hallgatsz, ne az évjáratot nézd, 2008 ast is vehetsz sokkal szarabb állapotban, mint 2001-et, azt a részét mondjuk értem, hogy 2001 et nem akarsz venni 2008 as áron
Sok sikert a vételhez és utána jó motorozást!
Elhajlott a vázad? Bár első futómű hiba is lehet.
A komplett RMX250 elejét(kerék, fék, befogók, teló) szerintem bele tudod tenni az RM250 mocidba, persze ha a vázad van elmenve, akkor nem mész vele semmire. Méricskélni kéne, meg személyesen csekkolni, látatlanba ne vedd meg.
Szerintem először is derítsd ki pontosan miért megy 2 nyomon.
Ha ez megvan, tudod mit kell cserélni.
Szerintem RM250 vázat is kapsz tuti, bontottak belőle már rengeteget.
Köszönöm a segítséged. Azért kérdeztem mert tervezem, hogy veszek egy rm-125 öt, és érdekelt hogy az évjáratok között milyen különbség van, mert ránézésre 8 éven át ugyanúgy néznek ki és azért jó tudni hogy majd mire figyeljek.
Heló!
Közi az infókat.Sokat segítettél.2 nyomon fut a gép elég rendesen.Ezért gondolkoztam abban hogy erre csak a vázat lengővilla első teló nélkül átrakom.Hát most nem tudom mit csináljak.
Szia!
Értsd úgy valami változott, azt nem bogarásztam ki mi.
2001-ről 2002-re változott: karbi, kuplung, első teleszkóp, himba, kormány befogó
2002-ről 2003-ra:karbi,power,hátsó oldal idom,első teló,hátsó fékpedál,hátsó teló,hátsó kerék, lábtartó,kormány befogó
2003-ról 2004-re: karbi, légszűrő, gyújtás elektronika, power,első teló,első sárvédő,első fék,tank,hátsó fék,himba,hátsó teló, lengő villa,hátsó kerék,kormány befogó,váltó
2004-ről 2005-re: karbi, gyújtás elektronika,első fék munkahenger,első teló,első fék,első kerék,kormány,hátsó fék,hátsó teló,lengő villa,hátsó kerék, ülés,kormány befogó
2005-ről 2006-ra: karbi,első teló,hátsó teló,hátsó kerék,kormány befogó
A 2007 és 2008 as lényegében az előző évekből van összevadászva, azaz ezek sem egyformák.
Nem tudom miért kérdezted, de ez van, sok apró változtatás.
Elsősorban a futómű és a motor nyomatékot befolyásoló dolgokban(karbi, stb.) szinte minden évben, de másutt is vannak apróbb-nagyobb változtatások.
Szia!
A tuti az ha mérsz, mert a képekről nem derül ki az évjárat, méricskélés nélkül szerintem ne menj bele a vételbe.
Első telónál kormánybefogó átmérőket, féknyerget, első tengelyt.
A váznál meg jó sok dolgot meg kéne nézni...
Az RMX250 92-94 lehet, az RM250 93-95 környékére saccolom.
Nézzük a 94 et mind2 ből. 94 RM250 váz 94 RMX250 váz
Ami kapásból szúrja a szemem a hengerfejnél lévő blokk felfogató helye, RM250 felül, RMX en elől, de más is eltér, a váz egyezésre én nem fogadnék.
Első kerék tengely eltérő szerintem, azaz nem lesz jó a teló sem, csak befogó meg komplett elejével esetleg.
Azt tudom mondani, amit az elején, hogy méricskélj, de nem fogadnék nagy összegben, hogy az RMet át tudod építeni az RMX vázba faragás nélkül, egyébként mi baja az RM váznak?
Üdv!
Az a kérdésem lenne ,hogy ez a kék rmx váz és annak első telóvédőjei jók lehetnek-e az rm-hez?Ránézésre ugyanaz de nem vagyok biztos benne.A képeken látszik melyik két motorról lenne szó.
Előre is köszi
Sziasztok! Valaki megtudja mondani hogy az RM125 2001-2008 között átment valami változáson? Gondolok itt a blokkra telókra...stb, mert 2001-től ugyanúgy néznek ki csak a matrica más. Előre is köszönöm.
van egy destone 120/100-as 18"-os gumim eladó a bridgestone-nak a 110/100 nak felel meg kb egyáltalán nem széles ahhoz képest hogy 120-as természetesen használt olyan 60%-os kb! ha érdekel valakit jelezzen!
van egy kb 60%-os átsó gumim 18"-os rmx en volt ha érdekel valakit jelezzen 120/100 de destone és ez méretben a bridgestone-nak a 110/100-as gumijának felel meg egyáltalán nem széles ahhoz képest hogy 120-as!
Köszi a tippeket!
Az olajszintet is egyszerű
légteleníteni kéne ?
Itt megtalálsz mindent.
http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Írtam mailt.
Lehet tudok nekd segíteni rm 250-es vázügyében, nagy valószínűséggel szétbontok egyet január végefelé (1995-öst), írj e-mailt: szeman.zsolt@freemail.hu
Ha az a célod, hogy ne verjenek át az évjáratban és tudd mit is kell figyelni, akkor azzal nem sokra mész, amit írtam, szerintem.
Idomokat ne figyeld, cserélhető, meg úgy is csak egyik helyen cserélték a farok és fejidomokat. Ami tuti szűrő, ha le tudod venni a rezot és benyúlni a powerhez. 2004 előtt 2 csatornás, 2004-től egycsatornás. Egyébként is javallott suzukinál ezzel kezdeni, ha az eladó engedi, mert típushiba, hogy dugóra mászik, törik, stb. Olyat is láttam, amiből kivették, mert eltört, de az érezhető a motornál is ha mész vele, hogy alul nem akar menni, amikor meg eléri a fordulatot megugrik. Ami tán még egyszerűbb, 2004 előtt ilyen a légszűrő (3 háromszög féle) 2004 től meg "rácsos" Ha ez sem elég, elég, akkor még az első fékfolyadék tartály környéke. 2004 előtt hátul csatlakozik a fékcső. 2004-től meg elől csatlakozik hátsó fékfolyadék tartály megint elég szembetűnő.
Mondanám a kormányt, hogy 2004 ig hegesztett vaskormány, 2004 után meg merevítős alu, de ez is cserélhető...úgyhogy inkább azt mondom nézd meg a himbát, ha van kutyacsont, akkor 2004 előtti, ha nincs, akkor 2004 es vagy újabb. Na ezzel már tudsz egy rakat dolgot, hogy lehet eldönteni, hogy 2004 től öregebb vagy 2004es esetleg fiatalabb. A K5,K6 nál a láncvezető betét műanyaga üreges, míg a régebbieknél teli, nem látod a láncot, ha oldalról belenézel. Szintén K5,K6 nál a hátsó féktárcsavédő már nem szögmérőhöz hasonlít, hanem egy darab lemez.
K5,K6 nál már gumibakos a kormány lefogó, nincs beleöntve a felső kiflibe, illetve K6 nál már nem két önálló kormány lefogó van, hanem egy négyzet az egész, felülről ránézel, van benne egy X. Pontos évjárat egyébként vázszám alapján , vagy szét kell borítani apró darabokra
Viszont ha rám hallgatsz, ne az évjáratot nézd, 2008 ast is vehetsz sokkal szarabb állapotban, mint 2001-et, azt a részét mondjuk értem, hogy 2001 et nem akarsz venni 2008 as áron
Sok sikert a vételhez és utána jó motorozást!
A komplett RMX250 elejét(kerék, fék, befogók, teló) szerintem bele tudod tenni az RM250 mocidba, persze ha a vázad van elmenve, akkor nem mész vele semmire. Méricskélni kéne, meg személyesen csekkolni, látatlanba ne vedd meg.
Szerintem először is derítsd ki pontosan miért megy 2 nyomon.
Ha ez megvan, tudod mit kell cserélni.
Szerintem RM250 vázat is kapsz tuti, bontottak belőle már rengeteget.
Közi az infókat.Sokat segítettél.2 nyomon fut a gép elég rendesen.Ezért gondolkoztam abban hogy erre csak a vázat lengővilla első teló nélkül átrakom.Hát most nem tudom mit csináljak.
Értsd úgy valami változott, azt nem bogarásztam ki mi.
2001-ről 2002-re változott: karbi, kuplung, első teleszkóp, himba, kormány befogó
2002-ről 2003-ra:karbi,power,hátsó oldal idom,első teló,hátsó fékpedál,hátsó teló,hátsó kerék, lábtartó,kormány befogó
2003-ról 2004-re: karbi, légszűrő, gyújtás elektronika, power,első teló,első sárvédő,első fék,tank,hátsó fék,himba,hátsó teló, lengő villa,hátsó kerék,kormány befogó,váltó
2004-ről 2005-re: karbi, gyújtás elektronika,első fék munkahenger,első teló,első fék,első kerék,kormány,hátsó fék,hátsó teló,lengő villa,hátsó kerék, ülés,kormány befogó
2005-ről 2006-ra: karbi,első teló,hátsó teló,hátsó kerék,kormány befogó
A 2007 és 2008 as lényegében az előző évekből van összevadászva, azaz ezek sem egyformák.
Nem tudom miért kérdezted, de ez van, sok apró változtatás.
Elsősorban a futómű és a motor nyomatékot befolyásoló dolgokban(karbi, stb.) szinte minden évben, de másutt is vannak apróbb-nagyobb változtatások.
A tuti az ha mérsz, mert a képekről nem derül ki az évjárat, méricskélés nélkül szerintem ne menj bele a vételbe.
Első telónál kormánybefogó átmérőket, féknyerget, első tengelyt.
A váznál meg jó sok dolgot meg kéne nézni...
Az RMX250 92-94 lehet, az RM250 93-95 környékére saccolom.
Nézzük a 94 et mind2 ből.
94 RM250 váz
94 RMX250 váz
Ami kapásból szúrja a szemem a hengerfejnél lévő blokk felfogató helye, RM250 felül, RMX en elől, de más is eltér, a váz egyezésre én nem fogadnék.
Első kerék tengely eltérő szerintem, azaz nem lesz jó a teló sem, csak befogó meg komplett elejével esetleg.
Azt tudom mondani, amit az elején, hogy méricskélj, de nem fogadnék nagy összegben, hogy az RMet át tudod építeni az RMX vázba faragás nélkül, egyébként mi baja az RM váznak?
http://racing-bazar.hu/motorke...
Az a kérdésem lenne ,hogy ez a kék rmx váz és annak első telóvédőjei jók lehetnek-e az rm-hez?Ránézésre ugyanaz de nem vagyok biztos benne.A képeken látszik melyik két motorról lenne szó.
Előre is köszi
Suzuki RMX 50-hez keresnél karbit, az enyém nem jó! Vagy ami rá hasonlít esetleg...
Köszi előre is!